مرا به یاد بسپار که باغبان بودم؛ داستان‌هایم را بر باغ‌ها و بیابان‌ها بخوان که خاک این سرزمین نه به بارش باران که به معجزه‌ قصه، درختان می‌رویاند و مرزهایش بیش‌تر از تیرها با شعرهایش پاییده‌اند...

به گزارش خبرآنلاین، رمان «آرش» با زیر عنوان «حکایت تیر انداختن مرد قصه گو» را مرجان فولادوند نوشته که با تصویرگری پژمان رحیمی زاده از سوی انتشارات افق راهی بازار نشر شده است. این کتاب در شاخه رمان های بزرگسال ناشر قرار دارد  اسطوره‌ آرش را با نگاهی تازه و نثری خواندنی روایت کرده است.

 

در معرفی ناشر از این کتاب می خوانیم: «مرا به یاد بسپار که باغبان بودم. داستان‌هایم را بر باغ‌ها و بیابان‌ها بخوان که خاک این سرزمین نه به بارش باران که به معجزه‌ قصه، درختان می‌رویاند و مرزهایش بیش‌تر از تیرها با شعرهایش پاییده‌اند. مرا به یاد بسپار که قصه‌گو بودم.»
 

 

مرجان فولادوند کارشناس ارشد ادبیات فارسی از دانشگاه علامه، دلبسته‌ ادبیات کهن و اهل مطالعه در تاثیر اسطوره‌ها بر زندگی امروز است. باز نوشته او از قصه طوطی و بازرگان به ایتالیایی، فرانسوی، چینی و نروژی نیز بازنوشته‌اش از رستم و سهاب به چینی ترجمه شده‌اند.

همچنین رحیمی‌زاده از فعال‌ترین تصویرگران معاصر ایران است که جوایزی در داخل و خارج کشور هم‌چون دیپلم افتخار ای-بی-بی-وای برای تصویرگری کتاب «دیوانه و چاه» دریافت کرده است. آثار او با خصلت رمزآمیزی و خواب‌گونگی یکی از بهترین گزینه‌ها برای متن‌های اسطوره‌ای به شمار می‌آیند.
 

این کتاب با قیمت 10هزار و 500تومان روانه بازار نشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه هر یک از این کتاب ها ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.



6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =