چینی‌ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

خودروساز چینی Voyah به‌تازگی از جدیدترین نسخه شخصی‌سازی‌شده Dreamer MPV خود رونمایی کرد. این خودرو با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، می‌تواند با خودروهای سرشناس کلاس MPV رقابت کند.

امیرمسعود عابدین_ خودروی جدید Voyah از طرح چهار صندلی به پیروی از دیگر مدل‌های MPV پیشرفته مانند دنزا D۹ Pioneer Edition و زیکر ۰۰۹ Glory Edition استفاده می‌کند. در حال حاضر، مدل ۲۰۲۲ Voyah Dreamer Private Customized از ۸۸۳۰۰ دلار، معادل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

چینی‌ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

از نظر ظاهری، Voyah Dreamer Private Customized Edition بر اساس مدل ۲۰۲۴ Voyah Dreamer ساخته‌ شده که دارای بدنه دو رنگ و جلوپنجره بزرگ آبشاری شکل است. همان‌طور که از نامش پیداست، این خودروی جدید از آپشن‌های شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی شده نیز پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود این آپشن‌ها شامل متریال مختلف در کف و سقف پرستاره باشد.

چینی‌ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

به گزارش خبرآنلاین، در داخل و ردیف عقب، دو صندلی مستقل و خلبانی وجود دارد. امکاناتی ازجمله یخچال، صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی بزرگ قابل‌جمع شدن و بلندگوهای جمع‌شونده وجود دارد.

چینی‌ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

مشخصات رسمی پیشرانه در حال حاضر فاش نشده است. نسخه عادی Voyah Dreamer در انواع برقی و پلاگین هیبریدی موجود است. مدل PHEV از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه، با قدرت ترکیبی ۵۷۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۸۴۰ نیوتن متر نیرو می‌گیرد و برد جامع ۱۲۳۱ کیلومتری (براساس CLTC) را ارائه می‌دهد.

چینی‌ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند /عکس

نوع برقی از طرح دو موتوره با حداکثر قدرت ۴۲۸ اسب بخار و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور، همراه با بسته باتری لیتیومی سه‌تایی ۱۰۸٫۷۳ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که برد ۶۵۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

منبع: carnewschina

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =