نشست دوشنبه عصر سخنگوی قوه قضائیه، با سوالات شخصی خبرنگاران از او به پایان رسید.

غلامحسین محسنی اژه ای وقتی خبرنگاری از او پرسید "شایعاتی وجود دارد که پسر شما با ماشین در خیابان ها جولان می دهد گفت: "چند شایعه این روزها علیه من به نوعی مطرح است. این به نظر من چیز جدیدی نیست. هر وقت که مسئولیتی مطرح می‌شود بلافاصله چنین چیزهایی عنوان می‌شود. اگر من در پرونده‌ اخیر ناظر نبودم چنین مسائلی هم مطرح نبود؛ لذا وقتی کسی می‌خواهد کاری کند یا خدمتی ارائه دهد معمولا این‌طور چیزها کم و بیش وجود دارد.

دادستان کل کشور گفت: یک شایعه این بود که برادرزاده‌ من وکیل یکی از این پرونده‌ها شده است؛ در صورتی که من دو برادر بیشتر ندارم. چند وقت پیش یکی از برادرانم به رحمت خدا رفت و او دو فرزند بیشتر نداشت که یکی پیش‌دبستانی و دیگری هم اوایل دانشگاه است. برادر دیگر هم سه فرزند دارد که یکی پیش‌دبستانی، دیگری دبستانی و سومی هم دبیرستانی است و هنوز به دانشگاه نرفته و اصلا به حد وکالت نرسیده است.

او گفت: در مورد ماشین و این چیزها هم مطلقا چنین چیزی نیست و من نشنیده‌ام که پسرم جایی مانور بدهد. شما اگر چیزی دیده یا شنیده‌اید، بگویید. شایعه‌ دیگری هم که البته من جایی ندیدم ولی یکی از خبرنگاران به من گفت این بود که گفتند من در خرید و فروش ارز دخالت دارم که من گفتم این یکی دیگر از آن موارد است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =