با آغاز ثبت نام نامزدهای مجلس نهم هنوز وضعیت لیست های احزاب و جبهه های فصلی انتخابات مشخص نشده است.

در حالی که حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی می‌گوید که تعدادی از اعضای جبهه ایستادگی در انتخابات ثبت‌نام خواهند کرد و این جبهه برای انتخابات مجلس نهم لیست ارایه خواهد داد، حسین کنعانی مقدم عضو شورای عالی جبهه ایستادگی با تکذیب اخباری مبنی بر اینکه جبهه ایستادگی برای انتخابات نهم مجلس لیست جداگانه خواهد داد گفت که شورای عالی جبهه ایستادگی نامه ای به جبهه متحد اصولگرایی و آیت الله مهدوی کنی و یزدی نوشته است و در آن شرایط و مسائل موجود و نحوه همکاری با جبهه متحد را اعلام کرده است.
حسن بیادی با بیان این‌که «جبهه ایستادگی متشکل از تعدادی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و تعدادی از احزاب است» اظهار کرد: برخی از این شخصیت‌ها و تعدادی از اعضای گروه‌های عضو در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام خواهند کرد. وی با بیان این‌که «جبهه ایستادگی برای انتخابات لیست تهیه می‌کند و با هر حزب و گروه اصولگرایی که اعلام آمادگی کند همکاری خواهد داشت» در مورد همکاری این جبهه با جبهه متحد اصولگرایان گفت: آن‌ها همکاری لازم و کافی با جبهه ایستادگی نداشتند.
این فعال سیاسی با بیان این‌که «جبهه متحد اصولگرایان تاکنون نتوانسته وحدت لازم را ایجاد کند» گفت: شاید این جبهه در تهران موفق شود، ولی در شهرستان‌ها با توجه به این‌که شرایط متفاوت است موفق نخواهد شد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =