ایرنا نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: هویت مهاجمان به خودرو زندانهای کرج و عوامل شهادت مامور یگان حفاظت سازمان زندانهای البرز مشخص شده است.

علی فرهادی روز پنج شنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید علیرضا مرادخانی- مامور یگان حفاظت سازمان زندانهای البرز- افزود: از ساعات اولیه وقوع حادثه، ضمن تشکیل پرونده قضایی، قاضی ویژه بررسی علل حادثه وارد عمل شد. قاضی ویژه قتل با حضور در محل حادثه، جزییات و علل حادثه را مورد بررسی قرار داد.
فرهادی گفت: عوامل مهاجم شناسایی شده اند و اقدامات لازم برای دستگیری سریع آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی از هوشیاری و رشادتهای ماموران یگان حفاظت زندانهای البرز و نیروی انتظامی به ویژه شهید علیرضا مرادخانی در مقابل اشرار مسلح و مهاجمان به خودرو سازمان زندانهای این استان تجلیل کرد.
سه شنبه هفته جاری حین جابجایی تعدادی از زندانیان، سرنشینان دو دستگاه خودرو زانتیا و پیکان سواری به سمت خودروی حامل زندانیان در کرج تیراندازی کردند که علیرضا مرادخانی از ماموران یگان حفاظت زندانهای البرز به شهادت رسید.

 

پیکر مطهر شهید علیرضا مرادخانی در کرج تشییع شد
پیکر پاک شهید علیرضا مرادخانی از ماموران یگان حفاظت سازمان زندانهای استان البرزکه روز سه شنبه هفته جاری در درگیری با اشرار مسلح درکرج به شهادت رسید، روز پنج شنبه در مهرشهر کرج تشییع شد. در این آیین که مسوولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، کارکنان و مسوولان قضایی و سازمان زندانها و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، پیکر این شهید والامقام از مسجد پیامبر اعظم (ص) فاز چهار مهر شهر تا امامزاده طاهر (ع) کرج در میان حزن و اندوه فراوان تشییع و در جوار بقعه متبرکه این امامزاده به خاک سپرده شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    13 0
    تمام زندانهاي كرج بايد منتقل شوند
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    10 1
    حالا اون زندانی ها چه کسانی بودن..سیاسی بودن؟ یا مثلن دزد و قاتل بودن..؟؟
  • ali EU ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    زندانیها قاجاقجی ودررابطه با موادمخدر بودند