روزنامه خراسان نوشت:

جوانی که برادر بزرگتر خود را با 45ضربه کارد در مشهد به قتل رسانده بود صبح روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی به صراحت ارتکاب جنایت را پذیرفت و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
متهم به قتل که در دقایق اولیه بامداد چهارشنبه گذشته برادر 32ساله خود را در منزل مسکونی اش واقع در خیابان گلشاد در منطقه خواجه ربیع به قتل رسانده و خودش نیز از ناحیه دست مجروح شده بود صبح روز گذشته پس از بهبودی نسبی در اولین جلسه بازپرسی به سوالات قاضی ویژه قتل عمد پاسخ داد.
این متهم که حدود 28سال سن دارد ضمن اقرار صریح به ارتکاب جنایت گفت: از دست کارهای او دیگر خسته شده بودیم. برادرم به موادمخدر اعتیاد داشت و این اواخر نیز کریستال مصرف می کرد. او برای تامین هزینه های اعتیادش از من و پدر و مادرم با تهدید چاقو زورگیری می کرد که شب حادثه نیز همین ماجرا دوباره رخ داد وقتی او با چاقو به سراغم آمد درگیری لفظی بین ما آغاز شد من که دیگر به شدت عصبانی شده بودم کاردی را از آشپزخانه برداشتم و ضربات متعددی را به نقاط مختلف بدنش فرود آوردم. اما چون هنوز غرق در خون نشده بود و مطمئن نبودم که مرده است پشت سر هم ضربات کارد را بر پیکرش می زدم نفهمیدم چند ضربه زدم اما وقتی مطمئن شدم که دیگر جان ندارد رهایش کردم.
این گزارش حاکی است: قاضی اسماعیل شاکر پس از ثبت اظهارات متهم، دستور بازداشت موقت وی را صادر و برای بررسی آثار دفاعی روی بدن متهم به قتل او را به پزشکی قانونی معرفی کرد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =