عضو هیات رئیسه مجلس هشتم، برخی نمایندگان این دوره را که در طول نمایندگی​شان کمترین تحرکی نداشتند؛ مرده متحرک خواند.

به گزارش خبرآنلاین، جهانبخش محبی​نیا نماینده شاهین دژ و تکاب که در رقابت انتخاباتی مجلس نهم، این کرسی را به رقیب واگذار کرد، در نطق امروز خود، «برگزاری انتخابات» را نشانه رشد و توسعه سیاسی جوامع خواند و گفت: جامعه​ای که انتخابات داشته باشد پاینده و زنده است. شکرخدا که جمهوری اسلامی ایران در مراجعه به افکار عمومی هیچ تردیدی به خود راه نداده است. تمامی انتخابات​های گذشته گویای آن است که نظام ما بر اساس نظر مردم اداره می​شود.
گزیده سخنان وی از این قرار است:
·         به مجریان و ناظران انتخابات مجلس نهم تبریک می​گوییم و به تاسی از رهبر انقلاب، بیشترین تبریک را به مردم به دلیل حضور پرشورشان می گویم.
·         بعد از انتخابات یک مطلبی که دربیرون از مرزهای ما کاری از سر خصومت مطرح شد، تردید در انتخاباتو بی اعتنایی به آرا و حضور مردم بود. از جمله اظهارات وزیر خارجه انگلیس. من از همین​جا به وزیر نگون بخت خارجه انگلیس می گویم که شما نگاهتان به نظام ما غلط است و نمایندگان و مردم ما در دهن شما خواهند زد.
·         به هیچ وجه کسانی که رای نیاوردند احساس شکست نمی کنند و آنها که رای آوردند خودشان را پیروز نمی دانند.
·         خانم کلینتون خاک تو سرتان که با این سلطه خارجی، این وضع اقتصادیتان است و درود بر مردم ایران که از شرق و غرب ولایت پذیرند و در انتخابات شرکت کردند.
·         باید از گفتمان اصولگرایی پاسداری کرد و آن را در تمامی حوزه​های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بسط داد.
·         از اعاظم مجلس نهم التماس دارم که مثل مجلس هشتم مرده متحرک نباشند. در این مجلس افرادی چهار سال تمام درباره طرح ها و لوایح و مسائل مختلف، حتی یک جمله هم به خاطر خدا نگفتند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =