اگرچه در گزارش کمیسیون اصل نود از حوادث پس از انتخابات 88، به بسیاری از چهره​ها و احزاب اصلاح​طلب اشاره شد، اما نمایندگان اقلیت اعتراضی به آن نکردند.

به گزارش خبرآنلاين، اعضاي فراکسيون اقليت، تا پيش از اين در تذکراتي نسبت به اينگونه گزارشات موضع گيري مي​کردند و دست کم نسبت به قرار دادن نام خاتمي در کنار نام موسوي و کروبي، انتقاد مي​کردند. اما امروز و در آستانه حضور مردمي 9 دي، پس از استماع اين گزارش سکوت کردند.
تنها تذکر امروز از سوي مصطفي کواکبيان ارائه شد که آن هم مربوط به محتواي گزارش نبود بلکه به نحوه قرائتش ايراد مي​گرفت. نماينده اصلاح طلب سمنان در تذکري با قرائت وظايف کميسيون اصل نود در آيين نامه داخلي مجلس که رسيدگي به شکايات است، گفت: اصلا ارائه چنين گزارشي در حيطه وظايف اين کميسيون نيست. اين گزارش در دستور کار هفتگي مجلس نبوده و حتي چاپ هم نشده است، پس چرا قرائت شد،
باهنر در پاسخ به وي گفت: در سال 88 از کميسيون اصل نود خواستيم که گزارشي از مسائل پس از انتخابات بدهند، پس اين گزارش به درخواست هيات رئيسه ارائه شده است. اما وظيفه آيين نامه اي ما بود که آن را تکثير کنيم و تذکر شما ازاين حيث وارد است. اما گفتيم در آستانه 9 دي حيف است که اين گزارش را نخوانيم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =