پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

مسؤولان و شخصیت‌های سیاسی، علمی و دانشگاهی استان سمنان در پیام‌هایی، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اسوه خدمت و جمعی از دولتمردان را در سانحه روز گذشته تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در بارگاه مطهر امامزاده یحیی بن موسی (ع) سمنان برگزار شد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان حضور داشتند، گروه‌های مختلف مردم با قرائت قرآن در عزای شهادت رئیس جمهور و همراهانش سوگواری کردند.

گفتنی است مراسم های دیگری در شهرهای مختلف استان و ادارات برگزار شد

بنا به گزارش خبرنگار ما مسئولین و شخصیت‌های سیاسی، علمی و دانشگاهی و اهالی رسانه استان سمنان به انتشار پیام تسلیت نموده و برای خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان نیز ارسال نمودند اما با توجه به ارسال بیشمار پیام ها ،تعدادی از آنها به شرح زیر می باشد

*** حضرت حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

در سفر استانی رئیس جمهور فقید به سمنان شاهد اوج تلاش او برای مردم بودیم و پادش این خدمتگذاری شهادت بود .

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان

رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی حـادثه شهادت حضـرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان پیام خویش را صادرکرد.

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.

شهید بزرگوار حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در طول حیات خویش هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشت و تا آخرین لحظه زندگی، تلاش در مسیر رضای خدا و گره‌گشایی از مشکلات مردم و اعتلای کشور را دنبال کرد.

ایشان عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر را سرلوحه همگان ساخت و پاداش اعمال خالصانه خویش را در عاقبت بخیری با شهادت بدست آورد.

اینجانب ضایعه شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، مردمی، انقلابی، ولایی و خادم الرضا و هیأت همراه را محضر شریف امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) و عموم ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علودرجات آن عزیز سفر کرده را از خدای رحمان و رحیم مسئلت دارم.

محمد صادق اکبری-رئیس کل دادگستری استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

****فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را در پی سانحه هوایی در استان آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت مجاهد نستوه دکتر حسین امیرعبداللهیان بار دیگر عطر معنوی و نسیم روح بخش ایثار و شهادت را در فضای ایران اسلامی و استان شهید پرور سمنان متجلی کرد.

شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان فرزند برومند استان سمنان و از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بود که با تاسی از مکتب عاشورا و در طول سالیان متمادی مجاهدانه در مسیر حق حرکت نمود و در این جهاد فی سبیل الله همچون سردار پر افتخار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پاداش خدمات صادقانه خود را با شهادت دریافت کرد.

اینجانب شهادت این مجاهد عالم و خستگی ناپذیر و همراهان شهیدش را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهید پرور استان سمنان و شهرستان دامغان تبریک و تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیّت برای آن شهید والامقام رضوان الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی -فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و جمعی از همراهان را تبریک و تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بهشتی زمان که ابراهیم وار در مسلخ عشق و دلدادگی،انتظار شیرین پیوستن به قافله یاران شهیدش را داشت و در نهایت به این اجر عظیم دست یافت.

رئیس جمهور مردمی و انقلابی پس از عمری مجاهدت در سنگر های مختلف خدمت و محرومیت زدایی تجلی شکوه و عظمت مردم سالاری دینی را به منصه ظهور رساند.

شاگرد مکتب عاشورایی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سرباز ولایت که خداوند متعال پاداش این مجاهدت ها را با شهد شیرین شهادت داد.

خادم الرضا و عاشق اهل بیت علیهم السلام که در راه خدمت نشان زرین شهادت را در قلب تاریخ جاودان ساخت و در روز میلاد امام مهربانی علی ابن موسی الرضا(ع)به سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پیوست.

انقلاب اسلامی در طول تاریخ پر افتخارش با حوادث مختلف مواجه شده است و به برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی ) و ارتباط عمیق بین مردم و ولایت از این برهه های خاص و حساس از تاریخ ایران اسلامی همچون گذشته مقتدر و با صلابت عبور خواهد کرد.

سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان شهادت این مجاهد نستوه و خدمتگزار مردم شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش را به ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار استان سمنان تبریک و تسلیت گفته و استمرار مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و جمعی از همراهان را تبریک و تسلیت گفت.

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***پیام تسلیت فرماندهی انتظامی استان سمنان به مناسبت شهادت رئیس جمهور

فرمانده انتظامی استان با انتشار پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم▪️

انا الله و انا الیه راجعون

خادم الرضا (ع) در سالروز ولادت حضرتش به دیار حق شتافت:

حضرت آیت الله "سید ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور محبوب ایران که در دهه های اخیر جزو خدوم ترین، پرتلاش ترین و بی ریاترین مسئولان کشور بود و سال ها در جوار حرم امام هشتم، خدمت رسانی کرد، عصر روز گذشته در سالروز میلاد ایشان دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهانش به ملکوت اعلی پیوست.

آیت الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه ای ژرف و اراده ای جدی، همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه اقشار محروم و کم درآمد جامعه تلاشی وافر و شبانه روزی داشت و دغدغه مندانه مسائل کشور را پیگیری و رصد می کرد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه انتظامی استان با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت رئیس جمهور عزیز، محبوب و مغتنم و بزرگمرد عرصه جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به اتفاق همراهانش، به فیض شهادت نائل آمد و موجی از غم و اندوه را در پی داشت، به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده های معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان سمنان-سرتیپ دوم ستاد جلیل موقوفه ئی

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** پیام تسلیت دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پی شهادت رئیس جمهوری و همراهان:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه

شهادت خادم‌الرضا (ع)، مجاهد انقلابی، رئیس جمهور پرتلاش، مرد اخلاق‌مدار و مردم‌دوست، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان به ویژه آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی که در شب ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) و در حال خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را از سوی اینجانب و اعضای حزب مردم‌سالاری سراسر کشور و کارکنان روزنامه‌های زیرمجموعه خدمت خانواده‌های معظم ایشان، مردم شریف ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

روحشان شاد و قرین صالحان الهی و امامان معصوم (ع) باد.

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** مدیریت و کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

إنا للّه و إنا الیه راجِعون

شهادت جانسوز خادم الرضا و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (ره)، وزیر محترم امور خارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان و تنی چند از مسئولان استان آذربایجان شرقی و همراهان ایشان را به محضر امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نمائیم.

مدیریت و کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***پیام تسلیت فرماندار شهرستان گرمسار در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

انالله و اناالیه راجعون

شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی رئیس جمهورجهادی و انقلابی و جمعی از خدمتگزاران صدیق و هیات همراه ایشان در راه خدمت ماندگار به کشور و ملت، ماتم و اندوه فراوانی را بر دلهای مردم ایران اسلامی نشانده است.

بی گمان خدمات ومجاهدتهای فراموش نشدنی رئیس جمهور صادق و محبوب سیزدهم و نیز وزیر جهادی امورخارجه دکتر امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم امام جمعه متواضع تبریزو دکتر رحمتی استاندار جوان و سختکوش آذربایجان شرقی از اذهان ملت رشید و پاکباخته میهن محو نخواهد شد.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی ـ رحمت الله علیه را به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءلله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیاءلله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

ملت شجاع و انقلابی کشورمان از آغاز پیروزی نهضت شکوهمند امام روح الله تاکنون حوادث تلخ وناگواری را پشت سر گذاشته است و بی تردید با درایت و تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) از این حادثه سنگین نیز عبور خواهد کرد و بعون الله هیچ خللی در عزم و اراده راسخ ملت خداجوی کشورمان در مسیر پیشرفت وارد نخواهد آمد.

دکتر رضا خانی فرماندار شهرستان گرمسار

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***دکتر سیف الله سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان با صدور پیامی، شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم حضرت آیت الله رئیسی را به ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنالله وإنا إلیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا: از میان مؤمنان مردانی‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب/۲۳).

خبر غم انگیز شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران عزیز و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد در مناطق صعب العبور ورزقان، ملت بزرگ ایران را غرق در ماتم و عزا کرد.

ایشان مردی بزرگ بود که در شرایط سخت و نامساعد همواره در کنار مردم بود. رئیس جمهوری که در دور افتاده‌ترین روستاهای کشور و در سخت‌ترین شرایط حضور پیدا می‌کرد تا التیام بخش آلام مردمی باشد که چشم امید به راهگشایی این مرد بزرگ داشتند.

اینجانب شهادت این انسان خستگی ناپذیر، انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم و نائب برحقش رهبر معظم انقلاب و حوزهای علمیه و عموم دانشگاهیان و ملت شریف ایران و همه بازماندگان خصوصاً بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

دکتر سیف الله سعدالدین-رئیس دانشگاه سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***جعفر مرادی حقیقی مدیرکل و همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان شهادت رئیس محترم جمهور حضرت آیت ا... رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفتند :

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رییس جمهور متاثر است. بی‌شک صفای باطن و اخلاص ایشان هیچگاه از یاد مردم شریف ایران نخواهد رفت و حقاً شهادت بهترین تقدیر برای این مردان بزرگ است. خوشا به سعادت آنان .

داغ جانسوز دیگری که امروز متحمل هستیم فقدان رجل الهی، آیت الله آل هاشم است.رحمت و رضوان الهی بر او و وزیر امورخارجه‌ی‌ پرتلاش جناب آقای امیرعبدالهیان و استاندار جوان آذربایجان شرقی و سایر همراهان این عزیزان

اینجانب و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میرزا کوچک خان جنگلی شهادت این عزیزان را به حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی استاندار سخت کوشش سمنان و تمامی همکاران خود در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و شهرستانهای تابعه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم شفاعت این شهدا در دنیا و آخرت شامل حال تمامی ما گردد.

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***پیام تسلیت شهردار سمنان در پی شهادت رئیس‌جمهور

شهردار سمنان در پیامی شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان را تسلیت گفت و از خداوند متعال صبر عظیم و جزیل برای بازماندگان مسئلت داشت.

حسین موسوی به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جان‌سوز و جان‌گداز رئیس‌جمهور فقید حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان در سانحه بالگرد هوایی را به ساحت مقدس امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

اینجانب همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز، وزیر امور خارجه، استاندار محترم تبریز و هیئت همراه را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

حسین موسوی، شهردار سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** محمود منطقی - مدیرکل بهزیستی استان سمنان

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی مدیر کل بهزیستی استان در پی خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

سَلامٌ عَلی‌ إِبْراهِیمَ

کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ

إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

پایان ماموریت مردان خدا شهادت است...

عروج آسمانی سید الشهدا خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب، وزیر امور خارجه دکتر حسین امیر عبداللهیان فرزند برومند استان، آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و دیگر همراهان ایشان را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می گویم و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسئلت می نمایم.

محمود منطقی - مدیرکل بهزیستی استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** پیام تسلیت مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در پی شهادت خادم الرضا رئیس جمهور فقید و شهدای همراه ایشان

انا لله و انا الیه راجعون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان پیام تسلیت دکتر حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

ولا تحسبنّ الذّین قتلوا فی سبیل اللّه امواتاً بل احیاءٌ عند ربّهم یرزقون.

بی شک خبر شهادت رئیس جمهور عزیز و دوست داشتنی، وزیر امور خارجه و دیگر شهدای ارجمند حادثه دردناک دیروز که در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسیدند شوکی بزرگ و غمی عظیم برای ملت ایران است.

مردی باتقوا و پرهیزگار که در تمام دوران خدمت خود نه همانند یک مرد شجاع و سیاستمدار که مانند پدری دلسوز و فداکار در تمام لحظات زندگی نورانی اش در تلاش برای سربلندی، آبادی و آزادی این ملت بود.

شهادت و فقدان رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان شهید ایشان را به خانواده این عزیزان و مردم سربلند ایران بویژه کوه استوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) تسلیت عرض می‌کنم.

دکتر حمیدرضا حسینی - مدیرکل دامپزشکی استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** پیام تسلیت نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی

بسمه تعالی

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

غم و اندوهی بی‌پایان در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد ما را فراگرفته است.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای،وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی،خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

علیرضا دیانی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***در پی شهادت آیت الله سید ایراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، امیر حسین قزوینیان مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان پیام تسلیت را صادر کرد.

در متن پیام چنین آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز دکتر مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری ،خانواده معظم شهدا ، هیئت دولت و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** پیام تسلیت مجید حیدریان، مدیر کل استاندارد استان سمنان به مناسبت شهادت غمبار رئیس جمهور محبوب و خادم الرضا (ع) مردم ایران اسلامی و یاران همراه

متن پیام مجید حیدریان، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

صلَّی اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ وَ عَلیَ الْمُسْتَشْهِدِینَ بَینَ یَدَیکَ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکَاتُهْ

رئیس‌جمهوری که با شهادت در تاریخ ماندگار شد

خبر غمبار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس جمهور ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدیدآورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خدای علیم و قدیر و به نمایندگی از خانواده استاندارد استان سمنان شهادت این خدمتگزاران عزیز و مردمی و مخلص را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم آگاه و بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم .

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پی شهادت جانگذار رئیس جمهور کشور ایران و هیات همراه

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

گرچه آرزوی هنرمندان بزرگ عرصه خدمت به خلق الله و مجاهدان راه حق، جز شهادت نیست؛ اما عروج الهی و پرواز آسمانی خادم دیرین حرم رضوی در ایام میلاد امام رضا علیه السلام برای ملت شریف ایران سخت و جانکاه است.

با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت رئیس جمهور گرامی کشور عزیزمان به عنوان یک خدمت گذار واقعی که در راه خدمت به مردم مناطق دور دست کشورمان به اتفاق هیأت همراه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم شریف ایران و استان سمنان و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تسلیت عرض می‌نمایم.

این فقدان بزرگ برای کشور و ملت ما بسی مایه تاسف و تالم است. خداوند منان روح بزرگوار این مردان بزرگ را متعالی گرداند و به دل های ما و ملت شریف ایران و همه ملت های منطقه برای این ضایعه و فقدان بزرگ تسکین عنایت فرماید.

دکتر کامران قدس -رئیس دانشگاه

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

*** مجمع مطالبه گران سمنان

انا لله و انا الیه راجعون

پیام تسلیت مجمع مطالبه گران

سمنان درپی شهادت رئیس جمهور و سایر همراهان

شهادت سید الشهدای خدمت ، بزرگمردِ ایمان، عمل رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ،و فرزند برومند استان ممتاز سمنان دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و نیز سایر همراهان، ایران اسلامی را در غم عمیقی فرو برده است.

با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،مردم نجیب و شریف استان سمنان که میزبانی ماندگار آنها در دومین دور سفر استانی رئیس جمهور آسمانی شده ، همواره در خاطر و به یادگار خواهد ماند و خانواده محترم آن عروج یافتگان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ارواح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین (علیهم السلام) را خواستاریم.

مجمع مطالبه گران سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

***مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با صدور پیامی عروج آسمانی خادم‌الرضا(ع)، هشتمین رئیس‌جمهور ایران شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان را تسلیت گفت.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در پیامی شهادت عروج آسمانی خادم‌الرضا(ع)، سید محرومان و هشتمین رئیس‌جمهور ایران شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان را محضر امام ‌زمان عجل‌الله تعالی، رهبر معظم انقلاب، جامعه نخبگانی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان و عموم مردم عزیز ایران، تسلیت گفت.

در متن پیام وزیری آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پایان مأموریت مردان خدا، شهادت است و دنیا بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت، خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.

رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد و در سال‌روز میلاد مسعود حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام، روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی فرهنگیان کشور را در اثر سانحه‌ی سقوط بالگرد فراگرفت؛ چراکه به‌حق، آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کرد.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله‌علیه و هم‌چنین شهادت فرزند برومند استان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز و دیگر همراهان را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدجمال وزیری

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

پیام‌های تسلیت مسئولین استان سمنان درپی شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله رئیسی/تاثر مردم استان سمنان از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =