۰ نفر
۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۶

روزنامه شرق نوشت:

مردی که متهم است برادر همسرش را با تزریق کردن هروئین به قتل رسانده به‌زودی در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه می‌شود. این پرونده از دو‌سال قبل در پی ناپدید شدن جوان 26ساله‌ای به نام حمید به جریان افتاد و اکنون کیفرخواست علیه متهمان صادر شده است.
زنی مسن، روز 12 خرداد‌ سال 88 به پاسگاه انتظامی نظرآباد کرج مراجعه کرد و خبر داد پسرش از 9 ماه قبل گم شده است. این زن درباره علت تاخیرش در طرح شکایت گفت: «حمید آخرین‌بار به خانه خواهرش رفت و بعد از آن دیگر از او خبری نشد در این مدت دختر و دامادم من را فریب دادند و هربار خواستم به پلیس خبر بدهم، می‌گفتند حمید به‌زودی برمی‌گردد ولی بالاخره صبرم تمام شد و تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر بدهم.»
ماموران بعد از شنیدن این گفته‌ها برای پی بردن به سرنوشت حمید، خواهر 33‌ساله او به نام پری و همسر 37‌ساله این زن به نام حسن را بازداشت کردند و به بازجویی از آنها پرداختند.

پری در جریان تحقیقات گفت برادرش فوت شده است او توضیح داد: «من، شوهر و برادرم به هروئین اعتیاد داشتیم و روز حادثه حمید به خانه‌مان آمد تا مواد مصرف کند. او به شوهرم گفت دیگر کشیدن هروئین او را ارضا نمی‌کند، شوهرم هم پیشنهاد داد تزریق کند. او خودش مواد را آب کرد، در سرنگ کشید و به حمید تزریق کرد. بعد از آن برادرم بی‌هوش شد. ما فکر کردیم حالش به‌زودی خوب می‌شود اما دو روز گذشت و او به هوش نیامد تا اینکه مطمئن شدیم مرده است. حسن بعد از آن من و دخترم را تهدید کرد و گفت اگر درباره این موضوع به کسی حرفی بزنیم ما را می‌کشد. او سپس جسد را به یک گاوداری برد و در آنجا دفن کرد.»
ماموران نشانی گاوداری را از پری پرسیدند. وقتی به آنجا رفتند با حفاری توانستند استخوان‌های حمید را پیدا کنند. بعد از آن حسن تحت بازجویی قرار گرفت. او اتهام نقش داشتن در مرگ برادرزنش را انکار کرد و گفت حمید خودش مواد را تزریق کرد و من در این ماجرا نقشی نداشتم.
کارآگاهان برای اینکه به اصل موضوع پی ببرند به بازجویی از دختر 15‌ساله متهمان پرداختند. او گفت: «من شاهد صحنه مرگ دایی‌ام نبودم. آن شب چند بار از خوب پریدم و دیدم مادرم گریه می‌کند و می‌گوید پدرم، دایی را کشت. پدرم مرد خوبی نیست. او من و مادرم را به هروئین معتاد و زندگی‌مان را خراب کرد.»
بازپرس پرونده بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی حسن را متهم به قتل عمدی تشخیص داد و به این نتیجه رسید که پری نیز در این قتل به شوهر کمک کرده است. به این ترتیب کیفرخواست علیه حسن به اتهام مباشرت در قتل و برای پری به اتهام معاونت در قتل صادر شد و آن دو به‌زودی پای میز محاکمه می‌روند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =