ترجمه «زیتون سرخ» خاطرات ناهید یوسفیان نوشته سیدقاسم یاحسینی با ترجمه محمدرضا قانون پرور به زودی از سوی انتشارات مزدا در آمریکا منتشر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سوره مهر سایت انتشارات مزدا خبر داده که کتاب «زیتون سرخ» با عنوان «Red Olive» منتشر خواهد شد. این کتاب خاطرات ناهید یوسفیان، اولین زن اتمی ایران است که با نگاهی واقعیت‌گرا یک دورنما و نگاهی کلی از داستان زندگی این عضو سازمان انرژی اتمی ایران را پیش روی خواننده قرار می دهد.

 

زندگی پر فراز و نشیبی که حتی به دو راهی انتخاب میان فرصت‌های بسیار خوب و وسوسه‌انگیز از سوی کشورهای مختلف و خدمت به وطن از سوی دیگر می‌رسد.

دکتر محمدرضا قانون پرور در سال 1979 موفق به اخذ درجه دکترا در رشته ادبیات تطبیقی (فارسی و انگلیسی) از دانشگاه تگزاس آمریکا شده، تاکنون رمان «فال خون» داوود غفارزادگان، «کوه مرا صدا زد» و «بر لبه پرتگاه» از مجموعه قصه‌های سبلان نوشته محمدرضا بایرامی را ترجمه و توسط انتشارات مزدا روانه بازار نشر آمریکا کرده است.

 

 

 

کتاب «زیتون سرخ» به تازگی با طراحی جلد جدید با قیمت 3 هزار و 300 تومان برای چهارمین بار منتشر شد.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.



 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =