روزنامه کیهان نوشت:

یک عضو مجمع روحانیون ضمن تحریف قرآن کریم ادعا کرد برای رسیدن به حقیقت باید تمام سخنان، حتی BBC را شنید!
به گزارش کلمه، هادی غفاری با استناد به آیه 18 سوره زمر گفت: برای رسیدن به حقیقت باید تمام سخنان حتی سخنان بی بی سی را شنید نه اینکه صرفاً به یک جناح خاص بسنده شود.
وی همچنین گفته است: کسی با تابلوی اصلاحات وارد میدان انتخابات نخواهد شد.
هادی غفاری همچنین مدعی شد: اسلام بیش از هر موقع دیگر در خطر است و برعهده ماست که حساب اسلام را از حساب آنچه که به نام آن انجام می دهند جدا کنیم. وی می گوید: باید اندیشه های بنیانگذار انقلاب، مطهری ها، شریعتی ها، بهشتی ها و... را زنده نگه داریم تا از انحرافات مصون بمانیم.
وی گفت: ما با هیچ شخصی سر دعوا نداریم و این نامه نگاری ها، سخنرانی ها، نقد و خطابه ها همه از سر دلسوزی و بازگشت به راه آرمان های انقلاب است. هنر در جذب کردن افراد به اسلام است نه دفع کردن.
دعوت هادی غفاری به شنیدن سخنان بی بی سی در حالی است که طیف متبوع نامبرده و از جمله وی در فتنه سال 88، طابق النعل بالنعل سناریوی دیکته شده سرویس های جاسوسی بیگانه و بنگاه های رسانه ای آنها- از جمله بی بی سی- در زمینه القای تقلب و برپایی آشوب و تن ندادن به رأی اکثریت و مکانیزم های قانونی را اجرا می کردند و کار از «شنیدن» گذشته و به تقلید کورکورانه رسیده بود.
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    27 2
    به این نمیگویند تحریف میگویند تفسیر و تأویل که ممکن است درست باشد یا اشتباه
  • بدون نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    24 1
    الان دقیقا تحریف کجاست؟
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    30 2
    اینکه آقای غفاری می گوید کاملا منطبق بر قرآن است که می فرماید همه اقوال را بشنوید و از بین آنها بهترین را برگزینید.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    38 2
    تک صدایی وتک حزبی که خوب نیست
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    41 2
    انتهای آیه 17 و ابتدای آیه 18 سوره زمر طبق ترجمه آیت الله ماکرم شیرازی اینگونه است: فبشر عباد (17) الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه پس بندگان مرا بشارت ده! همان کسانی که سخنان را می‏شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می‏کنند خب! واضح است که خداوند درصدد بیان لزوم شنیدن سخنان و دیدگاههای مخالف هستند که آقای غفاری به همین نکته اشاره کرده اند. اما کیهان عزیز (عزیز به معنای قدرتمند) بدون اشاره به آیه طبق معمول یک طرفه قضاوت کرده است.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    28 2
    «فبشر العباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه» شاید؟ به نظر کیهان ایشان اشتباه تفسیر کرده باشه اما فکر نکنم معنیش تحریف بشه! یا ممکنه مصداقش را اشتباه گرفته باشه. به نظرم در انتخاب واژه باید بیشتر دقت شود و شما هم در انتخاب تیتر.