جبهه متحد اصولگرایان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: شکل گیری حماسه ماندگار ۹ دی ۸۸، حاصل تدابیر بی نظیر و نقش محوری رهبر حکیم انقلاب و بصیرت عمومی مردم بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان،  اهم این بیانیه به شرح ذیل است:
 
* تنها توجه به ریشه ها و علل وقوع فتنه ناکام 88 و نیز چگونگی غلبه بر آن، می تواند جامعه را از فتنه های پیچیده تر آینده که قطعا تکراری نخواهند بود مصون دارد؛ همچنانکه بر اساس نظر امام خامنهای- ادام الله توفیقاته- درباره حوادث تیرماه 78 کوی دانشگاه تهران، چنانچه آن اتفاقات درست و کامل ریشه یابی می شد، بیماری فتنه اخیر نمی توانست چندین ماه جامعه را دچار عوارض آن نماید.  
*شکل گیری حماسه ماندگار 9 دی 88، حاصل تدابیر بی نظیر و نقش محوری رهبر حکیم انقلاب و بصیرت عمومی مردم بود. ایشان ضمن بستن راه هرگونه پیشروی بر فتنه گران با تاکیدات مستحکم بر قانون، مسیری تدریجی در روشنگری را در پیش گرفتند و ضمن صحبت مداوم با مردم، خواص جامعه را نیز نسبت به مسوولیت تاریخی و مهمشان آگاه ساختند.
* "اصرار بر اولویت بندی مسائل"، "دعوت به صبر و بصیرت"، "درخواست برای اتخاذ موضع شفاف"، "ترسیم صحنه مقابله انقلاب و ضد انقلاب"، "رعایت انصاف"، "تاکید بر خارجی بودن ریشه فتنه" و "تلاش مجدانه برای نجات سران داخلی فتنه" از مهمترین اصولی بود که مقام معظم رهبری در پیش گرفتند تا سیاست اصولی نظام در "جذب حداکثری و دفع حداقلی" محقق شود و در نتیجه، اکثریت 40 میلیون رای دهنده در انتخابات دهم ریاست جمهوری حتی هواداران نفر دوم، نزدیک به 200 روز بعد با حضور در خیابانهای سراسر کشور، حماسه 9 دی را بیافرینند و مرهم زخم فتنه شوند.
 
*جبهه متحد اصولگرایان ضمن افتخار به حضور بزرگانی چون آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی که از جلوداران مبارزه عملی با فتنه 88 و از پرچمداران اصلی افشای فتنه گران و روشنگری درباره خواص مردود فتنه بودند، معتقد است برای بزرگداشت سالگرد این حماسه باشکوه، باید پیامهای اصلی مردم در خلق آن را مورد توجه قرار داد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
 
1- حضور مردم در 9 دی نمایشی تاریخی از وحدت و انسجام ملی و اعلام آمادگی برای فداکاری در راه آرمانهای انقلاب بود.
 
2- جریان به اصطلاح اصلاح طلب با افراط رهبران خود و دست زدن به اقدامات ساختارشکنانه و قانون گریزی، به فاصله 8 ماه هواداران خود را از دست رفته در مقابل خود دید تا تمامی جریانات و افراد بدانند مسیر انحراف از آرمانهای انقلاب و فریبکاری در جذب آرای مردم به بن بست خواهد رسید و در آینده نیز هرگونه تلاش برای ایجاد چالش امنیتی در نظام با هزیمتی جبران ناپذیر مواجه خواهد شد.
 
3- مطالبات و شعارهای راه پیمایی های سراسر کشور برخاسته از ایمان دینی و غیرت انقلابی مردم بود، نه برگرفته از حب و بغضهای شخصی و خطوط و سلایق سیاسی.
 
4- فریاد بلند مردم در 9 دی برخی خواص به خواب رفته را بیدار کرد اما برای کسانی که خود را به خواب زده بودند، فایده ای در بر نداشت و سبب انزوای بیشتر آنها شد.
 
5- تاخیر و سکوت در اعلام موضع شفاف از سوی برخی خواص به بهانه اختلافات سیاسی و شخصی و در نتیجه تحلیل نادرست از صحنه و ندیدن مصالح بزرگتر، ممکن است حتی بطور ناخواسته نتیجه عمل آنها را به سود فتنه گران و منحرفین از انقلاب رقم بزند.
 
بیانیه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی
  
همچنین شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسب 9 دی تاکید کرد:انقلاب اسلامی ایران سرشار حماسه هایی است که هریک مبیّن شکوه و عظمت آن و استقامت و پایداری ملت رشید ایران است . حماسه هایی که در صحیفه شرافت این ملت برازنده نام ایام الله گشته اند.
 این بیانیه می افزاید:بی تردید ۹ دی ۸۸ در این میان مهر رخشانی است ، که بصیرت این امت را به رخ اهل تعقل کشید . طراوت آن حضور ؛ گستاخی هتاکی جمعی خود فروخته ،که حرمت سید الشهداء و عزایش را نیز نگاه نداشتند، محکوم به شکست کرد و نفرت خویش را نثار نا لایقانی کرد که این اوباش را مردمی خداجوی نامیدند . این حضور سترگ ثابت کرد که هرگز "هل من معین " حسین زمانه بی لبیک نخواهد ماند . و حسین ، در این دیار هرگز تنها نمی ماند . ۹ دی ثابت کرد که حرمت اهل بیت عصمت و طهارت خط قرمزی است که ملت به احدی اجازه اهانت نخواهد داد . به فرموده سید و مولایمان خامنه ای عزیز بازهم عاشورا به کمک آمد تا مولود شوم فتنه ۸۸ را به زباله دان تاریخ افکند و طومارش را برای همیشه در هم پیچد .
شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی با نکوداشت خاطره این روز ، بصیرت و شور ملت را ارج نهاده و از خدای قادر برای این ملت سربلندی و برای رهبر فرزانه اش توفیق روزافزون طلب می کند .

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    7 0
    معتقدم خاتمی خائن نیست.
    • محمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
      3 0
      جبهه متحد اصولگرایان:رهبران اصلاح طلب، هواداران خود را از دست رفته دیدند!! من که گمان نمیکنم. اصلاح طلبی چیزی نیست که هواداران اون بخوان از اون جدا بشن.جامعه همواره به اصلاحات نیازداره و هواداران این تفکر تحت هیچ شرایطی از این خط فاصله نمیگیرن... جامعه بدون اصلاحات به انحطاط میره و از روزی بایدترسید که گفته بشه اصلاحات شکست خورد.