محمدرضا باهنر دو ساعت مهمان کافه خبر بود و به سوالات متعددی پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، نایب​رئیس مجلس با رویی گشاده هم به سوالات خصوصی و توام با شوخی خبرنگاران پاسخ داد و هم نحلیل​های جدی اش از ترکیب آینده مجلس و مباحث جبهه متحد اصولگرایان را مطرح نمود.
او در این مدت از دو عضو متوفی خانواده​اش یاد کرد. همسرش که به او گفته بود در طول 27 سال زندگی مشترک با باهنر، 13 بار اسباب​کشی کرده و او تازه در دوره مجلس ششم که نماینده نبوده فرصت کرده منزل مناسبی برای خانواده​اش ترتیب دهد و الان هم ساکن قیطریه است. باهنر هنگامی که می​خواست خاطره​ای از برادر شهیدش یاد کند، به زمان شهادت او که رسید اشک در چشمانش حلقه زد.
نماینده تهران از حقوقش گفت، از شغل مورد علاقه​اش در کودکی، از آرزوهایی که به آنها رسیده، از افقی که برای 10 سال بعدش ترسیم کرده و....
اما او که قبول داشت، «لابی» جزء لاینفک سیاست است، از لابی​گری​هایش در جبهه متحد اصولگرایان گفت و پذیرفت که سهم جبهه پیروان در  لیست نهایی کم بوده، از حمایتش از مطهری و تاسفش از عدم حضور وی در این لیست، از تعجبش از صراحت دولت در اعلام عدم اجرای برخی قوانین، موضعش نسبت به موسوی و کروبی و ..... اینکه ادعای تولید دو میلیون و نیم شغل در یک سال، بیشتر یک شوخی است.
برای اطلاع از مجموعه سخنان باهنر، منتظر انتشار متن کامل این مصاحبه در روزهای آینده باشید.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =