نماینده اسلام آباد غرب در تشریح خاطره چهار سال دوره نمایندگی​اش در مجلس هشتم، گفت: آنچه برایم اثبات شد قدرشناسی عامه مردم و قدرنشناسی بسیاری از نخبگان بود.

حشمت​الله فلاحت پيشه در گفت​وگو با خبرآنلاين، از 32 هزار راي در اسلام آباد و 40 هزار راي مردم فقير اين منطقه سخن گفت و از حضور 20 هزار نفري آنها در سخنراني​عايش که بي​سابقه بوده و منجر شده تا او تا عمر دارد به اين مردم خدمت کند.
اين عضو فراکسيون اصولگرايان در ادامه افزود: اما هرچه براي نخبگان کار کردم، به جاي آنکه طرفدار من بشوند، به من حسادت کردند و سرانجام هم همين نخبگان عليه من کار کردند. بهترين خاطره​ام از نمايندگي در مجلس هشتم، چهار سخنراني در اسلام آباد بود که بيش از 20 هزار نفر مستمع داشتم که در تاريخ شهر من بي سابقه است.
عضو کميسيون امنيت​ملي و سياست خارجي که مي​گفت سختي​هايي در کار مجلس به خاطر استقلالش به او تحميل شده، ادامه داد: سوالات و تذکراتم را شخصا پيگيري مي​کردم اما برخي با تهديد و تطميع مي​خواستند تا ابزارهاي نظارتيم را به کار نگيرم. اما بعد از هشت سال خدا را شاکرم که تسليم تطميع و تهديد نشدم و اميدوارم که مجلس واقعي در اين مسير حرکت کند.
فلاحت پيشه خاطرنشان کرد: زماني که در مخالفت با يکي از وزرا در سال اول مجلس حرف زدم، نسبت به پيوند ثروت و قدرت است هشدار دادم و پيش بيني کردم که خودم قرباني چنين پيوندي بشوم و شدم.  رگه​هاي ثروت و قدرت از شهر من تا مرکز تهران پيوند خورده بودند و کساني که مخطاب نطق من در مخالفت گويي با کابينه در مجلس بودند حذف مرا برنامه ريزي کردند و نتيجه هم گرفتند.
او در اينباره توضيح بيشتري نداد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =