صفارهرندی درباره نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب می​گوید: ماحصل این پیام این است که آنها{آمریکایی​ها} می​گویند ما قبول کردیم شما قدرتمند هستید .

 به گزارش خبرآنلاین، محمد حسین صفار هرندی در برنامه دیروز ، امروز و فردا با اشاره به اینکه این پیام از سه طریق به جمهوری اسلامی ایران رسیده است، افزود: اوباما به رهبر انقلاب نامه نداده است، بلکه پیامی را فرستاده است که شفاها به مسئولان ما منتقل شده است. اگر گاهی شنیده می شود که نامه نبوده است، درست است ولی پیغام وجود داشته است.
وی درباره محتوای این پیام ،گفت: در این پیام مقدمه چینی هایی شده و در انتها نتیجه گرفته شده است. فکر می کنم مقدمه اش به کار آنجاهایی می آید که روش شان، روش قاجار و پهلوی بود که با یک تشر طرف جا می زد، ولی خودشان می دانند جنس ما فرزندان انقلاب از این جنس نیست و به همین دلیل در وسط کار از در دیگری وارد می شوند و ابراز می کنند که ما دوست داریم که با شما مذاکره کنیم چرا راه نمی دهید؟
 صفار هرندی با بیان اینکه ماحصل این پیام این است که آنها می گویند ما قبول کردیم شما قدرت هستید، حال باید بنشینید تا با هم حرف بزنیم و مذاکره کنیم، تصریح کرد: این را با روزی مقایسه کنید که می گفتند مذاکره با جمهوری اسلامی سه شرط دارد و آن عبارت است از اینکه  ایران حقوق بشر را رعایت کند، به موازین دموکراتیک جهان احترام بگذارد و دست از حمایت از تروریست ها بردارد!
وی گفت: امروز بدون اینکه این شرط ها را بیان کنند می گویند بیاید مثل دو قدرت با یکدیگر حرف بزنیم. این یعنی ایران مقتدر که ما باید بابت این امر خدا را شکر کنیم .
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • milad IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    3 3
    ای حال میکنم این ضایع شدن امریکا و اسرائیل رو دیدنی تا خدا پشت پناه ماست هیچ کاری نمیتونند کنند
  • توحید IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    1 4
    خدا پشت پناه ماست.....