فارس در گزارش یک نشست انتخاباتی به نقل از احمد توکلی نوشت:

* دولت احمدی‌نژاد در قانون 16 ماده‌ای هدفمندی یارانه‌ها، 17 مورد نقض قانون کرده است.

* دولت در این طرح نه تنها تمام پول حاصل را صرف پرداخت نقدی کرد بلکه به سراغ صندوق ذخیره ارزی رفته و با تبدیل اعتبارات آن به ریال برای پرداخت نقدی زمینه تورم هر چه بیشتر را به دست خودش فراهم آورده است.

* بارها به دولت گفته‌ایم اگر در این کار مهم عجله کنی مجبور به عقب‌گرد از این طرح می‌شویم.

*دولت به دلیل قانون‌شکنی پیرامون طرح هدفمندسازی یارانه‌ها مشکلات زیادی را متوجه کشور کرده است.

*مگر می‌شود که رئیس قوه مجریه بگوید قانون را قبول ندارم نباید فراموش کرد زمانی نیز بنی‌صدر این حرف را زد که امام در واکنش به او گفت قانون تو را قبول ندارد.

* دولت احمدی‌نژاد قهرمان قانون‌شکنی است

 * وقتی دولت حساب شده عمل نمی‌کند، سرانجام آن پروژه‌هایی همانند پل خلیج فارس است که کلنگ آن را زدند اما خبری از ساخت آن نیست.

* در قضیه افزایش نرخ ارز طی روزهای گذشته به وزیر اقتصاد گفتم که شما جیب‌های کوچک را خالی کردید تا چندین جیب بزرگ را پر کنید هر چند اراده‌تان بر این امر نبود اما نتیجه امر این شده است.

* پیرامون اختلاس سه هزار میلیاردی بارها از آقایان خواستم استعفا بدهند و معتقدم که اگر به عنوان مثال به استیضاح وزیر اقتصاد رای داده می‌شد هیچ گاه مسئله ارز در کشور پیش نمی‌آمد.

* اینکه شورای نگهبان حدود 30 نماینده سابق را رد صلاحیت کرد امری درست و به جا بود چرا که این نمایندگان بعضا از جایگاه خود سوءاستفاده کردند.

* مردم دقت داشته باشند که اگر نماینده‌‌شان بعد از مدتی سر و وضعش، خانه‌اش و ماشینش آنچنانی شد مطمئن باشند که این تغییرات از پول و حقوق ناچیز نمایندگی نیست.

* نماینده اگر دست پاک باشد و به دنبال رانت نرود می‌تواند انتقاد و امور را اصلاح کند.

29302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =