بلاتکلیفی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس نهم هنوز ادامه دارد.

در حالي که نتايج نظرسنجي خبرآنلاين نشان مي دهد که براي 95درصد کاربران آمدن اصلاح طلبان مهم است اما اين جناح سياسي هنوز به جمع بندي براي حضور در انتخابات نرسيده است. ايـــــنـــــجـــــا
 
صبح امروز علي مطهري پس از ثبت نام براي انتخابات مجلس نهم ضمن انتقاد از وضعيت نه تحريم نه مشارکت اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان نبايد مطالبات خود از انتخابات گذشته را با انتخابات آينده پيوند بزنند. اصلاح طلبان اگر مطالبه‌اي دارند و معتقدند به آنها ظلمي شده بايد اين موضوع را از راه خودش دنبال كنند.  متن کامل ايــــنــــجـــــا
در همين حال انتشار اخبار ضد و نقيض درباره حضور اصلاح طلبان هنوز هم ادامه دارد تا جايي که مديرمسئول روزنامه اعتماد مي گويد تا روز پنحشنبه در انتخابات مجلس نهم ثبت نام نکرده است.
 
الياس حضرتي در گفت و گو با خبرآنلاين، با اشاره به انتشار خبری در روزنامه کیهان در شماره روز پنج شنبه مبنی بر ثبت نام الیاس حضرتی در انتخابات مجلس، گفت: دلیل انتشار این دست اخبار نادرست را نمی دانم اما تا کنون در انتخابات مجلس ثبت نام کرده ام.
حضرتی با بيان اينکه در هفته اخير اين دومین بار است که چنین شایعه ای در برخی رسانه ها منتشر شده ابراز امیدواری کرد که رسانه ها در روزهای انتخابات اخلاق رسانه ای را رعایت کرده و بیشتر از این در انتشار اخبار نادرست تلاش نکنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
    1 45
    حالا مثلا ثبت نام کنین کسی بهتون رای میده؟! نمیدونم شما مثلا اصلاح طلبا چرا فکر میکنین تلویزیون سونی هستین که اگه مثلا ژاپنیش تو بازار نبود برن بازار مشترکش رو هم رو بخرن. آقا جان شما خیلی وقته تقلبی بودنتون واسه مردم رو شده. نمیخواین متوجه بشین؟!