به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجانغربی، طاهر کیامهر در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با موضوع مدیریت مصرف انرژی در تابستان پیش رو از شناسایی ۲۱ هزارمشترک برق خانگی بد مصرف در استان خبرداد.
وی در ادامه ضمن تشریح برنامههای پیک بار تابستان ۱۴۰۴ به تبیین اهم اقدامات شرکت در زمینه خدماترسانی، توسعه زیرساختها، و برنامههای در دست اجرا برای عبور از پیک بار تابستان پیش رو پرداخت و همچنین بر اهمیت نقش رسانهها در ارتقای آگاهی عمومی، فرهنگسازی مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: رسانهها بهعنوان پل ارتباطی میان سازمانها و مردم، نقش بیبدیلی در انتقال پیامها، ارتقای آگاهی عمومی و اصلاح الگوی مصرف ایفا میکنند که با توجه به شرایط کشور در زمینه انرژی؛ امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند همکاری، نقد سازنده و انعکاس دقیق فعالیتها از سوی اصحاب رسانه هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین هدف از برگزاری این نشست را تقویت تعامل میان شرکت توزیع و رسانهها، بهرهمندی از دیدگاهها و تجربیات اصحاب رسانه، و همافزایی در مسیر فرهنگسازی مدیریت مصرف برق، بهویژه در آستانه پیک بار تابستان دانست و تصریح کرد: ما به تعامل دوسویه با رسانهها باور داریم و امیدواریم با بهرهمندی از ایدهها و خلاقیت خبرنگاران، گامهای مؤثری در جهت افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی و اجرای کامل پویش سراسری هشتگ ۲۵ درجه برداریم.
وی اضافه کرد: پویش سراسری هشتگ ۲۵ درجه عنوان پویش صنعت برق کشور برای تابستان ۱۴۰۴ می باشد که با توجه به وارد مدار شدن وسایل سرمایشی در برخی از استان ها و آغاز روند افزایش مصرف برق در کشور تمام مشترکین حوزه های مختلف با پیوستن به این پویش باید کولرهای خود را بر روی دما ۲۵ درجه تنظیم و از هدر رفت برق، این سرمایه ملی خودداری کنند.
نظر شما