رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را به صندوق 171 واقع در حسینیه جماران انداخت.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز جمعه با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق 171 انداخت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد که مجلس کارامدی تشکیل شود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با شرکت موثر مردم در انتخابات، مجلس تبدیل به مرکزی شود که در شرایط خاص کشور تاثیر گذار باشد، مشکلات کشور را حل کند و آینده‌ انقلاب را تضمین کند. انشاء الله نتیجه‌ انتخابات همانی که مردم می‌خواهند و رایی که مردم به صندوق می اندازند باشد و اگر همان باشد، انشاء الله مجلس خوبی خواهیم داشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که مردم ، دلسوز انقلاب، اسلام و ایران هستند، اهمیت انتخاب مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای من مهم همراهی و همدلی ملت و مسئولان است و جریانات سیاسی هم می‌تواند با نقادی و مطالب درست و راهگشا به بهتر شدن وضع کشور کمک کند.
هاشمی رفسنجانی همچنین گفت: خداوند به همه‌ی ما توفیق دهد که راه انقلاب را در نظر داشته باشیم و حفظ کنیم و نگذاریم زحمات فراوان نیروهای مجاهد انقلاب و فداکاری‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان، ْآزادگان و مفقودین از دست برود.
آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی نیز پس از رای دادن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انتخابات همانند دوره‌های قبل با حضور حداکثری مردم باشکوه‌تر و عالی‌تر برگزار خواهد شد. مردم باحضور در این انتخابات مشتی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب خواهند زد و همواره با حضور پررنگ در انتخابات این امر را تحقق می‌بخشند.
وی گفت: انتخابات ایران نماد مردم‌سالاری دینی است و می‌تواند الگویی برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی باشد، ضمن آنکه می‌تواند به شایعه‌پراکنی دشمنان اسلام و نظام پاسخ دهد. دشمنان با طرح موضوعاتی همچون نبود دموکراسی و مشارکت را مطرح می‌کنند در حالی که در کشور ما شکل انتخابات طوری است که به صورت آزادانه برگزار می‌شود و دارای امتیازاتی است.
وی افزود: کسانی که برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند، باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند ضمن آنکه باید مجلس برای دیگر کشورها الگو باشد. مجلس باید با قانون‌گذاری و در نظر گرفتن مصالح کشور و با الهام گرفتن از ایده‌های مقام معظم رهبری گام‌های مثبت‌تری را بردارد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =