استقلال آرام باشد قهرمان می‌شود

پیشکسوت استقلال معتقد است که آبی ها بیش از همه چیز برای قهرمانی نیاز به آرامش دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها 3 بازی تا پایان ماراتن نفسگیر استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، بعد از برد پرسپولیس مقابل هوادار و استقلال مقابل فولاد اختلاف همچنان در صدر جدول یک امتیاز هست و کورس قهرمانی ادامه دارد. شاگردان نکونام برای قهرمانی همه چیز در دستان خودشان است و پرسپولیسی ها منتظر لغزش رقیب هستند. به بهانه بازی های باقیمانده لیگ به سراغ پیشکسوت و مربی سابق استقلال رفتیم و با او همکلام شدیم، از نظر صمد مرفاوی مهم ترین فاکتور برای قهرمانی استقلال آرامش است. در ادامه متن کامل گفت و گو را می خوانیم؛

*از شرایط فعلی استقلال و بازگشت تیم به صدر جدول شروع کنیم

مهم ترین چیز برای استقلال سه امتیاز بازی بود که خوشبختانه به به آن رسیدیم. در حال حاضر شرایط استقلال خوب است و تنها مشکلی که این تیم دارد، مشکلات سخت افزاری است اما از نظر فنی این تیم به بهترین نحو ممکن تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی می کند. در حقیقت رقابت استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی، کاملا فنی است اما در این بین برخی ها به دنبال این هستند که رقابت را به سوی دیگری ببرند.

استقلال آرام باشد قهرمان می‌شود

*منظور شما از سمت دیگر حواشی خارج از زمین مثل بیانیه هاست؟
بله، در هفته های اخیر شاهد صدور بیانیه های مختلف و ایجاد حواشی بسیار بودیم که البته همیشه با بالا رفتن حساسیت بازی ها این اتفاق می افتد. قطعا زمانی که یک تیم شانس خوبی برای قهرمانی دارد، تیم دیگر از هر روشی استفاده می کند تا مانع قهرمانی تیم مقابل شود و برای رسیدن به این موضوع اعتراض می کند و داورها را مقصر ناکامی خود می داند. البته تیم معترض باید مدارک داشته باشد و این مدارک را به سازمان لیگ که برگزار کننده مسابقات است، ارائه دهد.

*قبل از شروع بازی حواشی نیز در مورد رنگ پیراهن تیم ها بود
سازمان لیگ باید قوانینی اتخاذ کند تا این حواشی به حداقل برسد. متاسفانه برخی ها فوتبال حرفه ای را با فوتبال خیابانی اشتباه گرفتند و هوادار تیم مقابل را می زنند. در سوی دیگر سازمان لیگ بازیکن تیم مقابل را محروم می کند و با بازیکن دیگری برخورد متفاوتی دارد و او را محروم می کند. باید تفکرات تغییر کند و فرهنگ فوتبالی بوجود بیاید. شاید برخی از مدیران ما به دنبال حاشیه نیستند اما بنا به دلایلی بدون اختیار به این حاشیه ها کشیده می شوند. سازمان لیگ نباید در برخورد با متخلفان ملاحظه داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =