فیلم «صداست که می‌ماند» هنگام نمایش در برج میلاد به دلیل آماده نبودن نسخه نهایی، 6 بار قطع شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سینمایی «صداست که می‌ماند» به کارگردانی سعید چاری ساعت 13 ظهر در سالن همایش‌های برج میلاد به نمایش درآمد اما به دلیل آماده نبودن نسخه نهایی فیلم، زمان نمایش 6 باز قطع شد.
این مساله باعث اعتراض بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان شد و تصور کردند که ایراد از بخش فنی سالن همایش‌هاست، اما در نشست پرسش و پاسخ این فیلم با توجه به توضیحات کارگردان مشخص شد، این فیلم برای نمایش آماده نبوده و قطع شدن‌های پیاپی به خاطر تحویل ندادن نسخه نهایی فیلم برای نمایش است.
این اتفاق در حالی رخ‌داد که محمد خزائی دبیر جشنواره فیلم فجر بارها اعلام کرده بود اگر فیلمی تازمان مقرر آماده نشود از جدول اکران خارج می‌شود.
سعید چاری کارگردان فیلم در بخشی از نشست پرسش و پاسخ آن گفت: «این بی برنامگی به خاطر عدم هماهنگی با ما بود. قرار نبود فیلم 17 بهمن ماه نمایش داده شود.نسخه نهایی فیلم آماده نبود و ما مجبور شدیم بدون موسیقی فیلم را روی پرده بفرستیم.»
وی در  پاسخ به خبرنگاران برای مشخص نبودن نوع فیلم، توضیح داد: «تنها صداست که می ماند» فیلم کودک نیست . اگر قرار بود کار کودک بسازیم به دنبال این کاراکترها نمی رفتم و کاراکتر خلق می کردم. این فیلم هنوز آماده نیست.»
اکران فیلم «صداست که می‌ماند» بالاخره ساعت 16 عصر به پایان رسید. 
57246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    فیلم تلفن همراه ... هم در مشهد حدود 1ساعت بینش وقفه افتاد.