کشف بیش از ۳هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در قزوین

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین از کشف بیش از ۳هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر مهدی جلوخانی، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۲۰ اسفند لغایت ۲۴ فروردین ماه در سطح استان قزوین اجرا و ۲هزارو ۷۳۹ کیلو گرم فراورده خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته در مراکز عرضه و۳۱۱ کیلو گرم در رستورانها، ضبط و معدوم سازی شد.

جلوخانی تصریح کرد: در این طرح میانگین ۱۳ اکیپ ثابت و سیار فعالیت داشتند که ۳ هزار ۷۱۸ مورد بازدید از مراکز عرضه و رستورانها و ناوگان حمل و نقل، انجام و ۲۱ مورد پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل و ۲ واحد پلمپ شد.

وی همچنین از برخورد با ۲۶ مورد تخلف عرضه فرآورده های خام دامی که توسط خودروهای غیر مجاز به عرضه فرآورده های خام دامی اقدام می کردند خبر داد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در تمام ایام سال بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت دارند و عموم مردم می توانند از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ موارد تخلف را به دامپزشکی گزارش کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =