با رویکرد تعامل دو سویه جهاد اقتصادی وهدفمندسازی یارانه های انرژی، 6 میزگرد تخصصی حوزه مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی برگزار می شود.

دومین کنفرانس مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد تعامل دو سویه جهاد اقتصادی وهدفمندسازی یارانه های انرژی، 6 میزگرد تخصصی حوزه مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی را برگزار می کند.
بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته ،مقرر است تا در این کنفرانس دو روزه که در مرکز پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد،6 میزگرد تخصصی را با حضور مقامات کشوری برگزار کند تا اهداف این کنفرانس به نقد و بررسی کارشناسانه گذارده شود.
برپایه این گزارش،در میزگرد اول بررسی آثار اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در اصلاح الگوی مصرف انرژی، توزیع درآمد و هزینه خانواربه ریاست احمد داوودی، رئیس امور بودجه زیربنایی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به بررسی گذارده می شود.
در میزگرد دوم نیز قانون هدفمندسازی یارانه ها، اقتصاد بخش تولید، رقابت پذیری و تاثیر بر متغیرهای اقتصاد کلان به ریاست محمد نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نقد خواهد شد.
همچنین در میزگرد سوم با هدف بررسی چالش ها و راهکارهای اجرایی مدیریت و بهینه سازی عرضه و تقاضای انرژی در بخش های مختلف( با تاکید بر استانداردها و معیارهای مصرف انرژی، نقش بهبود فناوری) به ریاست عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برگزار خواهد شد.
گفتنی است میزگرد چهارم به چالش ها و راهکارهای اجرایی توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و حامل های جایگزین پرداخته خواهد شد که ریاست آن نیز بر عهده یوسف آرمودلی، مدیرعامل سازمان انرژی های نو ایران (سانا) است.
میزگرد پنجم هم بر چالش های تولید پراکنده برق، تولید همزمان برق و حرارت و تشکیل شرکت های فروش حرارت تاکید دارد که ریاست آن، برعهده رضا انجم‌شعاع، معاون وزیر در امور برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو است.
در نهایت نیز میزگرد ششم نیز در خصوص شرکت‌های خدمات انرژی، خلأهای قانونی و نقش آنها در بهینه‌سازی مصرف انرژی خواهد بود که ریاست این میزگردهم بر عهده سعید مهذب ترابی، رئیس سازمان بهره‌وری انرژی ایران (سابا)است.
یادآور می شود،کنفرانس بهینه سازی انرژی با محور ارایه راهکارهای اجرایی مدیریت و بهینه‌سازی عرضه و تقاضای انرژی،مدیریت و بهینه‌سازی انرژی دربخش صنایع انرژی بَر و معادن،استانداردها و معیارهای عرضه و تقاضای انرژی،انرژی‌های تجدیدپذیر و سوختهای جایگزین و مدیریت بار،تولید همزمان کار و گرما، تولید پراکنده انرژی در تاریخ 20 و 21 دی ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

/22131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =