مهر نوشت:

معاون سیاست خارجی دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره زمان و مکان مذاکرات با 1+5 گفت: رایزنی​ها برای تعیین زمان و مکان مذاکرات با گروه 1+5 ادامه دارد.
علی باقری که برای رایزنی با مقامات روسیه در مسکو به سر می برد درباره دستور کار مذاکرات با 1+5 گفت: دستور کار مذاکرات با گروه 1+5 بر اساس توافق طرف ها مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینکه ایران و روسیه دو کشور همسایه با نقش فعال در عرصه بین المللی هستند که از گذشته رایزنی های مستمری درباره موضوعات مهم منطقه ای داشتند، درباره سفر به مسکو گفت: مقامات روسیه از هیات شورای عالی امنیت ملی دوباره دعوت کردند تا دیدگاههای تفصیلی ایران را درباره طرح گام به گام داشته باشند و این طرح از موضوعات مهم هیات ایرانی با مقامات روسیه در این سفر خواهد بود.
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با یادآوری بر اینکه در آستانه دور جدید گفتگوها با گروه1+5 قرار داریم، خاطرنشان کرد: این سفر به دعوت وزارت خارجه روسیه و با هدف دیدار با مقامات سیاسی و امنیتی این کشور برای گفتگو درباره مسایل مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی انجام شده است.
گفتني است، باقری روز گذشته وارد مسکو شد و امروز با وزیر و معاونان وزارت امور خارجه روسیه و همچنین مقامات شورای امنیت این کشور دیدار می کند. این دیدارها پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار می شود.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =