وحید قلیچ: بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد فیکس بازی کردن علیرضا بیرانوند ممکن است به ضرر این تیم تمام شود!

ایمان گودرزی: پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر یک دیدار سخت را مقابل نساجی پشت سر گذاشت و در نهایت با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. دروازه پرسپولیس در این بازی روی شوت زیبای امیرمحمد هوشمند باز شد و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها نتوانست برای دومین بازی متوالی پس از بازگشت خود کلین‌شیت کند. عملکرد بیرانوند در قائمشهر و گلی که از نساجی خورد انتقاداتی را به دنبال داشت و بسیاری از پرسپولیسی‌ها معتقدند او در بازگشت از مصدومیت هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده است.

پرسپولیس بدون بیرانوند در 4 بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد و امیررضا رفیعی نمایش قابل قبولی داشت. عملکردی که باعث شده وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس خواستار حضور دوباره رفیعی درون دروازه این تیم شود. قلیچ معتقد است بیرانوند سال گذشته یکی از ستون‌های قهرمانی پرسپولیس بود ولی این روزها پس از مصدومیت افت کرده است. صحبت‌های قلیچ در گفتگو با خبرآنلاین در ادامه آمده است:

حق رفیعی است که فیکس باشد

وحید قلیچ با بیان این جمله ادامه می دهد: علیرضا بیرانوند گلر شناخته شده و بزرگی است اما درحال حاضر آماده نیست. به نظر می رسد او هنوز از بند مصدومیت رها نشده و برای اینکه متوجه این موضوع شوید کافی است گل تیم نساجی مازندران را دوباره تماشا کنید. اگر بیرانوند آماده بود به راحتی می توانست آن توپ را مهار کند. در آن بازی خدا خواست که اوستون اورونوف آماده و تکنیکی توانست 2 گل به نساجی بزند و تیم پرسپولیس را ده نفره برنده از زمین خارج کند.

او همچنین می گوید: به نظر من امیررضا رفیعی در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته است در 4 بازی کلین شیت کند. شما بازی حذفی را در نظر نگیرید چرا که علیرضا بیرانوند هم در اراک گل بد و از راه دور خورده بود. به اعتقاد من حق رفیعی است که در بازی بعدی مقابل تیم هوادار فیکس باشد. شاید برخی ها نسبت به این حرف من واکنش نشان دهند اما اگر علیرضا بیرانوند که ما در قائم شهر دیدیم درون دروازه پرسپولیس بایستد ممکن است جام قهرمانی از دست برود.

وحید قلیچ: بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد

بیرانوند یکی از ستون‌های قهرمانی بود

سنگربان اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به اینکه علیرضا بیرانوند و امیررضا رفیعی زیر نظر مربی گلرهای ایرانی تمرین نمی کنند، یادآور می شود: من سنگ خودم را به سینه نمی زنم اما دروازه بان ها روحیات خاصی دارند و باید یک همزبان و ایرانی بالای سر آنها باشد. من مربی گلرهای فعلی پرسپولیس را نمی شناسم ولی به نظر می رسد علیرضا بیرانوند زیر نظر مربی جدید دچار نزول شده باشد. این درحالی است که در فصل های گذشته و اواخر لیگ همیشه علیرضا بیرانوند یکی از ستون های قهرمانی پرسپولیس بود.

وحید قلیچ: بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد

طرفدار اوسمار هستم

وحید قلیچ در پایان باز هم از اوسمار ویرا دفاع کرده و می گوید: من باز تکرار می کنم یکی از طرفداران اوسمار ویرا هستم ولی معتقدم باید حمایت بیشتری از باشگاه پشت سرش باشد. باشگاه باید همان طور که در زمان انتخاب جانشین یحیی گل محمدی روی انتخاب او ایستادگی کرد باید حمایت ویژه تری داشته باشد. اوسمار ویرا مربی بادانشی است که شناخت خوبی هم از پرسپولیس دارد و دوست دارم قرارداد این برزیلی برای فصل آینده تمدید شود.

وحید قلیچ: بیرانوند آماده نیست و نباید فیکس باشد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1904852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    بهتره شما نظر ندین
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    راجع به تیم خودتون حرف بزن
  • قهرمان DE ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    اصلا برای چی از کسی که به پرسپولیس پشت کرده و میره تمرینات تیم رقیب درباره پرسپولیس سوال میکنید. ایشون ویزای پرسپولیسش از طرف طرفداران تیم باطل شده و تمام
  • Iraj IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    بخدا قلیچ خان الان بهتر از بیرانوند است اون آماده تر از هر دروازه بانی در لنگ میباشد
  • ع ق QA ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    شما ؟! ما تو را سه طلاقه کردیم یادمون نیست چه کاره اید
  • یاور علی رضالو IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    جناب شما لطفاً نظر کارشناسی خودتون رو خرج همان دوستان استقلالی خودتون کنید یه تح نکشه خخخخخخ
  • پیرمردپرسپولیسی DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    بتومربوط نیست پیشکسوت کیسه .
  • علیرضا جهانشاهی US ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    اخه بتوچه تو چکاره ای؟نه پیشکسوت هستی نه اسطوره پرسپولیس برو پیش همون استقلالیا ما به وجود امثال تو احتیاجی نداریم
  • مقیمی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 0
    من واقعاً برای سلامتی ایشان نگرانم !!!! تا دیر نشده پیگیری کنید
  • شاهین۳۳ IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    حرف مفت!!!!