۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷

نویسندگان فیلم سینمایی «فرزندان» ساخته الکساندر پین بیست و چهارمین جایزه اسکریپتر کتابخانه‌های USC (دانشگاه کالیفرنیا جنوبی) را از آن خود کردند.

به گزارش خبرآنلاین، الکساندر پین، نت فاکسن و جیم راش فیلمنامه‌نویسان درام «فرزندان» و کائویی هارت همینگز نویسنده کتابی که مورد اقتباس آن‌ها قرار گرفت، شنبه شب در مراسمی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی این جایزه را دریافت کردند.

جایزه اسکریپتر برای تجلیل از نویسندگان و فیلمنامه‌نویسان اقتباس سینمایی از یک کتاب در نظر گرفته شده و نخستین‌بار سال 1988 اعطاء شد.

گروه نویسندگان «فرزندان» برای دریافت جایزه اسکریپتر 2012، نویسندگان فیلم‌های «یک روش خطرناک»، «جین ایر»، «مانیبال» و «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس» را به عنوان رقیب پیش روی خود داشتند.

«فرزندان» یکی از فیلم‌های موفق فصل جوایز امسال بود و سه نویسنده این فیلم پیش از این جایزه ستلایت همین طور جایزه هیئت ملی نقد را دریافت کردند. آن‌ها همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، جایزه انجمن نویسندگان و جایزه اسپیریت هستند.

«فرزندان» اولین رمان همینگز است که در هاوایی زندگی و کار می‌کند.

جرج کلونی در فیلم «فرزندان»‌ نقش وارث خانواده‌ای را بازی می‌کند که وقتی همسرش در حادثه‌ای مجروح می‌شود، مسئولیت نگه‌داری از دو دختر نوجوانش به عهده او گذاشته می‌شود.

هالیوود ریپورتر / 18 فوریه / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فیلم بین IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
    1 0
    خبر جان ترجمه ی درست عنوان این فیلم "Descendants" ، "نسل ها" میباشد نه فرزندان !!!