فرهنگسرای ناصرآباد به سرعت تعیین تکلیف شود

رییس کمیسیون فرهنگی بر لزوم تعیین تکلیف سریع و رفع مشکلات فرهنگسرای ناصرآباد تا دو هفته آینده توسط شهرداری قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضای کمیسیون و با محوریت بحث و بررسی پیرامون تعیین تکلیف فرهنگسرای ناصرآباد، برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه گرامیداشت روز ارتباطات‌ و روابط عمومی، کارتهای رفاهی ورزشی پرسنل شهرداری و چگونگی ادامه فعالیت نشریه پیام شهر در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،علت تعطیلی یک‌ساله فرهنگسرای ناصرآباد و عدم تحویل آن به پیمانکار با حضور مهدیون مدیر مالی شهرداری و آقاجانی معاون عمرانی منطقه یک بررسی شد و مواردی از قبیل مشکلات در وضعیت قرارداد و تعیین تکلیف آن و همچنین حل مشکلات بیمه ای پیمانکار و حل مشکلات در امور تاسیسات ساختمان مطرح شد.

در ادامه اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی بر لزوم تعیین تکلیف سریع و رفع مشکلات این فرهنگسرا تا دو هفته آینده توسط شهرداری قزوین تاکید کرد.

اشدری، نائب رییس کمیسیون فرهنگی نیز در سخنانی خواستار توجه مدیریت شهری به تکمیل پروژه های نیمه تمام شد و گفت: وقتی پروژه عمرانی افتتاح می شود باید به طور کامل بهره برداری شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

به گفته وی، پروژه های نیمه تمام محصول بی تدبیری های مدیریت شهری و بی حرمتی به مردم شهر است، این پروژه ها با جام شهروندان بازی می کنند .

این مسئول تصریح کرد: افتتاح پروژه های نیمه تمام در این دوره از شورا تکراری شده است و باید یک جایی این کار غلط تمام شود.

در بخش دیگر این جلسه،موضوع رفاهی استخر کارکنان شهرداری مطرح شد، با توجه به اینکه در سال گذشته به دلایلی استخر کارکنان حدف گردید و اعتبار آن به حساب کارکنان واریز شد، برای برقراری مجدد کارتهای رفاهی ورزشی و استخر در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت.

سعیدی مدیر سرمایه انسانی شهرداری در سخنانی با اشاره اینکه سرانه اعتباری کارکنان شهرداری در حوزه ورزش شش میلیون تومان است خاطر نشان کرد: پروسه و زیر ساخت استفاده کارت رفاهی ورزشی کارکنان در حال انجام است و بر این اساس کارکنان می توانند با این کارت از هر استخر و یا فروشگاه ورزشی و یا باشگاه ورزشی استفاده کنند.

گفتنی است، رییس و اعضای کمیسیون بر لزوم توجه به نشاط ورزشی کارکنان و تسریع در ایجاد زیر ساخت و کارتهای رفاهی ورزشی تاکید کردند.

همچنین برنامه ریزی برای تجلیل از مدیران و کارشناسان و مجموعه روابط عمومی های شورا و شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات‌ و روابط عمومی از دیگر مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

گفتنی است، انتظاری و مهرابی مدیران روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین به بیان پیشنهادات خود در جهت برگزاری برنامه تجلیل و تقدیر از مجموعه روابط عمومی های این مجموعه پرداختند.

در ادامه رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی به بحث و بررسی جهت برگزاری برنامه در خور و شایسته برای روز روابط عمومی پرداختند.

همچنین در این جلسه موضوع سیاست گذاری نشریه پیام شهر و نحوه ادامه فعالیت این نشریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اللهیاری رئیس کمیسیون نیز در سخنانی بر لزوم ادامه چاپ نشریه به صورت فصلنامه تاکید کرد و گفت: همچنین تبدیل به پایگاه خبری شدن پیام شهر نیز باید پیگیری شود.

اشدری نیز در نقطه نظر خود خواستار نظارت کمیسیون فرهنگی در ترکیب شورای سیاست گذاری و ایجاد خانه خبر و استفاده خبرنگاران و عکاسان خبره در تشکیلات شد.

چگینی دیگر عضو این کمیسیون نیز در سخنانی با اشاره به اینکه اخبار منتشر شده در این نشریه به روز نیست گفت: با توجه به هزینه ها برای انتشار نشریه و یا حتی آنلاین بودن پیام شهر به نظر می رسد خروجی و آورده قابل قبولی نداشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =