رئیس ایستگاه 9 آتش نشانی شهر ری از گازگرفتگی حدود 150 نفر از دانش آموزان و والدین آنها در مراسم جشن تکلیف خبر داد ،به دنبال این خبر روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد که 10 تا 12 نفر دچار آسیب شدند و این آمار صحت ندارد.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با توضیحاتی درباره خبر «انتشار گازمنواکسیدکربن از بخاری بدون دودکش 150 مهمان در جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهرری را مسموم کرد» گفت: تعداد 150 دانش‌آموزی که در خبر عنوان شده، صحت ندارد و تنها 40 دانش‌آموز در مراسم یاد شده شرکت کرده بودند که 10 ـ 12 نفر از آنها دچار مسمومیت جزئی شده بودند.
به گزارش خبرآنلاین،مختارنژاد افزود: 40 نفر از دانش‌آموزان شهر تهران برای شرکت در جشن تکلیف به همراه اولیای خود به حرم حضرت عبدالعظیم مشرف شده بودند، لذا تعداد دانش آموزان عنوان شده در این خبر صحت ندارد.
وی افزود: مربی حاضر در این مراسم که خود از امدادگران بود، پس از آنکه متوجه استنشاق گاز مونوکسید کربن می‌شود با آتش نشانی تماس گرفته و در صدد حل مشکل بر می‌آید و در پی آن، دانش‌آموزانی که دچار سرگیجه و یا حالت تهوع شده بودند به درمانگاه منتقل شدند.
مختارنژاد در توضیح بیشتر گفت: تعداد دانش‌آموزانی که به درمانگاه انتقال داده شدند 10 ـ 12 نفر بوده و همه آنها به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته و به منازل خود بازگشتند، لذا هیچگونه مشکلی برای این دانش‌آموزان به وجود نیامده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    6 0
    الان منظورت اینه که این خوبه . 12 نفر مسموم شدن طرف با افتخار اعلام میکنه واقعا که !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    6 0
    یک نفر هم که باشه مسئولیتش با شماست
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    4 1
    دختر خواهر من و 30 تا از همکلاسیش که مسموم شدند جزء همون 10 نفر هستند..................................