حسن نوروزی نماینده کنونی رباط کریم که در انتخابات مجلس نهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروز خود را به این موضوع اختصاص داد.

به گزارش خبرآنلاين، وي به نقل از استاندار تهران گفت: يک ماه قبل از برگزاري انتخابات در اسفند ايشان به من گفتند که «فلاني، از رياست جمهوري مي​گويند که جريان اقبال مردم را رصد مي​کنند و بهتر است شما با برخي همکاري کنيد». اما من کجا و همکاري با جريان انحراف کجا؟
وي افزود: اما استاندار تهران، قبل از انتخابات، شهردار گلستان را که قبلا شهردار منطقه اي از تهران نيز بوده است را به عنوان مسئول حوزه «بوستان» منصوب کرد. او هم تمامي معاونان بومي و حزب​الهي را روز اول انتصابش حذف مي کند و پرسنل شهرداري را براي تبليغات منسوب مي​کند. عزل تمامي فرماندهان پايگاه مقاومت که بامن در ارتباط بودند و به کار گيري افراد خاص در شهرستان «بهارستان» که برخي اقوام درجه يک يکي از نامزدهاي انتخاباتي بودند نيز از ديگر اقدامات او است.
نوروزي که مي​گفت در رباط کريم حائز اکثريت آرا بوده است، افزود: اما در حوزه انتخابيه «بوستان» که مراجع اخذ راي خلوت بودند، يکباره با شمارش 50 عدد از صندوق​ها اعلام مي شود که 120 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده​اند و نامزد ديگري جز من راي آورده است!!
نماينده رباط کريم با تاکيد بر اينکه «در هر شرايط شکايتم را از منحرفان در کميسيون اصل نود پيگيري مي کنم» ادامه داد: ارباب انحراف نبايد با ظلم و ستم به اهداف خود برسند.
وي خطاب به مردم حوزه انتخابيه​اش گفت: چه در اين سال​ها که نماينده​اتان در مجلس بودم و چه در طول مدتي که امام جمعه شهرتان هستم، ريالي و تومني براي خودم به غنيمت نبردم و از اقوام خودم کسي را نگماردم. از حضور پرشور انتخابي​تان سپاسگذارم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    1 0
    وکلای ملت منصوب درست است نه منسوب!
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    1 0
    خبرآنلاین، سپاسگزارم