۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰

روزنامه خراسان نوشت:

جوان افغانی معروف به «قاسم لخه» ، که موتورسواری را با ضربات چاقو در زمین های کشاورزی منطقه گلشهر مشهد کشته بود عصر روز گذشته چگونگی ارتکاب جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تشریح کرد.

دقایق اولیه بامداد دوم بهمن ماه جاری کارکنان بیمارستان امام سجاد(ع)در تماس با ماموران انتظامی از مرگ جوان 26 ساله ای که با ضربه چاقو مجروح شده بود خبر دادند. ماموران اورژانس که جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کرده بودند محل وقوع این حادثه را زمین های کشاورزی بین روستای کریم آباد و مستضعفین اعلام کردند. بنابراین قاضی ویژه قتل عمد پس از انجام تحقیقات مقدماتی در بیمارستان به محل حادثه رفت. آثار خون و ردپاهای روی برف بیانگر آن بود که درگیری در نزدیکی آلونکی در همان منطقه رخ داده است.

هنوز ساعتی از ماجرا نگذشته بود که ماموران با ردیابی چند شماره تلفن موفق شدند جوان افغانی معروف به «قاسم لخه» را شناسایی کنند.

متهم 28 ساله در اولین جلسه بازپرسی درباره انگیزه ارتکاب جنایت به مقام قضایی گفت: می خواستم از فردی که برادر کوچک ترم را مورد آزار قرار داده بود انتقام بگیرم اما چون موتورسوار صورتش را با شال گردن پوشانده بود اشتباه کردم و او رابه جای فرد دیگری کشتم! 

«قاسم لخه» که روز گذشته برای بازسازی صحنه قتل به محل ارتکاب جرم منتقل شده بود گفت: آن شب من برای استعمال موادمخدر از جاده خاکی به داخل آلونکی که در زمین های کشاورزی قرار داشت می رفتم. از دور موتورسواری را دیدم که 2 نفر دیگر هم ترک نشین آن بودند. من همیشه یک چاقو برای دفاع همراهم داشتم که با دیدن موتورسواران چاقو را به دست گرفتم وقتی موتور که راکب آن صورتش را با شال گردن پوشانده بود مقابل من توقف کرد من چاقو را بالا گرفتم موتورسواران با دیدن چاقو ترسیدند که در این لحظه راکب موتورسیکلت گفت: «من نبودم!» وقتی او این جمله را بر زبان راند من در تخیلات ذهنی خودم یک داستان ساختم. من شیشه مصرف می کردم و به همین دلیل دچار توهم می شدم در میان همین توهمات داستان دروغین و بی اساس را عنوان کردم که فردی برادر کوچک ترم را مورد آزار قرار داده است.

متهم به قتل در ادامه اعترافات خود مقابل دوربین قوه قضاییه اظهار داشت: وقتی موتورسواران حالت عصبانی مرا دیدند 2 نفر از آن ها فرار کردند اما من ضربه چاقو را از پشت سر بر بدن راکب موتورسیکلت فرود آوردم و در حالی که او غرق در خون شده بود از محل گریختم که پس از آن دوستان موتورسوار دوباره به محل بازگشتند و با اورژانس تماس گرفته بودند.

وی ادامه داد: برادر کوچک ترم در تهران است و فردی را هم که در تخیلاتم دنبال او می گشتم چندین سال است که در زندان به سر می برد و ادعایم درباره انگیزه ارتکاب این جنایت دروغ بود!
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    29 4
    باز هم افغانی ها! باز هم شیشه! خدایا به تو پناه میبرم.... کی از دست اینا راحت میشیم
  • مجید عرفان IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    24 2
    تازگی ها آمار جنایت افغانی ها خیلی بالا رفته . مثل اینکه تا جنایت های خیلی وحشتناک و خبر ساز انجام ندن مسئولین اقدام جدی نمیکنن.
  • Behnam NL ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    19 3
    خبرآنلاین محترم به جای این که هر روز جنایات این افغانی ها را چاپ کنی کی شده که بری یقه ی یه مسئول رو بگیری و بگی چرا اینارو بیرون نمیکنن بعدش خبر اونو چاپ کنی ؟هان؟
  • سما CZ ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    7 0
    آمار جنایت افغانی ها از همون اول هم بالا بوده و آمار جدیدا بالا نرفته بلکه تازه یادشون افتاده که پیگ ر اعمال این موجودات با ظاهری آرام و باطنی خبیث باشند.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    6 0
    بله یه عده نون شون شده افغانی قاچاق کردن.... ادمهایی که هویت که هیچی فرهنگ ونمدن ندارند...به خاطر منافع یه عده به ایران قاچاق میشوند...هزار جنایت انجام شده هم به خاطر ابروی افراد...مسکوت مانده....افغنی رو میگرند کلی هزینه میبرند مرز تحویل میدهند....طرف زودتر از همه برمیگرده.......کسی هم گردن نمیگیره....جدای کلی بیماری ناشناخته که شیوع پیدا میکنه....خیلی هم که جاسوس وتروریستند....از ماست که بر ماست....