روزنامه ایران در یادداشتی با عنوان «فتنه خودی​ها؛ پروسه​ای برای حذف گفتمان احمدی​نژاد» نوشت:

·         احمدی نژاد نه یک بار که دوبار رای آورده است و این جای شگفتی نیست. شگفتی از آن کسانی است که احمدی نژاد با یک فرد چون دیگران پنداشتند و شخصیت حقیقی او را مورد رای خویش پنداشتند. اما احمدی نژاد عنوان یک فرد نیست. بلکه علم گفتمان انقلاب اسلامی پس از ربع قرن است که در جهان شیدایانی دارد.
·         کسانی که از امام(ره) نامه و اجازه داشتند در فتنه غلتیدند و دیگرانی که انتقاد از خویشتن را نیز روا نمی​دانند به این استدلال که امام ما را تایید فرموده ... آری گفتمان به روز انقلاب سلامی که حمایت رهبر زمان را نیز به همراه دارد، قرآن بر نیزه رفته را به رسمیت نمی​شناسد و به تریبون​هایش وقعی نمی نهد. اما برخی آشفته شده​اند. این آشفتگی​هاست که مردود شدگان این گفتمان به روز انقلاب اسلامی، دسیسه​وار طراحی وشمندانه برای ساقط نمودن این پرچم را درانداخته​اند.
·         تهاجم به دولت مدت​هاست عادی شده اما فاز جدیدی از این تهاجم​ها آغاز شده و رویکرد جدیدی با دکترین تعریف «جریان انحرافی» بیخ گوش رئیس​جمهور است. چرایی این حرکات و حملات را باید در همان آشفتگی​ها و خواب​های بر باد رفته جریان خاص یافت. تعریف و ارائه جریان پر زرق وبرق تنها یک مرحله از پروسه​ای است که حذف گفتمان احمدی نژاد را نشانه رفته است.
·         برخی با توسل به جادوی رسانه، با دم خود گردو شکستند و داستانی جامع خلق کردند که تراژدی بود و اشک تمساح ریختند. هم جنایت داشت، هم جن و سحر و رمال و هم فساد اقتصادی و سیاسی و هم بخش اتاق خوابی، که سرمنشاء همه دفتر ریاست جمهوری بود. هر روز هم ابعاد جدیدی ازاین داستان رو می​شود.
·         اما سوال اینجاست که چرا مستقیم شخص ریاست جمهوری هدف قرار نگرفت؟ در پاسخ باید گفت که همه می دانند و می​دانستند که احمدی نژاد و مشایی صاحبان تفکری یگانه​اند. بسیاری از سخنان مشایی که مورد هجوم جریان خاص است بارها و به کرات از دهان احمدی​نژاد نیز خارج شده حتی به تفصیل افزون. اما نمی توان چنین بی​محابا به رئیس​جمهور حمله برد و او را لیدر جریان انحرافی نامید. چرا که ورود رهبری را در پی خواهد داشت. پس می​باید حمله به آن دیگری و تیم احمدی نژاد باشد و برای جلوگیری از ورود رهبری به این مناقشه، حساب احمدی​نژاد را از این جریان توهمی جدا کرد.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    9 1
    جریان انرافی تله ایست برای جذب مخالفان دولت رییس جمهور
  • حسین IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    7 1
    خدا همه مارا از شر زر زور وتزویر درامان نگه دارد انشاا...
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    13 2
    به در میگن تا دیوار بشنود . البته اینم بخاطر اینه که چون خودشون بنای این دیوار بودند نمتونند مستقیم دست ساخته خودشون رو انحرافی بنامند. هرچند قبل از بنای این دیوار، عقلا کج بودن خشت اول را گوشزد کرده بودند .
  • amir IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    5 8
    کاملاً تحلیلی منطقی می باشد. دکتر تو رهبر جهانی
  • amir IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    3 7
    کاملاً تحلیلی منطقی می باشد. دکتر تو رهبر جهانی
  • علی اکبر IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    2 7
    هر شخصی باولایت فقیه مخالفت کند و یا اتحاد این ملت را هدف هجمه قراردهد ویا از خط قرمزهای انقلاب اسلامیمان عبور کند و یا از جریان انحرافی وشخص مشایی جانبداری کند !!! درهر پست و مقامی که باشد در دل این ملت جایی نخواهد داشت و درهیچ منسبی رای نخواهد آورد!!! حتی اگر آن شخص منتظری باشد ؛ بنی صدر باشد ؛ و یا احمدی نژاد ؛ هاشمی ؛ علی مطهری ؛ موسوی ؛ کروبی و یا خاتمی باشد!!!!!!!!!!! خدایا هرکه دانسته وبه عمد برعلیه انقلاب اسلامی اقدامی میکند رسوا و نیست و نابودش بگردان خدایا هرکه ندانسته و از روی عدم آگاهی حرکت اشتباهی مرتکب میشود بلطف خودت هدایتش کن