مهر نوشت:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ذخیره‌سازی 8 هزار تن سیب و پرتقال برای توزیع با قیمت مصوب در ایام پایانی سال در تهران خبرداد و گفت: توزیع میوه تنظیم‌بازاری از 15 اسفندماه آغاز خواهد شد.
یداله صادقی  گفت: ذخیره‌سازی میوه برای ایام پایانی سال به میزان کافی صورت گرفته است و جای هیچگونه نگرانی نیست، بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که توزیع میوه از 15 اسفندماه آغاز و تا پایان همین ماه ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، کار خرید و ذخیره‎‌سازی میوه از سوی مباشران در حال انجام است و بر اساس آن پیش‌بینی می‌شود بتوان اقلامی همچون سیب و پرتقال را در ایام پایانی سال با قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از بازار، در اختیار مردم قرار داد.

وی تصریح کرد: قیمت دقیق سیب و پرتقال تنظیم‌بازاری چند روز مانده به آغاز توزیع مشخص خواهد شد، ولی آنچه که مسلم است این قیمت‌ها از سطح بازار کمتر خواهد بود.

صادقی گفت: خرید 8 هزار تن میوه از جانب مباشران برای مصرف شب عید مردم در استان تهران برنامه‌ریزی شده است که شامل خرید 3 هزار تن سیب و 5 هزار تن پرتقال است. وی اظهار داشت: سیب از منطقه دماوند و استان‌های آذربایجان و پرتقال نیز از استان‌های شمالی کشور تامین خواهد شد.
3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =