کافی بود احساس کند فرد مقابلش اهل فرهنگ و هنر و قلم است؛ نجیبانه و به سادگی پذیرا می شد

دوبار به اتفاق جمعی از هنرمندان و نویسندگان، افطار میهمان جناب رئیسی، رییس جمهور فقید بودم، عمدا به این مهمانی ها می‌رفتم که از نزدیک شاهد برخورد شخصی رئیس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر باشم.

فارغ از نوشته هایم که منتقد سیاستهای دولت سیزدهم در عرصه فرهنگ، هنر بخصوص سینما بودم، هنگام برخورد رودرو شاهد رفتار صادقانه و خیرخواهانه ایشان با همه اهالی فرهنگ و هنر از هر طیف و تفکری بودم، هیچ وقت نمی‌توان خوش و بش های گرم و صمیمانه ایشان را با آنکه معلوم بود شناخت جامعی از هنرمندان این کشور ندارد و اسامی آنان را نمی‌دادند و حتی ممکن است آثارشان را ندیده و یا نخوانده باشد فراموش کرد، کافی بود احساس کند فرد مقابلش اهل فرهنگ و هنر و قلم است نجیبانه و به سادگی پذیرا می شد و با مهربانی گفتگو می‌کرد.

به عنوان یک شهروند ایرانی نمیتوانم در غم از دست دادن یک مقام رسمی کشور که، بعد رهبری، بالاترین شخصیت رسمی کشور محسوب می شود و از سوی دیگر خصلت های فردی اش هم نشان از دلسوزی و سادگی و صداقت در خدمت به مردم و اهل فرهنگ و هنر داشت وتاسف بارتر اینکه در یک حادثه غیر منتظره در مسیر تلاش برای بهتر شدن ایران به همراه عزیزان دیگر جان خود را از دست داد ، همانند خانواده و هوادارانش و سایر ایرانیان ،عزادار و غمخوار نبود. تسلیت عرض می کنم . روح ایشان و سایر همراهانشان با اولیا خدا محشور باشد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =