برنامه این هفته ورزش و مردم تاکید داشت که دولت حق دارد رئیس فدراسیون فوتبال را انتخاب کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بهرام شفیع با دعوت از هوشنگ نصیرزاده از او خواست تا در برابر واکنش های تند مجلسی ها به دخالت های دولتی در ورزش این نکته را تبلیغ کند که مجلس حق دخالت در کار وزارت ورزش را ندارد.

جملات نصیرزاده خیلی ساده بود و با تدوین واژه موسسات عمومی غیر دولتی به موسسات دولتی غیر دولتی ، تاکید داشت دولت چون هزینه می کند ، حق دارد که  در ورزش دخالت کند. در امور فدراسیون ها دخالت مستقیم داشته باشد و هیچ نماینده ای حق دخالت در این کار را ندارد. نصیرزاده گفت:« اساسنامه موسسات غیر دولتی زیر نظر هیات دولت است و قانونی که مجلس در سال 1373 تصویب کرده به دولت اجازه دخالت را می دهد. آقایان نماینده ای که انتقاد می کنند بهتر است ابتدا قانون را تغییر بدهند.» نصیرزاده که اعتقاد داشت بعد از انتخابات فدراسیون رئیسی جدید به جای کفاشیان می آید در بخشی از حرفهایش گفت:« فیفا فدراسیون فوتبال ایران را بر اساس مصوبه ای می شناسد که هیات دولت تصویبش کرده و در آن آمده است فدراسیون غیردولتی.»

این گفته دوست کارشناس مان البته به خوبی گویاست که چنانچه گفته های ایشان تنها ترجمه شود و در دستور کار قرار بگیرد کفایت می کند تا فوتبال ملی ایران باری دیگر به تعلیق برسد. به نشر می رسد برنامه دوشنبه شب عادل فردوسی پور درباره انتخابات فدراسیون فوتبال سبب شده تا چنین برنامه ای از سوی متولیان دولتی ورزش در دستور کار قرار بگیرد. برنامه ای که در بخشی از آن محمد حسین انصاری فرد ، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش روی خط آمد و گفت:« کسانی که حرف از دخالت دولتی می زنند چه بسا خودشان منافع دارند.»

درحالی که رقابت انتخاباتی برای ریاست فدراسیون فوتبال میان سه کاندیدای سرشناس یعنی علی کفاشیان ، حسین قریب و عزیز محمدی ادامه دارد ، به نظر می رسد وزارت ورزش از شنبه و با توجه به تعطیلات انتخاباتی مجلس ، نقشی پررنگ تر را در انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش می گیرد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    38 4
    تو همین برنامه آخرای برنامه درحالیکه طبق گفته شفیع 12 دقیقه وقت داشتند ، به دلیل اینکه از حرفای نصیرزاده خوششون نیومد برنامه رو قطع کردند... بیچاره چیزی هم نمیگفت فقط داشت راجع به وظایف دولت صحبت می کرد !!
  • خاله سمیه IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    39 3
    چه بسا اگر دستور از بالا اجرا نمی شد فردا حکم انتصاب سرپرست جدید فدراسیون هاکی صادر می شد!برکناری شفیع که کاری ندارد...
    • 1 US ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
      21 0
      دقیقا.خب این شفیع هم از خودشونه اگه طرفداری نکنه که جاشو میده به نفر بعدی
  • sina rashti IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    30 2
    اخر هم گفت که انتقال تیم ها از تهران به شهرستانها اشکال نداره!!!!!
  • بدون نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    19 3
    آخ آخ
  • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    مسئولین مریض و بی لیاقت ،ورزش بی پایه و اساس و متزلزل را رقم زده اند و معلوم نیست کی و کی و چه قت به داد ما میرسد