باشگاه خبرنگاران نوشت:

 رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران به پرسش‌های مختلف آنها پاسخ داد و هدف این سازمان را برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و با رغبت بالای مردم برای حضور در پای صندوق های رای و یک انتخابات صحیح و درست با آگاهی هر چه بیشتر مردم بیان کرد.

مهندس ضرغامی در پاسخ سوالی درباره این که چرا توصیه های برنامه "صرفا جهت اطلاع" درباره برنامه های تلویزیون عملی نمی شود گفت: برنامه صرفا جهت اطلاع نگاه انتقادی دارد و دلیل نمی شود که اگر این برنامه مثلا از سریالی انتقاد کرد، آن کار ضعیف یا‌ دارای مشکل یا این که آن انتقاد درست باشد.وی افزود: در واقع "صرفا جهت اطلاع" شاخص صحت و سقم، سلامت یا آسیب یک برنامه نیست.
ضرغامی در پاسخ به خبرنگاری که از پیش بینی مناظره در انتخابات مجلس پرسید گفت: مناظره به علت تعدد نامزدها شکل نمی گیرد تا ان شاء الله در انتخابات ریاست جمهوری ببینیم مناظره انجام می شود یا خیر، ما که خاطره خوب داریم، البته تا ببنیم نظر شما از این مناظره ها چه هست.

ضرغامی همچنین در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس که از احتمال حضور وی به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری پرسید افزود: ما اگر از 5 سال قبل هم بگوییم و 50 بار هم تکرار کنیم، از نظر "فارس" (خبرگزاری) مرغ یک پا دارد، من چندین بار به این سوال پاسخ دادم و جواب من همان جواب های چندباره ایست که تکرار کردم.


رئیس سازمان صدا و سیما گفت: فکر می کنم مدیریت فرهنگی برای کسانی که در حوزه فرهنگ هستند اولویت کاری آنهاست و شاید برای ریاست جمهوری افراد مختلفی باشد که این صلاحیت را دارند، برای وزارت کشور نامزد بخواهید، همین الان بیست نفر هستند، اما اگر بگویید برای گروه فیلم و سریال شبکه 2 چند تا نامزد داریم، من دو تا ممکن است نداشته باشم یا برای برنامه اجتماعی، سیاسی شبکه 3 ممکن است 3 یا 4 نفر پیدا نشود چرا که کلا کار رسانه و کار فرهنگی پیچیده است.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    22 4
    شاید آقای ضرغامی اطلاع دارند کسی دیگر رییس جمهور خواهد شد از ترس آبرو اقدام نمی کند وشاید هم پول آن چنانی ندارد .
  • بسیال IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
    1 0
    هر کسی را بهر کاری ساختند