۰ نفر
۲۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۳

عباس انصاری‌فرد هدیه معاون اجرایی رئیس جمهور به پرسپولیس است.

سرانجام محمد علی آبادی در ابتدای هفته قبل و پس از نشست با سعیدلو در سفر استانی به سیستان و بلوچستان که همزمان باشکست پرسپولیس برابر ذوب آهن بود ناچار شد که برابر خواسته معاون اجرایی رئیس‌جمهور کوتاه بیاید و حکم مدیریت پرسپولیس را به نام عباس انصاری‌فرد صادر کند.
تقریبا دو ماه قبل بود که برای اولین بار جرقه حضور عباس انصاری فرد در پرسپولیس زده شد. علی سعیدلو  معاون اجرایی ردیس جمهور در گفت و گو با فارس از تمایلش برای کمک به این تیم پس از جدایی قطبی و بحران مدیریتی ناشی از اختلاف های هدایتی و مصطفوی سخن گفت. همان زمان نشستی در سازمان ورزش میان رئیس تشکیلات دولتی ورزش به عنوان مالک پرسپولیس با عباس انصاری فرد ، دوست صمیمی دکتر سعیدلو برگزار شد. پس از این نشست یکی از اعضای با نفوذ هیات مدیره پرسپولیس فاش کرد که معاون اجرایی رئیس جمهور به هیات مدیره فشار می آورد تا عباس انصاری‌فرد هم به این جمع افزوده شود . او تاکید داشت گر این اتفاق بیفتد تنها تا پایان فصل کنار این تیم می ماند !
انصاری‌فرد در گفت و گو با رئیس سازمان ورزش ادعا کرده بود که اسپانسری آلمانی دارد که حاضر است برای خرید باشگاه پرسپولیس ، 20 میلیارد تومان بپردازد. این ادعا اما از سوی رئیس سازمان ورزش پذیرفته نشد. دلیل اصلی رد چنین ادعایی هم عاملی نبود غیر از پرونده مالی ناموفق انصاری فرد در دوره های قبلی حضورش در این تیم. عباس انصاری فرد در دوره کوتاه سال 1387 که همراه با علی پروین هدایت تیم را برعهده گرفت ، پایه گذار بدهی های میلیاردی تیم شد که از آن پس همه ساله بر میزانش افزوده شد و حالا گفته می شود به مرز 14 میلیارد تومان رسیده است.
چک های بی محل کشیده شده از سوی انصاری فرد هنوز هم در دست بیاری از طلبکاران هستند و او دوره ای را به همن دلیل در بازداشت به سر برد و هنوز هم علی میرزایی ، یکی از اعضای وقت هیات مدیره پرسولیس در آن سال ها حکم جلب اصاری فرد را برای چکی 30 میلیون تومانی در دست دارد.
این تردید علی آبادی برای عدم استقبال از خواسته دکتر سعیدلو البته ترسی دیگر را هم به همراه داشت ، ترس از کنار کشیدن حسین هدایتی ، عضو متمول هیات مدیره تیم که این فصل به این شرط که زمینه برای فروش تیم به او فراهم شود ، حاضر به پرداخت هزینه های پرسپولیس شده است. هدایتی خود را آماده خرید پرسپولیس و کنار گذاشتن صطفوی کرده بود که به یکباره سعیدلو ، تصمیم گرفت انصاری فرد را به پرسپولیس باورد و این اصرار نارضایتی هدایتی را به همراه داشت. همین موضوع باعث شد تا محمد علی آبادی بیش از دو ماه برابر خواسته سعیدلو پافشاری کند اما امتداد نوار ناکانی های پرسپولیس باعث شد تا سرانجام ، او هدایتی و همه اعضای دیگر در برابر خواسته معاون اجرایی رئیس جمهور تسلیم شوند.
محمد آخوندی که بارها خبر مدیرعاملی انصاری‌فرد در پرسپولیس را که برای اولین بار از سوی خبرآنلاین منتشر شده بود را تکدیب می کرد در واکنش به رخ دادن این خبر گفت:« ما هیچ نظری روی انتخاب آقای انصاری فرد نداشتیم ، به یکباره اسم ایشان در هیات مدیره مطرح شد و رای آورد. »
این ادعا هم در نوع خود تائیدی ست بر شاری از خارج به سازمان ورزش ؛«به یکباره مطرح شد و رای آورد!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =