امروز تهران و بسیاری از مناطق ایران برفی و بارانی بود. اما فردا برف و باران تمام می شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ویژه‌ای نسبت به ادامه بارش برف، اختلال در تردد و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در تعدادی از استان‌های کشور هشدار داد.
سامانه جوی که بیشتر مناطق ایران را در بر گرفته است، در بعدازظهر روز یکشنبه از مرزهای شمالشرق کشور خارج می شود. از اوایل شب روز دوشنبه با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، برای شمال غرب، سواحل دریای مازندران و برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اما با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری است. حداقل و حداکثر دما در این روز به 4 درجه سانتیگراد زیر صفر و 4 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه آسمان پایتخت کمی ابری پیش‌بینی شده است. حداقل و حداکثر دما در این روز به یک درجه سانتیگراد زیرصفر و 5 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    14 4
    هیچ وقت پیش بینی های سازمان هواشناسی دورست از آب در نیومده
    • بدون نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
      3 2
      دقیقا همینطوره سایت زیر پیش بینی هاش واقعا از هواشناسی ایران قویتره http://www.weather.com با توجه به اینکه سازمان هواشناسی ایران تخصصا هوای ایران رو پیش بینی میکنه ولی این سایت پیش بینی هاش خیلی دقیق تر از هواشناسی ایرانه
    • کارشناس ارشد جغرافیای طبیعی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
      1 0
      همینه دیگه معلومه اشتباه میگن همیشه. پیشبینی هوا باید به دست کارشناسان جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم شناسی انجام بشه، تا ورود توده های هوا را بر اساس شرایط اقلیمی محل مورد نظر پیشبینی کنن. در حالی که کارشناسان سازمان هواشناسی تنها ورود توده هوای غربی به منطقه را پیشبینی میکنند، این توده هوا بر اساس توپوگرافی محلی و اقلیم محلی با نوسان افزایش یا کاهش رطوبت همراه میشه. که کارشناسان هواشناسی نیمتوانند این موارد را در نظر بگیرند.