نشست مشترک هیات‌های ورزشی قزوین برگزار شد

با حضور اهالی ورزش نشست مشترک روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عصر سه شنبه نشست مشترک روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی قزوین با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان قزوین و اعضای هیات های ورزشی در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزارشد که در این نشست در راستای ایجاد هم افزایی و افزایش بهره وری در حوزه ورزش ابتدا محسن جواهری، معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین بر لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین جهت کشف و شکوفایی استعدادها تاکیدکرد.

جواهری با بیان اینکه تنها چند هیات ورزشی استان آمار قهرمانان و موفقیت های آنها را ارسال کرده اند افزود: انتظار داشتیم تاکنون این امر اتفاق بیفتد ولی فقط چند هیات مبادرت به این کارکرده اند و مابقی نیز باید ظرف هفته آتی آمار قهرمانان خود را به تفکیک شهرستان ها و نوع مدال و بازی هایی که شرکت کرده اند از سال ۹۸ تاکنون ارسال کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ادامه داد: این خواسته رئیس جمهور فقید بود که به ورزش اهمیت فراوانی می داد و هم اکنون بسیاری از استان‌ها بصورت کامل آن را اجرا کرده اند.

در ادامه ندا پاکدامن، معاون بانوان اداره کل با تاکید بر نقش بانوان در ورزش گفت: باید زمینه و بستر برای حضور موثر و فعال بانوان همچون آقایان در میادین و محافل ورزشی آماده باشد.

وی با اشاره به درخشش بانوان در رشته های انفرادی افزود: علیرغم کسب موفقیت های فراوان در ورزش بانوان باید ورزش های توپی و تیمی نیز به این جرگه افزوده شوند و شاهد موفقیت های این رشته ها نیز باشیم.

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هم در این نشست ضمن موثر برشمردن این جلسات در راستای هم افزایی ورزشی گفت: باید زمینه را برای تداوم موفقیت های ورزشکاران در سال جاری نیز فراهم کنیم که شامل حمایت های مادی و معنوی و تعامل و تبادل نظر با هیات ها و ورزشکاران می شود.

در ادامه عباس کاظمی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر نقش ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی افزود: مطمئنا ورزش امروزه نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه دارد.

وی ادامه داد: ورزش می تواند به عنوان حلقه واسطه بین مردم و حکومت عمل کند و بسیاری از خلأ ها و شکاف ها را از بین ببرد.

کاظمی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد امنیت تشریح کرد: ورزش نقش مهمی در ایجاد امنیت فرهنگی و اجتماعی و حتی روانی جامعه دارد.

وی ادامه داد: ورزش مطمئنا می‌تواند بسیاری از آسیب های موجود در جامعه را کاهش داده یا از بین ببرد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان افزود: استانداری قزوین خود را در کنار ورزشکاران و تیم های ورزشی استان می‌بیند و از آنها مانند گذشته حمایت می کند چراکه معتقدم تبلور حضور ورزشکاران و نیز تیم فوتبال شمس آذر قزوین در میادین کشوری به خوبی در میان مردم دیده می شود.

کد خبر 1921882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =