سایت پلیس نوشت:

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران ، قاتل فراری دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد. 
روز حادثه از درمانگاهی در حسین آباد اسلامشهر یک فقره درگیری منجر به قتل به مرکز فوریتهای پلیسی 110 گزارش می شود، با حضور ماموران انتظامی در درمانگاه مشخص می شود جوانی که به دلیل ضربه سخت به سینه جهت درمان به درمانگاه منتقل شده بود پس از تلاشهای چندین ساعت پزشکان فوت می کند.
این گزارش حاکیست با ارجاع پرونده قتل به پلیس آگاهی ، کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار می دهند تا اینکه پس از انجام تحقیقات اولیه از محل وقوع قتل و اقوام مقتول مشخص می شود روز حادثه مسعود که کارگر کارگاه مبل سازی در حسین آباد اسلامشهر بوده با مجید بر سر کرایه ماشین درگیر شده و از ناحیه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و مجروح می شود، بلافاصله مسعود به درمانگاه منتقل شده و مجید از محل متواری می شود.
سرهنگ اصلانی- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران- در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس، محل اختفای قاتل فراری در هتلی در شهر تهران مورد شناسائی قرار گرفته و قاتل فراری به نام مجید پس از 8 روز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می شود.
اصلانی افزود : قاتل فراری پس از دستگیری در بازجوئی های پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت روز حادثه مسعود با خودروی وانت به محل کارگاه تولیدی پارچه ما آمد من قیچی به دست در حال کار کردن و بریدن پارچه بودم که بر سر کرایه ماشین حمل بار با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و من پس از عصانیت با همان قیچی که در دستم بود به سینه مسعود زده و از محل فرار کردم.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    21 2
    بالاخره كرايه وانت رو تمام و كمال داد يا نداد؟! جون آدم ها كه ديگه مهم نيست و ارزش خبري نداره. تصريح بفرما كه پول را داد يا نداد!؟ ارزش خبري اين دومي بيشتره.
  • آریا IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    23 1
    این روزا از این نوع درگیریا زیاد اتفاق میفته ، امیدوارم که بشه این وضع رو کنترل کرد
  • مقیمی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    10 1
    نتیجه میگیریم هر وقت قیمتی را بهت گفتند بپرداز و چونه نزن !! مگه بقالیه چونه میزنی ؟ هر چند الان بقالیها همن چونه بزنی با اردنگی میاندازنت بیرون.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    7 0
    این نظر بدون نام که میگه بگو کرایه رو داد یا نه خیلی جالب بود
  • حسن IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    6 0
    واقعا تاسف باره برای پول در این کشور ام القری جهان اسلام اینقدر انسانیت تنزل کرده که برای چند هزار تومان پول جان یک انسان بی گناه که برای کسب روزی حلال از صبگاه تا شامگاه زحمت میکشه باید گرفته بشه واقعا جامعه ما به کدام سمت و آینده ای میره ؟؟؟؟؟؟؟؟