کمتر از سه ما دیگر تا پایان عمر مجلس نهم زمان باقی است.

به گزارش خبرآنلاین، بهار 91، آخرین فصل حضور صاحبان کرسی نمایندگی مجلس نهم در خانه ملت است و از خردادماه مستاجرین جدید پای به سرای بهارستان خواهند نهاد. چهار سال وکیل المله گی، سرشار از خاطرات تلخ و شیرین برای کسانی است که یا از این سرای عزیمت می کنند و یا همچنان بر کرسی‌های سبزفام این هرم، تکیه خواهند زد.
خبرآنلاین همچون سال گذشته به گردآوری خاطرات شفاهی برخی از این نمایندگان پرداخته است. هرچند نمایندگانی چون جمشید انصاری نماینده زنجان که برای حضور در انتخابات مجلس نهم اصلاً ثبت نام نکرد با قرائت شعری با این مضمون که «بس که بد می‌گذرد زندگی اهل جهان/ مردم از عمر چو سالی گذرد عید کنند»، ترجیح دادند خاطره ای بیان نکنند.
اما کاربران خبرآنلاین را دعوت می‌کنیم تا در ایام نوروز امسال خاطراتی از دوستی توأم با «کرکری» نمایندگان اقلیت و اکثریت، «روزی که نماینده دولت به مجلسیان فحاشی کرد»، «عصبانیت توأم با قانون گرایی روسای قوای مجریه و مقننه در یک روز پرحاشیه» و ...را بخوانند.
خاطرات تلخی همچون «روایت خباز از هزینه ای که سوال کنندگان از رئیس​جمهور پرداختند»؛ «هشداری که فلاحت پیشه در اولین سال مجلس هشتم به پیوند قدرت و ثروت داد و در آخرین سال قربانی آن شد» و «داستان نماینده ای که شش روز منتظر تایید صلاحیتش بود» را هم خواهید خواند.
گوشه‌هایی از مهمانی نمایندگان ادوار مجلس، دیدار روحانیون پارلمانی با رهبر معظم انقلاب و خاطراتی از ریاست علی لاریجانی بر مجلس هشتم را نیز منتشر خواهیم کرد.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
    2 1
    خدا کنه از تعطیلات نوروزیشون و مسافرتهای خارج از کشورشان بیشتر برامون بگن بلکه دلمون شاد بشه