۰ نفر
۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸

ایسنا نوشت:

پدری که پسر 9 ساله خود را با ضربات شلنگ و سیخ از پای درآورده بود، ‌دستگیر شد.

ماموران انتظامی کرج در 25 دی ماه سال جاری از طریق تماس مسئولان یکی از بیمارستان‌های شهرستان کرج در جریان وقوع مرگ کودک 9 ساله به نام «علی» قرار گرفتند. ماموران با حضور در بیمارستان با پیکر بی‌جان کودکی 9 ساله روبرو شدند که آثار ضرب و شتم و جراحات با جسمی سخت بر بدن وی نمایان بود و با مرگ این کودک تحقیقات کارآگاهان برای واکاوی زوایایی پنهان این جنایت آغاز و آنان در تحقیقات اولیه دریافتند که این پسر توسط مردی به بیمارستان منتقل شده است اما پس از مدتی این مرد از بیمارستان متواری ‌شد.

کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی دریافتند که این کودک در سال گذشته نیز چندین مرتبه توسط دو مرد به علت شدت جراحات وارده ناشی از ضرب و شتم به بیمارستان مربوطه منتقل شده بود به همین علت آنان با بررسی مشخصات مندرج در پرونده آدرس محل زندگی این طفل 9 ساله را یافتند. با کشف سرنخی از محل سکونت علی، کارآگاهان به این آدرس مراجعه کرده اما دریافتند که والدین این طفل از آن محل نقل مکان کرده‌اند.

کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی دریافتند که پدر این طفل مدت‌هاست که به موادمخدر اعتیاد دارد و مادر علی نیز به دلیل مشکلات و اختلاف با همسرش،‌ خانه را ترک کرده است و علی به همراه پدر معتادش زندگی می‌کند. تحقیقات کارآگاهان برای یافتن سرنخی از پدر این طفل که او را به بیمارستان آورده بود ادامه داشت تا اینکه سرانجام محل اختفای پدر علی پس از چند روز از وقوع جنایت کشف و وی دستگیر شد.

پدر علی که در ابتدا هرگونه ارتباط با این پرونده را انکار می‌کرد پس از مواجه‌شدن با دلایل و ادله پلیسی لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه سال‌هاست به موادمخدر اعتیاد دارد در مورد روز حادثه، گفت: در روز حادثه در حالی که موادمخدر مصرف کرده بودم به خانه بازگشتم که متوجه شدم که گوشی تلفن،‌ همراهم نیست و از علی خواستم که موبایلم را به من برگرداند اما او عنوان کرد که گوشی نزد او نیست.

وی در ادامه اعترافات خود با بیان اینکه از سخنان علی ناراحت شدم، گفت: شروع به ضرب و شتم او با شلنگ و سیخ کرده و پس از مدتی با بی‌توجهی به ناله‌های علی به خواب رفتم. وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم بالشت علی غرق خون است و سریعا او را به بیمارستان رساندم بعد از آن که متوجه شدم او فوت کرده است، از بیمارستان متواری شدم.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    62 2
    مرتكه عوضي
  • نادون! IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    72 1
    همه مسئولین سازمانهای اجتماعی باید ایران باید بر کنار شن .
  • ایزل IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    36 3
    تمام مسولینی که جلو مواد مخدر سنتی(تریاک)را گرفته اند و..............این امر باعث رواج مواد صنغتی که اثرات ویران کنندهای بر مغز دارد شده و جامعه هر روز نا امن تر شده.بین بد و بدتر باید بد انتخاب بشه
    • محسن IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      7 30
      کسی جلوتو نگرفته برو تریاکتو بکش
  • بدون نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    34 0
    پيشنهاد مي كنم بنيادي توسط افراد خير خواه و نه دولت تاسيس شود و كودكان قرباني خشونت را تحت حمايت بگيرد.قوه قضاييه نيز با وضع قوانين سپردن كودكان به اين بنياد را تسهيل كند.
  • محمد CA ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    38 0
    هنوز خبر شکنجه پسر پچه 2 ساله از رو سایت نرفته این خبر منتشر میشه. چه خبره تو این مملکت
    • Arash FR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      3 26
      من از معلم بازی متنفرم اما عزیز از رو سایت نرفته -غلط / از خاطرمون نرفته -صحیح و از اون مهمتر: هنوز خبر شکنجه پسر پچه 2 ساله از رو سایت نرفته ((این خبر منتشر میشه.)) 100% غلط / ((این اتفاق میوفته)) صحیح نمیدونی بعصیها از همین چیزهای جزیی چه نتیحه گیری های عجیبی میکنند
  • بدون نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    21 0
    به نظرم باید این افراد به جلوی دوربین آورده شوند تا درس عبرتی برای خانواده های متزلزل شود همینطور کودکان و نوجوانان با شماره تلفن مرکز حمایت از آنان آشنا شوند از طریق مدارس و تلویزیون. این اتفاقات داره اپیدمی میشه . دنیا در مورد ما که مسلمان هستیم چه فکر میکند؟ اینقدر تکرار شده که حتی خبرش 2 روز دیگر نیست! پدر و مادر ها را نمیشود آگاه کرد؟ اقلا کودکان را با حقوقشان آشنا کنید.
    • بدون نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      12 0
      آخه عزیز من به کودک چطوری میشه حقوقشو فهموند ؟یه شماره تلفن به همه بچه های مهد کودک یاد میدن که حفظ کن برای گزارش کودک آزاری ،آخه این بچه هایی که شکنجه میشن یا کودکان کار نه مهد کودک میرن نه مدرسه میرن که بخوان یا بفهمن که اونا هم حقوقی دارن حق طبیعی در بچگی دارن حق بازی دارن ... این فاجعه ها باید از طریق قضایی یا سازمانهای بهزیستی مدام پیگیری بشه، وقتی فقط بچه رو برای این به دنیا میارن که برن مواد بفروشن یا خرجی اعتیاد پدر و مادرشونو دربیارن دیگه چه انتظاری داری؟
  • نا امید IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    13 0
    واقعا که برا خودمون متاسفم اخه قانون تاکی میخوادتماشا کنه وبگه مردم عزیز ایران دررفاه هستن.اگه یه بار یکی از این کثافتا اعدام بشه درملا عام شاید درس عبرتی بشه .اخه بدبختی اینه که پدر تو قانون ما هربلایی سر بچه بیاره مجازاتی براش قائل نیستن .بابا مردیم از بس حرص خوردیم یکی یه کاری بکنه
    • مسعود IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      6 0
      دوست عزیز، اگر اعدام در ملا عام نتیجه مثبتی داشت حتما باید تا حالا این نتیجه را میدیدیم. اشکال جای دیگر است.
  • ادمیزاد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    14 0
    حضانت مال پدره اعتیادش هم مهم نیست حالا که بچه راکشته درموردش فکری خواهیم کرد .سوال دیگری نیست ای وای بر کسی که دراین موارد مسئولیتی به گردن داردوراحت از کنارش میگذرد..............
  • حسن IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    10 0
    واقعا دنیا به کدامین سمت و سو می رود ؟ هنوز جوهر خبر قبلی ( کودک 2/5 ساله ) خشک نشده خبر جدیدی می رسد ؟ راستی از اون کودک 9 ساله که در بیمارستان درگذشته بود چه خبر ؟ از محاکمه قاتلین آن کودک خبری نیومده ؟
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    0 0
    این همون علی 9 ساله ایی نیست که بیهوش ( در کما) به بیمارستان رسانیده شده بود و قبل از آنکه بتواند حرفی بزند از دنیا رفته؟ همان علی 9 ساله کوچولویی که پزشکان بیمارستان کرج اعلام کرده بودند به طور وحشیانه و به کرات به این کودک 9 ساله تجاوز میشده به گونه ایی که قسمتی از روده خود را از دست داده بوده؟!!!! آیا این همان علی نیست؟!