۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱

20 فیلم سینمایی برای نمایش در سی‌امین جشنواره فیلم فجر پروانه نمایش موقت دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سینمایی در پی جلسات تشکیل شده در اداره نظارت و ارزشیابی با پروانه نمایش موقت 20 عنوان فیلم صرفاً جهت نمایش در سی‌امین جشنواره فیلم فجر موافقت شد. این فیلم ها به دلایل مختلف از جمله کامل نبودن کپی فیلم جهت نمایش و دلایل دیگر پروانه نمایش موقت گرفته‌اند.
 
عناوین فیلم‌های تایید شده به این شرح است:
 
«ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و تهیه‌کنندگی سیدابوالقاسم حسینی، «آمین خواهم گفت» به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده، «در انتظار معجزه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی، «راه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری، «زندگی خصوصی» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی.
 
«محرمانه تهران» به کارگردانی مهدی فیوضی و تهیه‌کنندگی قاسم جعفری، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم » به کارگردانی روح‌الله حجازی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، «یکی می‌خواهد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی فرشته مهدی‌زاده، «بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط، «شیر تو شیر» به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی، «فیلادلفی» به کارگردانی سیدمجتبی اسدی‌پور و اسماعیل رحیم‌زاده و تهیه‌کنندگی عزت‌الله جامعی‌ندوشن.
 
«کلاه قرمزی » به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی، «قبیله من» به کارگردانی غلامرضا آزادی و تهیه‌کنندگی فریال بهزاد، «دوازده صندلی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل براری، «صداست که می‌ماند» به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی هادی مشکات، «خرس» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، «میگرن» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد و تهیه‌کنندگی حمید و مجید آقاگلیان.
 
«بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن نجم، « شیرین قناری بود» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی داود توحیدپرست و «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان و تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =