این شاسی‌بلند پرآپشن چینی از دنا پلاس اتوماتیک هم ارزان‌تر است! /عکس

کمپانی مشهور سایک‌موتور چین از جدیدترین کراس‌اوور خود به نام Roewe D5X رونمایی کرد. این شاسی‌بلند چینی با مشخصات و امکانات بسیار بیشتر، ارزان‌تر از دنا پلاس توربو اتوماتیک است!

امیرمسعود عابدین_ Roewe D5X به تازگی با قیمتی بین ۱۶۵۵۰ تا ۲۰۳۰۰ دلار (معادل ۹۶۰ میلیون تا یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان)، به فروش رسیده است. این خودرو اولین شاسی‌بلند مجهز به نسل چهارم سیستم سوپر هیبریدی DMH است. چهار مدل مختلف به شرح زیر موجود است:

نسخه فریلنسر با قیمت ۱۶۵۵۰ دلار

نسخه لوکس با قیمت ۱۷۹۶۰ دلار

نسخه التیمیت با قیمت ۱۹۳۰۰ دلار

نسخه Tech با قیمت ۲۰۳۰۰ دلار

این شاسی‌بلند پرآپشن چینی از دنا پلاس اتوماتیک هم ارزان‌تر است! /عکس

به‌طورکلی طراحی خودرو کاملاً مدرن و با زبان طراحی جدید ناب و ظریف سازگار است. در قسمت جلو، جلوپنجره بسته‌ای وجود دارد که با چراغ‌های متصل به هم و ورودی‌های هوا احاطه شده است. در طرفین دستگیره‌های مخفی درب‌ها تعبیه شده است.

این شاسی‌بلند پرآپشن چینی از دنا پلاس اتوماتیک هم ارزان‌تر است! /عکس

به گزارش خبرآنلاین، ابعاد این خودروی جدید ۴۷۰۰، ۱۸۹۰ و ۱۶۶۴ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۶۵ میلی‌متر است. بسته به نسخه آن، با رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی عرضه می‌شود.

این شاسی‌بلند پرآپشن چینی از دنا پلاس اتوماتیک هم ارزان‌تر است! /عکس

داخل Roewe D5X از جنس جیر بهره می‌برد و کاملاً هوشمند به نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش دوگانه ۲۴٫۶ اینچی شامل صفحه‌نمایش کیلومترشمار و صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی در این قسمت وجود دارد. راننده این خودرو از ویژگی‌های کمک رانندگی L2 بهره می‌برد.

این شاسی‌بلند پرآپشن چینی از دنا پلاس اتوماتیک هم ارزان‌تر است! /عکس

Roewe D5X در آخرین شکل خود از موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ هیبریدی FKE15 استفاده می‌کند که حداکثر توان آن ۱۴۷ اسب بخار است. همچنین یک موتور الکتریکی در جلو با حداکثر توان ۲۰۵ اسب بخار نصب شده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۶٫۹ ثانیه اعلام شده است. گفته می‌شود که برد ترکیبی این خودرو ۱۳۰۰ کیلومتر است.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بابک IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    3 3
    چینی ها سیاست تجاری عرضه خودروی ارزان با قطعات یدکی بسیار گران را دارند. نمونه گرانی قطعات یدکی آنها را در خودروهای موجود در بازار الان می بینید که قطعات یدکیشان از اروپایی ها هم گرانتر است. ارزانی خودروهایشان هم دلیل سوبسیدهای دولت چین به صادرات است. خودرو چینی اول و آخرش مال خودته و سرمایه گذاری نیست.
    • سروش IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      1 0
      خودرو فقط در ایران سرمایه گذاریه اونم به خاطر مشکل د ر اقتصاد