یک روز پس از اعلام رد صلاحیت نامزدها از سوی هیات​های اجرایی وزارت کشور، برخی نمایندگان دیگر تمایلی به مشارکت در رای​گیری​های امروز مجلس نداشتند.<BR>

به گزارش خبرآنلاين، رئيس مجلس گاه با شوخي و گاه با لحني دوستانه مي​کوشيد تا نمايندگان را به مشارکت بيشتر ترغيب کند. او چندين بار گفت: آقاياني که آن انتهاي مجلس راهپيمايي مي​کنند، در راي گيري هم مشارکت بفرماييد.
وي خطاب به يکي از نمايندگاني که براي انتخابات بعدي ثبت نام نکرده بود، به شوخي گفت: اگر چه ديگر به شما حرجي نيست، اما هنوز نماينده​ايد، بفرماييد راي دهيد.
لاريجاني در گفت​وگو با يکي از اعضاي هيات رئيسه نيز در مرود يکي از نمايندگان رد صلاحيت شده، به شوخي افزود: بايد هواي ايشان را داشته باشيم، امروز حالشان خوب نيست!
شهاب الدين صدر هم که پس از لاريجاني، سکاندار رياست جلسه علني امروز بود در تذکراتي به کاتوزيان و خسته​بند که رد صلاحيت شده بودند و مشغول قدم زدن اطراف صحن علني بودند گفت: از راه رفتن خسته مي​شويد، راي بدهيد که تنوع هم بشود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    69 4
    چه مجلس بامزه اي داريم واقعا
  • منوچهر IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    35 22
    مردم بیچاره چه گناهی دادن که به اصطلاح نماینده هاشون به خاطر دور موندن از قدرت در رای گیری شرکت نمی کنن.دریغ از یک ذره احساس مسئولیت از این آقایان. جای تاسفه واقعا .