فارس نوشت:

دبیراجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان تا به حال روند بررسی کاندیداها را شروع نکرده است، ابراز امیدواری کرد که فهرست استانی اصولگرایان تا دهم بهمن نهایی می‌شود.
منوچهر متکی دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در میزگرد همایش هیئت‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها که ‌در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه اخیرا جلسه‌ای را با برخی گروه‌ها و احزاب برای رسیدن به یک لیست واحد داشتیم، گفت: روحانیون و دبیران استان نیز باید رایزنی خود را با سایر طیف های اصولگرا برای رسیدن به لیست واحد شروع کنند. چرا که لیست واحد تاکتیک ما نیست بلکه یک استراتژی است.
متکی با اشاره به لزوم وحدت در بین نیروهای اصولگرا خاطر نشان کرد: وحدت این نیست که بگوییم شما با ما وحدت کنید بلکه ضرورت و شرایط موجود باید اصولگرایان را در کنار یکدیگر قرار دهد.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در خصوص اعلام فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان افزود: درباره حوزه انتخابیه تهران زمان زیادی می طلبد تا بتوان فهرست نهایی را تدوین و اعلام کرد اما در حوزه های استانی امیدواریم در زمان تعیین شده فهرست انتخاباتی اصولگرایان نهایی شود.
در همین حال عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: ظرفیت بالای جبهه متحد اصولگرایان را برای معرفی نامزدهای ولایت مدار، کارامد، ضد فتنه، ضد انحراف و ضد فساد به کارگرفته ایم.
علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به این سئوال که آمادگی استانها برای انتخابات مجلس نهم، را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: بنا داریم مرحله اول همایش های استانی را ظرف 14 روز آینده برگزار کنیم و مرحله دوم آن نزدیک به ایام انتخابات برگزار می شود تا بتوانیم فضای گفتمانی لازم برای معرفی نامزدهای اصولگرا در افکار عمومی فراهم آید.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص ظرفیت تشکل های عضو در این جبهه افزود: هیچ یک از اضلاع جبهه متحد اصولگرایان به تنهایی تعریف نمی شود. آنها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا بتوانند با آهنگ اتحاد در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند.
این نماینده مجلس در پاسخ به پرسش یکی از شرکت کنندگان در همایش هیئت های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استانها درباره تعیین نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان افزود: فعلا به نامزدی خاص نرسیده ایم ضمن آنکه وابستگی خاصی به هیچ نامزدی نداریم و در صددیم در تعیین نامزدها بر اساس منشور اصولگرایی و هویت جبهه متحد اصولگرایان عمل کنیم و هر گاه به لیست واحد رسیدیم ظرفیت بالای جبهه متحد اصولگرایان را برای معرفی نامزدهای ولایت مدار، کارامد، ضد فتنه، ضد انحراف و ضد فساد به کار خواهیم گرفت.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =