ایسنا نوشت:

مديرعامل سازمان هدفمندي‌ يارانه‌ها اعلام كرد كه دولت از واريز مابه‌التفاوت يارانه نقدي با رقم 28 هزار تومان به حساب اقشار مرفه خودداري كرده است.

بهروز مرادي شب گذشته با بيان اين‌كه دولت يارانه 45 هزار و 500 توماني را براي همه درخواست‌كنندگان يارانه واريز كرده است، گفت: براي اقشار مرفه پيامك‌هايي ارسال شده بود واز آن‌ها خواسته شده بود كه به صورت اختياري از دريافت يارانه انصراف بدهند.

او افزود: به تشخيص دولت و با توجه به وضعيت درآمدي افراد براي اقشار مرفه 28 هزار تومان مابه التفاوت يارانه مرحله اول و مرحله دوم واريز نشده است.
مرادي با تاكيد بر اين‌كه در اين كار مطابق قانون هدفمندي‌ يارانه‌ها عمل شده است، گفت: براساس برداشت دولت اقشاري كه درآمد بالاتري دارند نيازي به يارانه ندارند.

مدير عامل سازمان هدفمندي‌ يارانه‌ها درباره‌ زمان آغاز مرحله دوم هدفمندي‌ يارانه‌ها نيز گفت: هنوز زماني مشخص نشده و يارانه 28 هزار توماني نيز تا آن زمان قابل برداشت نيست.

وي همچنين درباره ابهاماتي كه برخي درباره نحوه تعيين منابع هدفمندي‌ يارانه‌ها مطرح مي كند گفت: دولت در اين زمينه كاملا مطابق قانون عمل كرده و گزارش سه ماهه اول و شش ماهه مربوط به سال گذشته نيز به مجلس شوراي اسلامي ارائه شده است.

مرادي با اشاره به اين كه دولت تصميم دارد هدفمندي‌ يارانه‌ها در سه مرحله اجرايي كند گفت: در مرحله اول حدود 75 ميليون نفر براي دريافت يارانه متقاضي شدند اما با توجه به درخواست‌هايي كه به افراد مرفه ارسال شد پيش بيني مي‌شود اين تعداد در مرحله بعد كاهش يابد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 237
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن GB ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    والا ما هیچ پیامکی دریافت نکردیم در ضمن حقوقمون هم 525 هزار تومان است که با احتساب اجاره خانه و قسط و قرض و تورم و ... هر روز مسکین تر از دیروز میشیم حالا این کجاش یعنی " مرفه " من که نمی دونم . شاید تو فرهنگ لغات معنی مرفه رو هم عوض کردن که ما بی خبریم . تو رو خدا پیگیری کنید
    • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      192 3
      میشه جناب دولت معــــــــــیار مرفه بودن رو اعلام کنن . والا ما فقط زندگی مرفهین رو در سریالهای تلویزیونی دیدیم!!
    • بدون نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      67 2
      اگه می تونن برن مالیات های میلیونی و بعضا میلیاردی قشر مرفه که به سادگی از زیرش در میرن رو مطالبه کنن. حذف یارانه که قاعدتا حق تمام مردم ایرانه اونم از اقشار متوسط و حتی فقیر نه فقط قانونی نیست بلکه کاری هم از پیش نمی بره
    • احسان IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      46 3
      تازه این که هیچی نیست ! امروز اعلام شد که کسانی که پیامک دریافت کردند <<< الزاما >>>> !!! باید به سایت مراجعه کنند و انصراف بدهند :) !!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      43 2
      دوست عزیز تا دیروز ما هم شرایط شما رو داشتیم ولی امروز پیامک اومد که ...!!! پس شما هم منتظر باش که بیاد تو نوبتی!!
    • مجيد بختياري IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      10 3
      اگه ملاكتون براي مرفه بودن سند است. يه سند داريم ارزشه اون چند ميليارد است ولي يه سند داريم كه ارزش اون چند ميليون هم نمي ارزه.
    • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      23 2
      از نظر دولت کسی که در خانه پدری در بیست وچهار متر جا زندگی میکند ودرامدش با یارانه ها حدود ششصد تومن است مرفه است انهم مرفه بیدرد هیچکس نیست که بگوید از کجا به این نتیجه رسیدند
    • مسعود IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      13 1
      ما بیکاریم پیامک هم فرستادن آخه عزیزم ببر مارا شرکت نفت یه یارانه هم میدم,
    • زهرا IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      5 1
      دبیرستان البرز میتونی بری عدم انصراف بزنی
    • بدون نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      4 0
      بر اساس شرع و قانون زن بعد از ازدواج، در اداره، تنظیم و تصرف اموال سابق یا دارایی های که پس از دوران زناشویی بدست می آورد،استقلال کامل و تام دارد و هرگونه که بخواهد می تواند از آن اموال استفاده کند و به اجازه شوهر نیازی ندارد. سرپرستی شوهر و ریاست او بر خانواده، دلیلی بر اختیار و سرپرستی بر اموال زوجه، برای او به وجود نمی آورد. اصل داشتن استقلال مالی زوجین و حق اختیار و تصرف آنها بر دارایی هایشان، از اصول مسلم فقه شیعه است و هیچ تردید و اختلافی در آن وجود ندارد و از اموری ثابت شده در بین علمای شیعه می باشد. یکی از دلایلی که یک خانوار متمکن حساب می شود درآمد و اموال خانم خانواده است که مرد سرپرست خانوار قانوناً و شرعاً حقی برای خرج کردن آن ندارد. در ندادن یارانه چرا جمع درامد هر دو ملاک است؟
    • فرزاد سنندج IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      2 0
      سلام واسه ما پیامک امده ولی ما هیچ منبع درامدی نداریم.کلمه مرفه را با گدا اشتبای گرفتن
    • زلیخا IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      0 0
      من یه بیوه بی سرپرست با شش تا بچه بدون منبع درامد <از کی مرفه بودمو خودم خبر نداشتم .خرجی روزانمو به زور در میارم
    • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      0 0
      حسن آقا وقتی یک خانواده چهارنفره با سه تا یتیم زیر پوشش موسسه ایتام مرفه اند ویارانه آنها قطع می شود پس معلومه که ما وشما فوق مرفه هستیم فقط بیچاره برخی مسئولین هستند که برای امرار معاش بایدچندین پست متجانس ونامتجانس را قبول کنند وصد البته که باید یارانه هم بگیرند .
  • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    310 5
    خوب خدا رو شكر معني اختياري رو هم فهميديم!
  • بدون نام US ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    این کار خلاف قانون است. حتی مرفهین جامعه هم در محل خود، مالیات بیشتر میدهند قاعدتا. این کار، یعنی حذف یارانه نقدی بخشی از جامعه، نوعی گرفتن صدقه اجباری از بخشی از جامعه است. مردم باید مختار باشند که یارانه را بگیرند یا نه. من با اینکه از قشر ضعیف جامعه هستم، به صورت قاطع میگویم که این کار غیر قانونی است و اصلا منطقی نیست.
    • بدون نام IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      11 65
      از امریکا نظر دادی، جزء قشر ضعیف جامعه هستی؟ چقدر هم قاطع هستی ...
    • منصور IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      7 66
      با سلام به شما .من فكر كنم كه شما در خارج از ايران زندگي ميكنيد و جزء قشر ضعيف هم نيستيد.براي كسي كه در ايران مرفع است گرفتن يارانه اصلا معني ندارد
    • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      85 1
      این بنده خدا از آمریکا نیست بلکه از VPN استفاده کرده!
    • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      21 1
      نظرات به اين بنده خدا خيلي جالب بود.كلي خنديديم.چقدر ما ايراني ها آي كيو بالايي داريم؟آخه كسي كه تو آمريكاست مياد اينجا و در مورد يارانه نظر ميده و تازه پيامك هم دريافت ميكنه؟بنده خدا از فيلتر شكن استفاده كرده كه يه وقت حقوقش هم قطع نشه!
    • بدون نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      13 1
      این بنده خدا داره با ip امریکا نظر میده و ip خودش رو بنا به دلایل امنیتی مخفی کرده
    • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      2 8
      نه خیلی هم قانونیه تو خود قانون ذکر شده که دولت میتونه به بعضی ها که قشرهای پایین تر هستند بیشتر بده از قضا قرار بود از اول به بعضی ها بیشتر بشه تازه دیر هم اینکار رو کرده تا دلتم میخواد منفی بده قانونی هست که نوشته شده
  • بدون نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    182 5
    به سلامتی هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد
  • مصطفی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    217 4
    چرا جایی رو برای اعتراض مشخص نکردن؟ پدر من با ماهی 400 هزار تومن تمکن مالی داره؟ این انصافه که 28 تومن رو نریختن به حسابش؟
    • زهرا IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      1 2
      دبیرستان البرز
    • اسفند IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 2
      نظام ما محکم است و با صرفه جویی و برنامه ریزی به خود کفایی میرسیم
  • مرفه بدبخت IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    238 6
    بالاخره ما که تو این مملکت هیچ حقی نداریم کجا میتونیم بریم برای این موضوع شکایت کنیم
    • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      182 9
      منم مثل تو مرفه ام توی مرحله خوشه بندی خوشه یک بودم حالا شدم مرفه بی درد!!!!!!!! مملکته داریم!!!
    • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      1 1
      دبیرستان البرز
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    176 4
    مدیریت شما مارو کشته!! هنوز نمیدونید این ما به تفاوت 28 هزار تومانی مال چند ماهه یا اصلا کی قابل برداشته..شما تو اولین گام مدیریتیعنی برنامه ریزی موندید.. خدا به داد تخصیص منابع ،اجرا . کنترلتون برسه
  • سکینه IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    148 3
    مرفه بودن از نظر دولت به چه معناست؟ ومعیار ان با چه قانونی سنجیده میشود؟ ایا این سنجش شناور همان بی قانونی نیست؟ چطور می توان به این عملکرد اعتماد کرد؟ مردم باید معیار داشته باشند تا در صورت اعتراض بتوانند با مراجعه به ان و با استناد به دلایل روشن متقاعد گردند.
  • هادی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    152 6
    این بعنی چی؟ برای منم پیامک اومده درحالیکه یک کارمند هستم و ماهیانه 700هزارتومان حقوق میگیرم بر چه اساسی برای من پیامک اومده بهتر دولت یه خورده بیشتر بررسی کند
    • رین IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      11 2
      هی ییییی ییییییه 700هزار تومننننننن ااددددددددددددد چه جوری میشماری تمو نمیشه 7 تا بسته هزاری حالا نشمار پس کی بشمار
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    تمام مردم چه مرفه چه کم درآمد باید از منابع یک کشور سهم یکسانی بگیرند مگر کسی که تحصیل کرده زحمت کشیده تلاش کرده و مرفه شده رو باید از این حق محروم کرد
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    163 4
    معنی اختیاری رو هم فهمیدیم، یا خودتون با زبون خوش از دریافت یارانه اختیاری انصراف بدین یا خودمون قطعش می کنیم . این یعنی اختیار و عدالت ، خدا به دادمون برسه وقتی بخواین زورکی یارانه رو حذفش کنین !!
  • شهروند IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    168 7
    بابا والا بلا من که واسم اس ام اس اومده ددرآمدم 800/000 تومن بیشتر نیست . تازه متاهل هم هستم خونه هم ندارم . به کجا شکایت کنم از دست این دولت........
    • بدون نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      79 4
      خدا
    • بدون نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
      1 0
      ای ول درآمد بابا تو این جماعت توسرمایه دار حساب میشی
  • رضا IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    183 6
    بابا پدرمون دراورديد با اين 45 هزار تومنتون يك دفعه مال همه را قطع كنيد خيال همه راحت بشه ديگه!!!!!!!!!!!!!
    • سارا DE ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      110 3
      قراره حذف بشه دارن شروع میکنند
    • بدون نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      10 1
      دوست عزیز دارن حذف می کنن دیگه .توجه نمی کنی دیگه 3 مرحله داره
  • نادر IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    157 3
    آقای مرادی دولت چطور تشخیص میدهد که کسی مرفه است یا نه؟؟لطفا معیارهای تشخیص را برای مردم بیان کنید0 فکر کنم این حق مردم باشد که بدانند
  • نصیری IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    124 2
    دولت محترم : معیارو سنجش شما در خصوص افراد مرفه جامعه چه نکاتی هستند ؟ کسانی که مستاجر بوده وشغل درست و حسابی و درآمد مکفی ندارند حتی پول مسکن مهر را هم نمیتوانند پرداخت نمایند این است عدالت محوری شما خود بنده برای پرداخت ودیعه مسکن مهر قرض نموده ام با این اوصاف پیامک عدم دریافت یارانه به من ارسال شده است !!!!
  • علی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    118 1
    من پیامک دریافت نکرده ام و 28 هزار تومان هم واریز نشده است. گمان نمی‎کنم مرفه هم باشم. تکليف من و امثال من چيست؟
    • رضا IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      3 4
      من پیامک دریافت نکردم مبلغ 28 هزارتومان هم واریز نشده به پول یارانه ام نیاز دارم لطفا قطع نفرمایید
  • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    92 3
    مسئولین بدون مبنا در این موضوع وارد شده اند و الا یک کارمند بازنشسته با دریافتی 500هزار تومان که یک سوم ان هم قسط است و ماهیانه شهریه دو دانشجو را میپردازد و یک دانش اموز را اداره میکند ایا مرفح است قطعا یا مبنا نیست یا کارشان غلط است
  • قاسم IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    112 1
    دولت باید ملاک مرفه بودن را بطور صریح و واضح برای مردم بیان کند
  • مجید IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    158 1
    خدا را شاکرم که با پیامک مرفه شدم نه با ثروت
  • 1 IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    136 3
    افراد مرفه؟؟ما یه خونواده 4 نفره هستیم با درامد 450هزار تومان در ماه که مستمری بگیر تامین اجتماعی هستیم این پیامک هم برامون اومده یعنی ما مرفه بودیم و خودمون خبر نداشتیم؟؟عجب!!!؟تو متن پیامک اومده آقای ....در صورتی که سرپرست خانواده ی ما مادرم هستش که میبایست بجای آقا خانم بنویسه.وقتی دولت نمیتونه فرق آقا و خانم رو بفهمه چطور ما توقع داریم فرق بین فقیر و مرفه رو بفهمه؟؟؟؟!!!!!!؟بهتر وضع رو برگردونین به همون قبل از یارانه ها البته بعید میدونم که بتونین این تورم وحشتناک رو کنترل کنین
    • بدون نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      70 1
      ای بابا!! ما هم دقیقا شرایط شما رو داریم و برای ما هم اومده! نمیدونیم به کی و کجا شکایت کنیم
    • بهار از اصفهان DE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      30 1
      ما هم دقیقا با این شرایط برامون پیامک زدند . مادرم بنده خدا مریض احواله این پیام هم که اومده حسابی بهمش ریخته . ای خدا آخه به کی پناه ببریم از این وضعیت از این گرونی ها ی روزافزون .....
  • سعيد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    132 4
    آيا اين كار شرعي است؟ آيا در زمان امام علي (ع) سهم مرفه يا ندار از بيت المال فرق ميكرد؟ شما يارانه را بدهيد بعد بخشش آن را به خود گيرنده واگذار كنيد! من شخصاً از ابتداي واريزي يارانه ها بيش از سهم خودم از يارانه بي منت و ناشناس به يك معتمد ميدهم تا به نيازمندان واقعي كمك كند كه خرج عمده آن دارو و شير خشك براي نوزادان است. براي من پيامك مرفه هستيد هم آمد اما واقعاً به زور كه نمي شود كسي را از سرمايه اين مملكت محروم كرد. من شخصاً اعتراض كردم اما چه فايده!؟ كاري كه بخواهند ميكنند... عدل علي (ع) ام آرزوست.
    • بدون نام US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      75 3
      هم این کارشان اشتباه است هم اینکه خلف وعده کردند. مگر نمیگفتند اختیاری؟؟. مجلسیها را به خدا و وطنم قسم میدم که جلوی این بی قانونیها رو بگیرند.
  • برهان IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    115 4
    مرد مومن من باز نشسته با دو فرزند دانشجو که در این چند سال اخیر هر چه داشته فروخته هزینه کردهام چگونه منو مرفه تشخیص دادند ؟؟
  • حسین IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    89 3
    هر دم از این باغ بری می رسد
  • عوام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    76 3
    چه نتیجه گیری حکیمانه ای.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    101 6
    به خدا منی کا بابا و مامانم بازنشسته آموزش پرورشن و 2 تا دانشجوی شبانه دارن مرفه نسیتیم....به کی شکایت کنیم خداااااا
    • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      27 6
      ببخشيد چرا به بعضي نظرات منفي ميدين؟ يعني اشما اين خونواده ها رو مي شناسين و اينا دروغ ميگن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    101 5
    باور میکنید برای پدر من که باز نشسته تامین اجتماعی است اس ام اس اومده بیا حذف کن!!!! با 4 سر عائله!!! و ماهی 450 هزار تومن مستمری!!! به کجا میشه اعتراض کرد!؟؟؟ جدی میگم به کجا باید مراجعه کنیم
    • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      54 4
      باور می کنم چون پ برای پدر من هم که بازنشسته آموزش و پرورش و با 4 سرعائله و درآمد 500هزار تومان هم نیز پیامک اومده اگه شما هم متوجه شدین کجا باید اعتراض کرد به ما هم بگین ممنون
    • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      1 1
      دبیرستان البرز منم رفتم شلوغ بود
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    93 1
    برای من هیچ پیامکی ارسال نشد ولی با اینحال یارانه 28000 تومانی واریز نشد ولی برای بعضی از دوستان که پیامک انصراف ارسال شده بود این مبلغ واریز شد ؟!!! واقعا خیلی دولت قانون گذار . عدالت محور و منظمی داریم
  • امیرعلی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    74 5
    من پیامکی دریافت نکرده ام و مابه التفاوتی هم به حسابم واریز نشده و علی رغم داشتن کار آزاد در تمام سال نود درآمد بسیار ناچیزی داشته ام... اگر واقعا درآمد های من به عنوان سرپرست خانوار رصد شده بود جز گروه مرفه قرار نمی گرفتم کما اینکه هم پیامکی هم به دستم نرسیده.
  • عدم دریافت پیامک IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    70 2
    برامون پیامک نیومده وضع مالی ما بدتر شده که بهتر نشده 28 هزار هم نریختن.............
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    97 2
    تروخدا نظرم رو چاپ کنید،واسه من چنین اس ام اسی نیومد و جزو اقشار مرفه هم نیستم،اما چند وقت پیش سوار یه پیکان داغونی بودم که رانندش می گفت برای من چنین اس ام اسی اومده و دارم دیوونه می شم و وقتی می گفت دستاش می لرزید،می گفت هزار تا بدبختی دارم و فلان تومن اجاره خونه می دم و فقط همین پیکان قراضه قسطی رو دارم و من بهش گفتم این اس ام اس رو که دادن یارانه ها رو قطع نمی کنن بلکه هرکی بره سایت انصراف بده قطع میشه ولی حالا می بینم که می خوان قطع کنن.... اخه بر چه مبنایی این اس ام اسارو دادن. یعنی یکی نه کارمند و نه هیچی و شغل آزاد داره و احتمال 99% فرم اموالش رو در حد متوسط رو به پایین پر کرده یا واقعا درآمد نداره و یه پیکان قراضه برای مسافرکشی داره با چه معیاری مرفه محسوب میشه؟
  • رضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    92 2
    من 3ماه بیکار بودم از آذر تا اسفند ، برای من هم sms اومد و اون مبلغ را نربختند و منی که 3 ماه بیکار بودم و متاهل هم هستم و مستاجر . و... آیا مرفه هستم که واریز نکردند
  • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    101 9
    مرفهین مگه ایرانی نیستن... مگه از این نفت سهمی ندارن... چرا اونا باید تاوان بی مسئولیتیها بی برنامگی ها و ندانم کاریهای شماهارو بدن....
    • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      8 4
      منفی ها داره در ایرانی بودن انتقاد می کنه؟! یا سهم برابر هر ایرانی از نعمت خدا منفی داره؟
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    94 4
    با تحصیلات عالی ماهی 599 هزار تومان حقوقمه حالا مرفه هم شدم خدایا شکرت
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    80 2
    اگه این دولت تونست یکجوری مدیریت کنه تا صدای مردم درنیاد!!! مردم شهرنشین کمرشون زیربار مخارج و تورم دقیقه ای خم شده. حالا آب و برق و گازشون هم باز افزایش قیمت پیدا می کنه. از کجا بیارن زندگی کنن؟ مردم شهرنشین بیشتر مستحق دریافت یارانه هستند.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    86 1
    پ ن پ فکر می کردید دولت می خواهد مادام العمر به مردم یارانه بدهد می خواستند گرون کنند بعد یارانه ها را کم کنند که صداش در نیاد حالا که همه چی قشنگ داره گرون می شه نوبت قطع یارانه ها است.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    71 1
    تو را خدا از گرانیها گزارش بدید
  • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    76 5
    من هم بابام دوتا ماشین وسه تاخونه ویک...150میلیونی داره اس ام اس نیومده واسه پسرعموم که کارگرنجاری ساده اس براش اس ام اس انصراف اومده
  • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    80 4
    تمام مردم چه مرفه چه کم درآمد باید از منابع یک کشور سهم یکسانی بگیرند
  • بدون نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    77 2
    خدا رو شكر كه بعد از سالها فهميدم كه پدر همسرم با 70 سال سن و حقوق بازنشستگي چهار صد هزار توماني و آپارتمان استيجاري داراي تمكن مالي است.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    93 17
    امیر المومنین (ع ) ار بیت المال به طور مساوی توزیع می کردند
    • بدون نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      14 2
      خدا خیرت دهد
  • بدون نام US ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    67 1
    اقا ما واقعا موندیم چکار کنیم به کی اعتراض کنیم! صدامون به جایی میرسه یا نه!! بابا پدر من بازنشسته تامین اجتماعیه تو پایین شهر یه خونه داره با 5 سر عائله و دانشجو! با حقوق 450 هزار تومن مستمری! حالا پیامک زدن بیا قطع کن!!!!!!!! به کی بگیم؟!!!خدا!!
  • هادی IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    68 1
    درود بر دقت دوستان هدفمند کردن یارانه ها که منه بیکار را مستحق دریافت 28 هزار تومان ندانسته اند. حداقل کاش اس ام اس انصراف هم برایم می فرستادید.
  • علی US ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    63 3
    سلام - من در شهرستان بناب آذربایجان شرقی فردی را می شناسم که بیماری خاص داره و ماهانه هزینه درمانی سنگینی می پردازه و چند سر هم عائله داره . ولی یارانه اش رو قطع کردن به فرمانداری مراجعه کرده و همسایه ها هم به فرمانداری رفته ولی کو گوش شنوا اصلا معلوم نیست با چه ابزاری شناسایی می کنند
  • كارمند يارانه نگرفته IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    66 2
    به نظرمن كه ماهي 520000 تومان حقوق مي گيرم و كل يارانه حتي 45000 تومان قطع شده مي گن به خاطر اين است كه در حساب جاري شما پول بوده. خبر ندارندكه اين پول وام تعاوني و بيمه طلايي است كه واريز شده نه پس انداز. به خدا پناه ببريم
  • محمداقبالی بابادی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    61 2
    باسلام من یک معلم بازنشسته بعدازسی واندی سال خدمت هستم .امروز91/1/17 پیامکی به من ارسال شده که ازدریافت یارانه انصراف دهم .متاسفم که اطلاعات ساده حقوقی مارادارند ولی.........
    • بدون نام US ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      38 2
      جالبه اگر کسی شماره موبایلشو نداده باشه، هیچی!
  • بدون نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    54 9
    چه ربطی به مرفه بودن و نبودن داره؟زمان حضرت علی هم اینجور بود که به اقشار مرفه نمی داد؟یا به فقیرا بیشتر می داد؟داستان برادرشو که بزرگو کوچیک حفظ هستن.آقا حقشونه.حالا پول کم آوردید چرا بهونه میارید؟
    • بدون نام US ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      53 2
      من فقیر هم میگم دقیقا همین طوره که شما گفتی. یارانه حق همه است. هر کس نخواست خودش میده به مستحقش.
  • کیان IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    70 3
    سلام .من کارمند ساده بانک هستم. فقط یه خونه اونم با هزار بدبختی و چندین وام خریدم که قسطاش داره کمرمو میشکونه. نه اس ام اسی برام اومده نه 28 هزارتومن واریز شده. رئیس من که چند سالی به بازنشستگیش مونده و3 تا مغازه و 2 تا خونه هم داره 28 هزار تومن براش واریز شده.... لابد ما مرفه هستیم و اون آسیب پذیر..... واقعا" دستشون درد نکنه با این کارشناسیشون...
  • رضايي IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    73 2
    خوش بحال خودم هم مرفهم هم برام اس ام اس اومد هم در جواب اس ام اس نوشتم انصراف نمي دم و از همه مهمتر مابه تفاوت به حسابم ريخته شد!!!!!!
    • رضايي IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      68 1
      يعني اوج دقتشون منو كشته
    • بدون نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      13 1
      نباید اسمتو مینوشتی. لو می ری یارانتو قطع می کنن. این اتفاق برای من هم افتاد. اس ام اس اومد یارانه هم واریز شد. " منبعی موثق که نخواست نامی فاش شود.
  • سارا DE ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    81 6
    پول نفت حق همه ملت ایران است چه مرفه چه غیر مرفه.. چرا پول نفت رو به ملت گلچین شده میدید ؟؟؟ یعنی بقیه آدم نیستند ؟؟؟ اصلا شما حق ندارید دل بخواهی پول نفت رو تقسیم کنید به همه به صورت مساوات تقسیم کنید هرکس که خودش نخواست بره حذف کنه نه شما براشون تصمیم بگیرید همه چیز رو که گران کردید چیزی نگفتیم ،سوبسید رو از اجناس برداشتید به بهانه پول دادن به مردم باز هم هیچی نگفتیم، خوشه بندی کردید چیزی نگفتیم خوشه ها رو حذف کردید به همه یک جور پول دادین باز هم چیزی نگفتیم...حالا کار تون به جایی رسیده که دارین حق مردم رو ازشون میگیرین انتظار دارین چیزی نگیم...؟؟
  • شاه غلام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    63 1
    به این میگن دولت عدالت محور دیگه.....
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    52 2
    بابام که موبایل نداره..... دولت خبر نداره
  • ناشناس NL ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    36 2
    آخه یکی نیست بگه این همه پیامک بر چه اساس برای مردم فرستاده میشه پدر من الان بیکاره بعد براش پیامک اومده بیا سایت رفاهی انصراف بده این چه عدالتیه ؟ رسانه ها اعلام میکنن تا کسی نخواد یارانه اش قطع نمیشه اونوقت رییس سازمان هدفمندی گفته کسانی که براشون پیامک اومده تا از یارانه انصراف بدن مرحله دوم تعلق نمیگیره
  • مجید IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    44 2
    ملاک تعیین مرفه بودن یا نبودن چیست؟ افرادی بودند که از مرفه تر بودند ولی ما به التفاوت یارانشون رو گرفتند (یکی دو تا هم نبودند که بگوئیم اشتباه شده)
  • جوان ناکام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    68 5
    خو من چه جوری زن بگیرم بابا ترکیدم
    • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      15 1
      آخی!
    • بدون نام IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      12 1
      راه حلش اسونه زن بگو ترا بگیره تو زن نگیر بعدش نمی ترکی
    • بدون نام IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      14 1
      جساب کردم 10 یارنه به میزان 1500000حدودا دریافت کردم ولی با احتساب دریافتی ماهانه حقوق و پاداش و اضافه کار 1500000تومان جمعا 15000000تومان دریافی با تورم 30%با توجه به افزیش قیمت دلار حدودا 4500000ریال عملا دولت از بنده یارانه گرفته و نهایتا این دولت است که از مردم یارانه میگیرد ادعای پرداخت یارانه توسط دولت غیر واقعی است
  • بدون نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    60 3
    من یک کارمند بازنشته باماهی 600000 تومان مرفع هستم اس ام اس امده انصراف بدم .از بوی نفت سرسفرم خفه شدم.؟!
  • مقیمی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    55 2
    قابل توجه کلیه اقوام و بستگان گرامی، باستحضار میرسانم اینجانب نیز جزء مرفهین جامعه قلمداد شده و پیامک آنرا را هم بعنوان سند تاریخی در گوشی موبایلم ذخیره کرده ام .از این به بعد در محفل خانوادگی در باره وضع مالی ام درست قضاوت کنید .
  • m IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    52 4
    سلام من یک کارخانه دار هستم من کامنتها را خوندم جالب بود ولی جالب تر این که سال 90 ما با این تورم و قرارد های که داشتیم بسیار ضرر کردیم ما قرار داد که بسته بودیم با دلار 1050 تومان بود ولی دلار گران شد و مجبور شدیم دلار ازاد 1900تومان برای واردات مواد اولیه بخریم و قراداد را تمام کنیم . و اجازه افزایش قیمت هم نداشتیم حالا ببینید کی ضرر کرده . بازم خدا را شاکریم
    • بی نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
      6 15
      شما دیگه خواهشا همینطوری گران فروشی می کنید دیگه کافیه
    • محسن رحیمی IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      19 3
      منم کارخونه دارم. هم نصف کارگرام رو مرخص کردم . هم تولیدم نصف شد . هم دوبرابر پولی که قبلا میدادم حالا میدم که نصف همون سود گیرم بیاد و یواش یواش داره دخل و خرج یکی میشه و با این حساب من هم باید جمع کنم و به فکر یه زندگی دیگه باشم. تو کشوری که اینجور تولید کننده و کارآفرینا رو نابود میکنن باید چیکار کرد.
    • اصغر IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      6 17
      شما دیگه ناراحت نباش آقای کارخونه دار. به اندازه کافی رو جنسات می کشی و...
    • بدون نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      3 1
      يارانه صنايع توليدي پس كي واريز ميشه؟از بس حقوقمون رو از كارخونه نتونستيم دريافت كنيم كه ديگه كم كم به نون شب محتاج ميشيم.كارفرما ميگه هر وقت يارانه كارخونه رو دولت بده و از پس هزينه آب و برق و گاز كارخونه بربيايم،حقوقتون رو هم اونموقع پرداخت ميكنيم!!!!
    • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      4 2
      حالا چرا جوش ميزنيد؟28000 هزار تومنها كه فعلا براي هيچ كسي قابل برداشت نيست.
  • محمد IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    66 3
    اي هوار اي داد از دست اين دولت،من يك باز نشسته هستم و اين دولت به اصصلاح خدمت گذار پيامك براي من كه باز نشسته هستم فرستاده كه من مرفح هستم و يارانه مرا قطع كرده فقط ميتونم بگم خدا از شما نگذرد و حق ما را از شما بگيرد و اقاي خبر انلاين اگر كامنت مرا درج نكني خيلي نامردي.
    • جلال IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      8 7
      بابا دولت هم که نگفته شما مرفح هستید گقته مرفه هستید.این چندمین کامنت که مرفه رو اشتباه نوشته. باز این خوبه یکی نوشته مرفع.همین طوریش دولت همه چیزو گران میکنه این کلمات عجیب و غریبم میگید دیگه بدتر میشه.خوبه که املای صحیحشو اون بالا نوشته وگرنه معلوم نبود چی می نوشتید
  • يك ايراني IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    9 1
    دولت فقط از در امد بخور نمير حقوق بگير مطلع است مي خواستم بدانم از كي حقوق 7000000ريال ان هم يك بازنشسته شده داراي تمكن مالي
  • بدون نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    16 2
    هه هه هه خندم میگیره...(دیونه شدم رفت پی کارش!)
  • مجید IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    11 2
    من پیامک دریافت نکرده ام و 28 هزار تومان هم واریز نشده است. گمان نمی‎کنم مرفه هم باشم. وبرای دوستان وآشنایانی که وضعیت مالیشون صدها برابر از من بهتره واریز شده!!!!!تکليف من و امثال من چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خدا خودت کمک کن.....
  • بدون نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    13 1
    خبرآنلاین همه نظرات رو تایید کند لطفا
  • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    23 1
    پول آب را می دهند پول گاز را جدا و دیگر هیچ...
  • نامدار IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    4 11
    باسلام به نظرم کلا یارانه ها را باید حذف کرد فقط حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی وجوانان بیکار را باید داد دادن یارانه به همه مردم اصلا معنی ندارد این پول ها را باید صرف راه سازی ، بیمارستان ، تولید شغل ، ساخت ورزشگاه ، مدرسه ]هزینه شود ، به نظرم دولت در دادن یارانه ها برای همه مردم تجدید نظر نماید .هدف مندی یارانه عمل خوبی است . اما دادن پول به مردم خوب نیست . فکر می کنم دولت آرام آرام این کار را انجام دهد وطبیعی است ممکن است در ابتدا حق تعدادی از مردم ضایع شود ودولت به نظرم نهایتا یارانه ها را به افراد نیازمند خواهد داد .
    • بدون نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      2 3
      ای ول گل گفتی خدا از دهنت بشنوه
  • بدون نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    13 3
    ای خدای بزرگ. اگر امسال من که با ماهی 500 هزار تومان حقوق و با مدرک فوق لیسانس، فاقد مسکن، فقدان امکان ازدواج، فاقد هر گونه زمین یا ماشین، و مستاجر بودن جزو مفهین جامعه باشم. پس آخرین زمان بسیار نزدیک خواهد بود. معلوم اینجا هم دولت کف گیرش به ته دیک خورده و یکسری افراد بیچاره و بدیخت دارن قربانی میشن. خدا خود ناظر بر اعمال است و روزی رسان اوست.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    19 1
    عجب صبری خدا دارد......
  • حسین IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    16 1
    تو کشور ما مردم باید چه دارا چه ندار از حق طبیعی شهروندی برخوردار باشندپول نفت عادلانه بین همه تقسیم شه چرا دولت به جای صدقه وضعیت اقتصادی رو سرو سامان نمیده و روز به روز شاهد گرانی بیکاری و مشکلات زیادی هستیم
  • رضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    18 2
    چرا دولت نمیاد راست و حسینی به مردم بگه اشتباه کردیم !! آخه بی عدالتی تا کی باید ادامه پیدا کنه ..............
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    15 2
    من بااونایی که براشون پیامک انصراف اومده همدردی می کنم.مطمئن باشین یارانه بقیه هم زیاد دوام نمیاره.همین زودیاس که دولت ته بکشه.
    • فرزانه IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      1 1
      بستگی داره به خودشون، ما که سهمی تو این تصمیم گیری نداریم
  • علي نراقي - بازنشسته IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    5 2
    من 10 سال قبل بازنشسته شدم و افزايش ضريب حقوق بازنشسته هاي مشمول قانون خدمات كشوري از مقدار تورم اعلامي از سوي بانك مركزي هرسال حدود 10-12 درصد كمتر بوده است يعني در اين مدت 120 درصد كمتر از مبلغ قانوني به حقوق ها اضافه شده و حالا همين يارانه را كه مي تواند 20- الي 30 درصد از اين فاصله ظالمانه را پر كند ميخواهند قطع كنند . اين هم از دولت مدعي ايجاد عدالت !
  • حامد IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    11 1
    سلام . امروز كله سحر براي منم اين پيامك اومده كه آقا برو انصراف بده . من يه كارمند ساده هستم با 2 سال سابقه كه به زور ماهي 600 تا 700 ميگيرم . نميدونم چطوري محاسبه كردن كه مارو مرفه دونستن . تازه 28 تومن منو هم نريختن . به كجا بايد شكايت كنيم ؟ كسي خبر داره ؟ مرسي
  • بدون نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    8 2
    از کی یک جوان 35 ساله که نه میتونه ازدواج کنه، نه خونه داره، نه ماشین داره، نه زمینی داره و مستاجر در خانه 35 متری با ماهی 250 تومان کرایه خانه و ماهیانه حقوق 500 هزار تومان با مدرک فوق لیسانی زو مرفهین این جامعه محسوب می شود؟ هدفمندی یارانه ها یعنی همین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • yasser IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    9 2
    با سلام مبلغ 28000 تومان یارانه به حساب پدرم و خیلی های دیگه واریز نشده دیشب اقای مرادی نه مشخص کردن که ملاک مرفه بودن این افراد چیه و نه گفتن در صورت اشتباه باید این افراد به کجا مراجعه کنند تو سایت هم که گزینه ای جز انصراف نیست لطف کنید توسط خبرنگاران پیگیری کنید راستی چرا هیچ کدوم از شبکه های سیما برنامه ای ندارند که توش مردم بتونند به صورت تلفنی و زنده مشکلات و یا نظرات و انتقادات و پیشنهاداتشون رو بیان کنند و هر کس بخواد این کارو بکنه باید به بی بی سی فارسی و صدای امریکا یا بقیه رسانه های ضدانقلاب متوسل بشن
  • بدون نام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    9 2
    خیلی بی انصافید
  • امیر IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    10 1
    من دبیر آموزش و پرورشم پیامکی برایم نیامده ولی 28000 تومان را نر یختند به فرمانداری مراجعه کردم گفتند شما در لیست مرفهینی.الان خوشحالم که حداقل من با حقوق 700000تومان مرفه شناخته شدم و دوستم و پدرش که از سرمایه داران سر شناس شهرند مرفه نیستند .ممنون
  • بهمنی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    9 1
    من یک معلم هستم با این حقوق واین هزینه های سرسام اور همیشه شرمنده بچه هام هستم من نمی دانم که چطور با این اوصاف جز مرفهین به حساب امده ویارانه 28 هزار تومانی به حساب واریز نکرده اند درصورتی که بسیاری ا ز متمکنین که خبرداریم ازتمام یارانه برخودارند تو را به خدا صدای مارا به گوش مسولین برسانید تافکری بحال ما بکنند یا راهنما یی بفرمایید برای گرفتن حقمون به کجا مراجعه کنیم
  • حسین از همدان MY ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    7 2
    آقا ما از این دولت بخواهیم شکایت کنیم کجا باید برویم؟ به حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه پناه ببریم؟
  • علی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    6 1
    برای پدرم که کارگر است و خرج خودمون را نمیتونه در بیاره اس ام اس انصراف از یارانه اومد و مابه التفاوت 28000تومانی را هم واریز نکردند. اونقدر فشار زیاد است که پدر و مادرم سبزی فروشی هم میکنند. رو چه حسابی 28000 تومان را به ما ندادند؟
  • مانی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    10 3
    مرفه ها رو آره نباید بدن ولی این پیامک واسه اکثر کاسبا اومده من خودم کسایی رو سراغ دارم که کاسبن و وضعشون جندان خوب هم نیست و پیامک انصراف واسشون اومده . از اون طرف هم کسایی میشناسم که کارخانه داره و شرکت و کلی مغازه و میگه هیچی مثل پول یارانه بهم حال نمی ده . واقعا کسی که فقط یه ماشین 300 ملیونی زیر پای بچشه که گواهینامه هم نداره 13 -14 سالشه یارانه میخوات چی کار
  • سعید IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    8 1
    من یک کارمند با ماهی 600هزار تومان حقوق و با وجود کرایه خونه 300هزارتومانی وداشتن اقساط متعدد می خواستم بدونم از من مرفه تر نبود که برام اس ام اس دریافت نکردن یارانه اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • صدای خفه IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    9 2
    ای بابا !!!!!!!!! چقدر ساده این ! به مرگ گرفتن که به تب راضی بشیم
  • مجید کریمی US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    6 2
    من پدرم فوت کرده و مادرم و خواهرم خانه دار هستند لطفا معیار مرفه بوده آنها را به من هم توضیح دهید که یارانه واریز نشده است. افرادی که تحت تکفل هستند و درآمدی ندارند چگونه مرفه تشخیص داده شده اند. کاملا مشخصه دولت عمدا و بدون منطق این کار را انجام داده است.
  • یاس IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 2
    امروز میتونم ادعا کنم که ما خانواده محتاجی هستیم امیدوارم پیش بینی بعدیم درست در نیاد یعنی "گدایی" کنیم. فکر کنم بابام 50 میلیون بدهکاره و همشو برای اینکه گرسنه نباشیم قرض رفته.
  • شکرالله IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    8 2
    بنده بازنشسته اموزش و پرورش با دریافتی 8000000 هزار تومان با داشتن همسر وفرزند بیمار وهزینه های سنگین درمان این دو در سال جدید عیدی به دادند ومعیار شما چیست که ما را مرفه قلمداد میکنید
  • مهدی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    10 1
    با خواندن کامنت های فوق به این نتیجه می توان رسید که کلیه حقوق بگیران در سر تاسر کشور اعم از کارمند؛ کارگر؛ بازنشسته و غیره جزء مرفهین بی درد و قشر پر درآمد محسوب می گردند. پس از دریافت sms انصراف از یارانه متوجه این نکته که از مرفهین بی درد می باشم شدم و از این موضوع به خود می بالم!!!!!!!
  • بدون نام RU ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    10 2
    آخه بابای بدبخت من که ماهی 700 تومن میگیره با این گرونی و فلاکت، مرفه محسوب میشه ؟!؟!!؟؟!؟!؟! بابای من حالا هیچ ... یکی از کارمندای خدماتی اداره شون که زیر 500 تومن میگیره چی !؟؟!؟!؟ اونم مرفهِ که براش اس ام اس اومده ... واسه بازنشسته های بدبختم پیام اومده ... آخه به قرآن محمد این پولا خوردن نداره ... به علی قسم اون دنیا دونه دونه این آدما جلوتونو میگیرن ... تورو خدا منتشر کنین این پیام رو ...
  • رضا شیرازی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 1
    ملاک تشخیص مرفه بودن مقدار پولیه که تو جیب دولته، یعنی در فاز سوم هفتاد ملیون مرفه خواهیم داشت. د به رو
  • بدون نام IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 1
    سلام . من میخوام از دست دولت شکایت کنم و نمی دونم به کجا باید مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون تو این دنیا نه خونه دارم نه ماشین دارم نه چیز دیگه آخه کسی نیست بگه به این دولت که اگه من بیچاره مرفه بودم از موسسه مهر مجبور نمی شدم وام 25درصد بگیرم یکسال حقوقم رو هم که بردم بورس سرمایه گذاری کردم از دستم رفت خدایا باید به کی شکایت کنم به کی تا کی ظلم خدددددددددا؟؟؟؟؟؟
  • ali DE ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    16 1
    این کار کاملا غیر قانونیه ! همه ایرانی هستن و به طور یکسان باید از مزایا ی کشور برخوردار بشن .  هر کس به میل خودش عنوان کنه که این یارانه را بگیره یا نگیره . از مجلس محترم انتظار داریم اجرای این قانون مسخره رو لغو کنه .
  • رشيد IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    10 1
    با اينكه من كارگر هستم و طبق حداقل حقوق وزارت كار، حقوق مي‌گيرم و اجاره نشين هم هستم براي من پيامك اومده و 28 تومان را هم دريافت نكردم. كجاي زندگي من شبيه مرفهين است؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    8 1
    حق من رو زودتر بدید وگرنه بی چاره تر میشم!
  • فواد سلطانی IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    15 1
    این روش عقلانی نیست وباعث نارضایتی بیشتر مردم میشود
  • مهدی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    12 0
    من مددجوی بهزیستی هستم و دبیر اموزش و پرورش ماهی 500 هزار تومان می گیرم با اضافه کاری و کار بیرون به 850 هزار تومان می رسه حالا یه خونه دارم با اقساط وام مسکن مهر گرفتم ماهی 220 هزار تومان دو فرزند دارم و یه وام بانکی 250 هزار تومانی بقیه رو هم قبض برق و اب و گاز و تلفن ازمون می گیره !!!! یعنی تراز مالی مون میزون میزون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ابراهیم CA ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    12 0
    مثل دولت به راننده تاکسی ای میمونه که به کرایه اش 350 تومنه اما وقتی میخواهی حساب کنی باقی 500 تومنی رو که بهش دادی پس نمیده ، میگه شما پولدارین.!!!!! هدف از هدفمند سازی یارانه ها این بود که او ن مبلغی که به عنوان یارانه از طرف دولت برای همه هزینه میشد به همه مردم بنا به مساوات داده شه که خودشون اختیار اون مبلغ رو داشته باشن به کسی هم مربوط نیست که کی پولداره کی بی پول. کسی که پولداره و در آمدش هم حلاله همون حق رو از یارانه ها داره که اون آدم فقیر داره. حتی این ها با افرادی که درآمدشون ناحلاله هم حقشون از محل یارانه ها یکیه .
  • مرفه!!!! IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    15 0
    بابا ما خودمون مرفه بوديم و نمي دونستيم! واقعا دستشون درد نكنه!
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 0
    در یک آپارتمان زندگی میکنیم همه یکسان و همشکل و کارمند قصدم غیبت نیست ولی خدا مرا نبخشد اگر خلاف گفته باشم وضع خیلیهایشان از من بهتر است ماشینهایمان هم مثل هم است خانه ها هم همشکل یک تفاوت داریم بخاطر بچه هایم کمی دست به دهن خرج میکنم و ترس از آینده مرا وادار به پس اندازی اندک نموده شاید گناه نابخشوده من اینست شاید هم خودرو ایرانیم با امکانات وِیژه اش !!! مرا مرفه جلوه داده نمیدانم ولی آقایان بدانند این پول و این یارانه حق همه است مرفه و غیر مرفه صدقه که نمیدهید هر ایرانی حق استفاده از این کان کرم را دارد چرا خصومت بین مردم میاندازید؟ چطور به خودتان اجازه میدهید ثروت ملی را که به همه متعلق است دست اندازی کنید؟ بچه من بخاطر مصرف کمتر برق زیر یک لامپ ده وات درس میخواند او هرگز شما را نخواه
  • اسی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    16 0
    از دیدگاه این آقایون من با حقوق پونصد هزار تومان مرفه هستم .چه حالی میده این زندگی .به قول شاعر که میگه : من و با این همه خوشبختی محاله محاله
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    13 0
    این اقای محترم مسئول یارانه سقف رو فروش خلیج فارس در نظر گرفتن و گفتن ما بیست و شش درصد تا کنون به اجرای هدف مندی دست پیدا کرده ایم . از ایشان یک سوال داشتم و میخواهم صادقانه جواب دهند و آن اینکه درامد سرانه هر ایرانی را هم با همین خلیج فارس محاسبه کرده اند؟چطور میشود که میخواهیم قیمتها ی اقلام یارانه ای را به قیمتهای خلیج فارس برسانیم ولی درآمدهای سرانه هر ایرانی رو طبق درآمدهای مردم افغانستان به مردم بدهیم؟؟؟؟
  • صابر NL ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    22 0
    اقا یان خودتون رو عصبانی نکنید . یارانه شما رو قطع کردن عیب ندارد در عوض مال اقای خاوری رو قطع نکردن چون به گفته شخصی که اگر لازم باشه نامش هم میبرم ..... زمانی میرسه که پول هایی که این اقا از کشور برده تموم میشه و مجبور میشه بیاد و یارنش رو برداره و اون وقت میخوان دستگیرش کنن...... این حرف چنان محکم و جدی زده شد که ادم 10 تا 15 عدد شاخ روی سرش سبز میشد
  • امین IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    17 0
    این بعنی چی؟ برای منم پیامک اومده درحالیکه یک کارمند هستم و ماهیانه 700هزارتومان حقوق میگیرم بر چه اساسی برای من پیامک اومده بهتر دولت بره یقه اونایی رویگیره که سه هزارمیلیاردو دزدیدن..........................
  • علی US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 0
    پدرم نه مسکن داره ونه حقوق بازنشستگی وبا مادروخواهرم با کمکهای من و برادرم زندگی می کنه برای آنها پیامک اومد به شما یارانه تعلق نمی گیره آیا این عدل است ؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    13 1
    من مرفه نیستم اما... بی پیامک همچنان هم زنده هستم!!! آه ای یارانه های دولتی دولتی ناجور مانده روی دستم!!! (از نشانه های جنون یک شهروند ایرانی)
  • نوید IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    15 0
    ایکاش میشد جایی استخدام بشیم تا هم از بیکاری دربیایم و هم درآمدی داشته باشیم تا دولت بابت 45000 تومن ناقابل اینقد منت سرمون نذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 1
    والا برای مادرم که حقوق مستمری میگیرن اس ام اس نیومد ولی 28000 تومن به حسابش ریخته نشد پس نتیجه م یگیریم که مرفه هست با حقوق 450000 تومن...!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    4 0
    معیار مرفه بودن با المان و کانادا و نروژ مقایسه و تعیین سقف میشود یا افغانستان و بنگلادش و سومالی و کشورهای جهان سوم یا همان توسعه نیافته و یا در حال توسعه؟ آیا با افق چشم انداز توسعه ما کشوری واپس مانده و به سمت کشورهای اخیر خواهیم رفت یا رتبه بالای شاخص توسعه؟ اعضای هیئت علمی و از جمله کل بزرگان وزرا و نماینده و دکترهای عمومی و تخصصی و مهندسان ساختمان و عمران و دانشمندان هسته ای و کل سایر دانشمندان که حقوق ماهانه بیش از 1 میلیون دارند ایا از یارانه حذف شدند بدون پرس و جو و یا نه؟
  • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    10 0
    والا برای مادرم که حقوق بازنشستگی پدرم رو میگیرن اس ام اس نیومد ولی 28000 تومن هم ریخته نشد پس نتیجه میگیریم ک ایشون هم با ماهی 450000 تومن مرفه هستن...!
  • tanha IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    14 0
    گفته ان برای عدم انصراف به سامانه رفاهی مراجعه کنیداین درحالیه که گزینه عدم انصراف وجودنداره .سرکار گذاشتن مردم
    • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 0
      الان که سامانه بسته است ولی تا 1/19 بعد از زدن انصراف مراحل بعدی تایید وعدم تایید داره.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    16 2
    یارانه گیران محترم آسیاب به نوبت امروز نوبت من فردا نوبت شما . یکی یکی عجله نکنید نوبت به همه مون میرسه.
  • .... IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 2
    پدر و مادر من هم كه هر دو بازنشسته دولت هستن و خرج 4 بچه رو ميدن هم مرفه محسوب ميشن كه واسشون اين پيامك اومده!
  • کارمند کوچولو اونم تو بخش خصوصی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    20 2
    تمام کسانی که خونه داشته باشند این پیامک رو دریافت کرده اند حتی اگر 40 متر باشه . دولت محترم باید درنظر داشته باشه افرادی مثل من و همسرم که از همه خوشی های زندگیمون گذشتیم و حتی توی این 17 سال زندگی مشترک یه سفر درست و حسابی نرفتیم و هیچ مهمونی ندادیم و همیشه در حال قسط دادن هستیم تا بتونیم یه آپارتمان فسقلی داشته باشیم هم جز مرفهین بی درد محسوب شدیم. این نشون می ده که باید حتما معتاد و عملی باشی و پولت رو توی این راه خرج کنی . ضمناً فکر می کنم پول نفت سرمایه ملی باشه و بهتره بجای اینکه پول نقد دست مردم بدهند و اونا رو عین عربها تنبل بار بیارن کارهای تولیدی رو ساپورت کنن. یه چیز دیگه اینکه من و همسرم بعد از 20 سال سابقه کار روی هم یک میلیون و صد هم نمی گیریم. ما که دستون به جایی بند نیست
    • B S M بی اسم IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
      0 0
      سلام در جواب شما بگویم که اشتباه می کنید این برای افراد خانه دار نیست من مستاجر هستم و28 هزار تومان برایم واریز نشده است ... ایت یک اشتباه فاحش است که نباید صورت می گرفت ولی خالا این اشتباه شده به سایت رفاهی بروید غدم انصراف بدهید اگر پیدا نکردید عجله نکنید گزینه وجود دارد مراحل را درست انچام بدهید می بینید من خودم انجام داده ام موفق باشید
  • مجرد IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    29 1
    خدمت دست اندرکاران تشخیص مرفه سلام عرض میکنم پسری هستم مجرد با 45000 تومن حقوق مکفی اخیرا به خواستگاری دختری رفتم که خانواده اش جواب درست حسابی نمیدهند میگن ما مرفه هستیم و تو ندار خواهشمندم این تفاوت رو کمرنگتر کنید فرقمون حدودا 28000 تومن یا بعبارتی یک و نیم کیلو گوشت گوسفنده . ممنون
    • مرفه بی درد مجرد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      2 0
      بابا مجرد خیلی باحالی لایک لایک
    • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      3 0
      گوشت رو دیروز از بازار میوه دیدم کیلویی 24 تومان بود 28 تومن می شه یک کیلو و صد و پبجاه گرم!
    • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      1 0
      ایول
    • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      0 0
      من نفهمیدم اشتباهی مثبت دادم
  • alen IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    32 0
    از ماست که بر ماست
  • sara IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 3
    با عرض سلام اگر کسی مثل من اشتباها اگر گزینه تایید زده باشه و کد دریافتی رو هم زده باشه ولی نخواد انصراف بده باید چی کار کنهژ درکل برای من مینویسه ((انصراف شما از کل مبلغ یارانه در سامانه ثبت شده است)) هیچ جای اصلاحی هم نیست!!!! لطفا راهنمایی کنید.
    • بدون نام MY ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
      7 0
      اینجاست که شاعر میگه : دیدی که رسوا شد دلم ...غرق تمنا شد دلم
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 0
    برای اقشاری که پیامک دریافت کرده اند کارت مرفهان صادر کنید تا از افزایش قیمت ها معاف باشند. وقتی نان 5 برابر گران شده و سوخت 9 برابر گرانتر شده است. پس مرفهان نیز شروع به افزایش 9 برابری قیمت ها می کنند تا مرفه بودن شان حفظ شود و کارخانه ها را تعطیل می کنیم و سرمایه خود را در بازار عرض و طلا وارد می کنیم تا خودتان برای اشتغال مردم غیر مرفه فکری بکنید.
  • امید IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    4 1
    واقعا اگه کسی مرفه باشه، از اول می اومد شماره حساب بده که یارانه بگیره؟!!!
    • علي قدمي صدرآبادي IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      0 0
      به نام خدا بنده يك فرد بازنشسته هستم و باسختي امرارمعاش ميكنم وحقوق ناچيزي دريافت ميكنم كه جوابگوي اقساط بدهكاري ام نيست دولت بدهيهاي مراببخشد من هم باكمال ميل از دريافت يارانه انصراف ميدهم
  • مرفه بی درد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 0
    ممنون خدایا ممنون0 آخر شدیم پولدار0نه اس ام اس اومد0نه چیزه دیگه0 ولی شدیم پولدار0خدایا ممنون0 شاید پولداریمو نمیدونیم0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    8 0
    اونیکه 3000میلیلرد را دریده که مرفه نیست ببینید چقر بدبخته که محتاج 3000میلیارده ؟من و شما مرفه هستیم که مستاجریم ودرآمد نداریم ماشین نداریم پس پول را میخواهیم چکار پس میشویم مرفه مگه نه اسی ؟
  • حامد RU ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    9 13
    اکثریت کسانی که میایند اینجا و نظر میدن از اقشار متوسط به بالا هستند و ماهی 700 و 800هزار تومان را درآمد کمی میدانند اما نمیدانند در همین ایران افرادی هستند که به علت از کار افتادگی یا مشکلاتی که برایشان پیش آمده دارند با ماهی 30 هزار تومان کمیته امداد و همان یارانه زندگی میکنند و در بساطشان کامپیوتر پیدا نمیشود که بیایند اینجا و درد خود را بگویند. من با وجود اینکه کارشناس ارشد و کارمند دولت هستم و خدارو شکر که وضعم خوب است اما چون بچه روستا هستم و طعم محرومیت را چشیده ام میگویم کار دولت بسیار قابل تقدیر است و کامنتهای پای اخبار فضای اینترنت خیلی کم منعکس کنند فضای واقعی بیرون اجتماع است چون این کامنتها را فقط یک قشر بخصوص میگذارند نه همه ی مردم.
    • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 3
      حامد جان باهات کاملا موافقم اینها قشر متوسط و بالای جامعه هستند زیاد جدی نگیر
  • علی از کرج IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    6 0
    بابای من بی کاره و بابا بزرگم وضعش توپه (یه موقع هایی هم به بابام کنایه می زنه) . (بابام بیمه بی کاری می گیره) با حساب دولت عدالت محور اولی مرفهه و دومی نیازمند.!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    8 11
    اینجا فقط کارمندا میان نظر میزارن که کمترین کار و بیشترین پول رو میگیرند ودر هرشرایطی از وضعیتشون ناراضی هستند.مردم بی نوای روستاها و سر مرزها که گاز و آب درست حسابی رو هم به چشم ندیدند چه برسه به اینترنت که بیان اینجا نظر بزارن. دولت اگر یارانه اقشار مرفه رو قطع کنه و بر یارانه اقشار ضعیف اضافه کنه 100% محبیوبیتش به مراتب بیشتر میشه البته منظورم محبوبیتش در سطح جامعه است نه در اینجا.
  • رضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 1
    من پیامک انصراف دریافت کردم و به سایت مراجعه و عدم انصراف خود را اعلام کردم ، ذر سایت در جواب من گفته شد که عدم انصراف مرا بررسی کرده و اطلاع خواهند داد، به حساب من نه تنها 28000 تومان واریز نشده بلکه یارانه عادی فروردین 91 هم واریز نشده است و من نمی دانم مرجع رسیدگی کیست یا کجاست؟
  • رامین DE ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    7 1
    ما ایرانی هستیم وثروت این مرزوبوم برای همه باید برابر ویکسان باشد .با این روشی که دولت در پیش گرفته اولا همبستگی ملت را خدشه دار نموده .ثانیا فعالیت وپویایی بسیاری از اقشار جامعه از بین رفته من یک کشاورز هستم هر ساله در این فصل دهقانان زیادی در استان گلستان به زمینداران جهت گرفتن زراعت گوجه فرنگی مراجعه می کردند .اما امسال هیچکس خبر هم نمیگیرد.لازم به ذکر است که اکثر این دهقانان دارای پنج تا هشت فرزند بوده وبا توجه دریافت یارانه دیگر ضرورتی برای فعالیت نمی بینند.
  • علیرضا بندری US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    10 0
    من نگران خودم نیستم به هر حال یک لقمه نان پیدا می کنیم و می خوریم و به جان دکتر دعا می کنیم اما خدا کند یارانه برادر محمود خاوری را قطع نکرده باشند.بنده خدا در کانادا گرفتار است.روحیه لطیفی هم دارد.
    • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 0
      پ ن پ یارانه اساتید خدمت گزار رو هم قطع کنند!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 0
    اقا مراحل حذف یارانه 3 مرحله است که تو هر مرحله 1/3 جمعیت یارانه بگیره کم میشه و اون موقع است که یارانه مردم به صورت مساوی و عادلانه به دولت عزیزمون میرسه من از الان بخشیدم نوش جونت مرادی
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    6 0
    برای من هم پیامک انصراف از یارانه آمده در حالیکه معلم آموزش وپرورش هستم ودر هر ماه در آمد معین دارم که خود آقایان بهتر از این مبلغ اطلاع دارند
  • رها IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 1
    سرپرست خانه ما مادرمان است که 15 سال است که پدرمان فوت کرده -زیر پوشش سازمان کمیته امام هستیم که هر ماه ماهی 23500 از این سازمان کمک خرجی دریافت می کنیم -حالا پیامک مرفه بودن برایمان آمده ما باید چرا بکنیم مادرم خیلی ناراحت است بزور خرجیمان در می آوریم به خاطر گرانی سه ماهی است دکه کوچکی اجاره کرده تا خرج مان را در بیاوریم
    • حق گو IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 0
      من هنوز یک نفر ندیدم که تو کمیته یا بهزیستی باشه یارانه اش قطع شده باشه من تو بهزیستی کار میکنم یک مراجعه نداشتیم از این بابت یک عده بیکارن فقط نشستن واسه جو دادن الکی والا بخدا تا یک چیزم حرف حق مینویسی سیل منفی که میاد اما مهم نیست
    • بدون نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
      0 0
      سلام رها جان نگران نباش به سایت رفاهی برو و مراحل را درست انجام بدهید گزینه عدم انصراف را یزنید تا دوباره بررسی شود اشتباه بدی صورت گرفته به هر حال کاری است که شده .. حالا شما برو اقدام کن تا دو باره بر رسی کنند ....موفق باشید
  • احسان IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    2 0
    آقا اين چه كاريه؛چرا نظر بنده رو نذاشتين؟از مرفهين بي درد ترسيديد كه بهتون اعتراض كنن؟خوبه كه پدرامون انقلاب كردن؛خوبه كه صحبتهاي امام رو درباره مستضعفين شنيديم؛حالا باز سنگ كساني كه ماهي 8 ميليون اونهم از دلالي دارند رو به سينه بزن خبرآنلاين
  • محمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    2 0
    من نمیدونم یه ادم شصت ساله اجاره نشین و بدون دریافت مستمری و درامد دیگری چگونه جزو مرفهین قرار میگیره؟
  • بدون نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    2 1
    من یک کارمند هستم با حقوق 800000 تومانی ومرفه تشخیص داده شده ام دارای یک خورو پیکان هستم باید روی شیشه عقب آن درشت بنویسم مرفه بی درد ودر خیابان حرکت کنم .
    • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 1
      والا من اگر حقوق 600 تومانی هم بگیرم میرم انصراف میدیم واقعا که بی دردی
  • معلم مستاجر IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    2 0
    با حقوق یک موتوری با اجاره خونه اس ام اس اومده مرفهی واقعا خودم نمیدونستم !!!!
  • امیر عبادی فرد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 0
    سلام من حقوقم 450000 تومان است ومستاجر هستم وکارمند دولت پیامک هم دریافت نکردم نمی دانم شک دارم نکنه پیامک امده باشه ومتوجه نشده باشم ولی 28000 تومان هم برایم واریز نشده ولی تمام همکارانم حتی کسانی که خانه و ماشین هم دارند برایشان واریز شده به نطرم این یک اشتباه فاحش است که صورت گرفته منتها باید سایتی جایی برای اعتراض و بررسی دوباره ایجاد شود تا حق کسی پایمال نشود امید وارم ترتیب اثر بدهند ..
  • آرام US ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 1
    در آستانه 40 سالگی مجرد هستم و بخاطر فوت توامان پدر و مادر سرپرستی یک خانواده 6 نفری را عهده دار هستم و در مغازه ای استیجاری فعالیت می کنم 3 نفر از خواهر و برادران کوچکترم دانشجو هستند تمام دارایی من یک موتور سیکلت 125 سی سی است که 150 هزار تومان ارزش دارد و بخاطر عدم تمکن مالی با وجود 40 سالگی قادر به ازدواج نیستم حالا با چه مبنایی مرفه هستم شما قضاوت کنید در ضمن از آن عزیزی که مرا مرفه خوانده سپاسگذار خواهم شد اگر دارایی از من سراغ دارد که به واسطه ان مرفه به حساب می آیم به بنده هم خبر دهند شاید چیزی دارم و خودم از وجود آن بی خبر هستم والا این تضییع حق را چگونه توجیه می کنند.
  • علی محمدی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    6 0
    سلام به دولت عدالت محور:من نمی دانم یک معلم که فقط از روی صداقت فرم را پر نموده ویک سند از خانه پدری به نام اوست مرفه محسوب می شود .بخدا قسم معنی عدالت را عوض نکنید وبگذارید خود مردم تصمیم بگیرندکه با یارانه خود چه بکنند.بدترین بی عدالتی این است که خودتان تشخیص دهید که کی مرفه است واز همه بدتر از ثروت مملکت به بعضی ها تعلق بگیرد وبرای بعضی نه
    • عدالت محور IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
      0 0
      نه دوستم بی عدالتی همینه که همه مساوی بگیرن تو قانون گفته باید بعضی ها که محتاجترند بیشتر بگیرن معلم بودم یارانه که نمیگرفتم یک چیزم دستی کمک میکردم همینطور که معلمهای زیادی دیدم کمکهای زیادی میکنند دلیلشم حقوق بالایی که دارند
  • بی نام IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    7 1
    با سلام :بخدا بی عدالتی نکنید معلم اموزش وپرورش کجایش مرفه است با این پیامها نصف مردم سکته می کنندچون می بینندقوم وخویششان که هزار برابر از انها پولدارتر است مرفه نیست ولی منه بدبخت مرفه هستم
  • حسین محرمی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
    3 2
    با سلام به عدالت:بابای من منو می خره ازاد می کنه 28 تومنه می ریزین به حسابش من بدبخت خاک به سر بایدحذف بشم کجاش عدالته
  • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    7 0
    دولت حرف زور میزنه ، به خدا دیگه شورشو در آورده
  • ناشناس IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    3 1
    سلام آقای مرادی من بازنشته آموزش وپرورش هستم که حقوق ماهانه ام حدود 600000 تومان می باشد از کجا بنده جزو مرفهیین شدم که خودم نمی دانم .اگر سایت محترم خبر آنلاین منتشر کنند فیش حقوقی و حکم بازنشستگی خود را برایتان ارسال می کنم به قول سعدی : گنه کرد در بلخ آهنگری_به شوشتر زدند در شهر گردن مسگری متاسفانه دولت محترم فقط به طبقه مستضعف به معلمین بازنشسته که سی وچند سال عمر خود رابرای تربیت فرزندان این کشور صرف کردیم ظلم می کند .انشا الله در پیشگاه حق پاسخگو باشند.
  • شیما ازایلام کارزان جوبدراز IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    5 1
    باعرض سلام خسته نباشید.مایارانه از اولی که شروع شد 2دوره نگرفتیم ماهمه بیکار این دادما به گوش کی برسد. ای خدا
  • امیر IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    3 0
    ما یه خانواده 4 نفری هستیم من که سرپرست خانواده هستم به خاطر فصلی بودن کارم میشه گفت میانگین 200000 تومن درامد دارم خانمم هم که کارمنده با ماهی 300000 در خانه پدر خانمم در یک اتاق 30 متری زندگی میکنیم حتی ودیعه مسکن مهر رو هم نداشتیم پس ثبت نام هم نکردیم 2 تا فرزند محصل داریم خودم هم دیسک کمر شدید دارم که حتی زمانی هم که کار دارم ممکنه به خاطر درد شدید نتونم سر کار برم حالا مرفه شناخته شدیم شکایت کی رو پیش کی ببریم فقط واگذار به خدا و روز قیامت میکنیم ما هم خدایی داریم
  • مهدی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    2 0
    من پدر زنم که خونه سه طبقه داره با ماشین و یک مغازه که از همشون پول اجاره میگیره مرفه نیست ما که مستاجریم مرفه شدیم و الله معنی مرفه بودنم فهمیدیم
  • نوا IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    2 0
    خیلی جالبه من حقوقم 700هزار تومانه برایم اس م س آمده برای همکار هیات علمی که حقوقش 4میلیون تومانه اس م س نیامده . بنازم این دولت برنامه گر و قانون مدار را
  • آریایی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    1 0
    خیلی جالبه-داره جالبترم میشه-تو عمان ماهی 3میلیون تومان به حسابا واریز میکنن ولی اینجا سر 28 هزار تومن چه خبره-این جا ایرانه
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    1 0
    اصلا چرا باید در جامعه یک عده به یارانه احتیاج داشته باشند یک عده نداشته باشند؟ مشکل در توزیع ثروت و درآمدها است. این بساط یارانه را جمع کنید و درآمدها رو تعدیل کنید!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    1 0
    من یک باز نشسته هستم و برای من پیامک نیامده است ولی با توجه به پیامک هایی که برای خیلی افرادناتوان آمده اگر اجرایی شود نشانه ظلم دولت است مسئولی که این چنین ظالمانه سخن می گوید بداند مرفهین چه بگیرند و چه نگیرند ازطرق مختلف صدها برابر آن ازملت خواهند گرفت و شما وامثال شما توانایی چلوگیری از این کارهارا ندارید پس به زیر دستان ظلم نکنید
  • یه مرفه بی درد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    2 0
    ازدارو دنیا بعد از سالها یه خونه 90متری ساختم یه پسر22ساله بیکار،یه دختر21ساله بیکار 3تابچه محصل باحقوق کارگری کجام مرفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خلایق
  • حسين696997 IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    1 0
    سازمان هدفمند سازي ،قرضي كه من از اقو ام گرفتم چه جوري خبر داره .من الان مبلغ ده ميلون تومن به خويش و قوم بدهكارم و خقوق كارگري من هم ششصد هزار تومنه يه ماشن پرايد مدل پايين دارم و خونه استيجاريم در پايين شهر كرجه .فقط حسابم سال پيش گردش داشته .چون اين پولو از اين حسابم به اون حسابم مجبور بودم واريز كنم .حالا براي اينكه ثابت كنيم متمكن نيستيم به كجا مراجعه كنيم.
  • مجتبی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    1 0
    اصلا معلوم نیست که معیار و ملاک دولت محترم در تشخیص افراد متمول و غیر متمول چیست و از چه مولفه هایی استفاده می کند .
  • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    2 0
    ما ایرانی هستیم و در این کشور زندگی میکنیم پس هر در آمدی که کشور دارد مال همست و معنی اختیاری بودن هم که معلوم شد...
  • حسن IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    2 0
    کارمندم با 15 سال سابقه. 645 حقوق میگیرم. 300 اجاره میدهم. یک ماشین مدل 85 دارم. پریروز قیمت کردم. هفت و نیم ملیون. اگه این هم نداشته باشم باید ماهی 300 هزار هم کرایه ماشین بدم. 150 تومن هم خرج سرویس و مدرسه فرزندم هست. من هم مرفه ام. تو رو خدا بگید این 45 هزار رو هم قطع بکنن بدن به این همسایه ما که روزی بیشتر از 2 میلیون درآمد داره. تازه پیامک مرفه بی درد هم براش نیومده. بنده هم رو به قبله می خوابم تا فقر ریشه کن بشه. خدایا ما شیعه علی (ع) هستیم و عاشق او. به حق فرزندش مهدی (عج) و مادرش زهرای اطهر که این روزها ایام شهادتش است حداقل گوشه ای از عدل آن بزرگوار را به ما ارزنی دار. جریان عقیل و برده عثمان را اگر تاریخ فراموش کرده است، ای خدا تو خوب به خاطر داری.
  • F IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    3 0
    من نیدانم مبنای محاسبه شماه چیست ؟ اگر حقوق دریافتی اشخاصه اقساط وامهای دریافتی آنهارا هم در نظر بگیری . راستی آقای مرادی اگر دروغ نگفته باشد گفتند ما هیچگونه تجسسی در باره درآمد افراد نداریم و نیکنیم پس چطوری اقشارمرفع را تشخص دادند . شاید هم باکمک .......
  • فاطمه IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    4 0
    شوهر 42 ساله اینجانب به علت تومورمغزی درعرض 10 سال 4 بارجراحی مغز وچندین بارشیمی درمانی با هزینه های سرسام آورانجام داده است درحال حاضرنیزباحقوق 430 هزارتومانی ایشان که به علت ازکارافتادگی دریافت می نمائیم زندگی میکنیم بااین حال پیامک عدم دریافت یارانه برایمان ارسال شده است واقعا خداروخوش می آید که با مریضی ایشان ازدریافت یارانه ای که حق ماست جلوگیری نمایند خواهشا سازمان یانهادی که ما بتوانیم مراجعه نمائیم به مامعرفی نمائید.
  • حامد IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    3 0
    تو این کشور که من کارمند با حقوق متوسط روزانه 15-20هزار تومان فقط میتونم چند کیلو کاهو و سبزی بخرم و دیگر هیچ !!! آقای مرادی باید بگوید من بر چه اساسی مرفه میباشم؟ تمام نمایندگان و مراجع در مقابل این عدالتی مسئولند!!
  • عبدالله خدارابنده IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    5 0
    دولت کریمه و عدالت مدار : جریان فیلم مختار نامه را یاد اور می شوم که چگونه در سیلاب خون غرق شدند؟ مراقب اعمال خود باشید خداوند درجایگاه عدل ناظر است. نفرین کارمندان مرفه بی درد و دعای خیر اختلاس کنندگان میلیاردی و ... را که از قشر ضعیف جامعه هستند را در جلسات خود یاداور شوید. من کارمنداموزش و پرورش، مرفه و همسایه تاجر من که کمترین در امد او از یک معامله صحبت از میلیارد است ،قشر ضعیف جامعه؟؟؟؟؟؟؟و... بعد خواهیم گفت که: چرا خداوند عذاب نازل کرد؟ چرا دعای مان مستجاب نمی شود؟ و چرا های دیگر ...
  • هادی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    3 0
    با سلام من از اهالی منطقه ی سدارس شهر ماکو آذربایجان غربی هستم این مواردی رو که می گم خودم اس ام اس هاشونو دیدم یکی کور مادر زاد با دو فرزند دختر که به جز مقرری ماهیانه تعاونی شیلات هیچ درآمدی ندارد و دیگری هم یک کارگر ساده وقتی اس ام اسو به من نشان داد داشتم شاخ در می آوردم . وای بر حال ما اگه تمام کارهای دولت مانند ممیزی افراد مرفه و غیر مرفه باشه .
  • مرفه IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    0 0
    یک لیسانس شرکتی(سیاه پوست)باکلی غرض ،مرفه هستم.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    0 0
    من یه فرهنگی باز نشستم. یه فرزندم هم دانشجوس. پسرم هم ازدواج کرده و بیکاره . باید خرج اون رو هم بدم. مستاجرم هستیم. حالا شدم جزو افراد مرفه.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    0 0
    چشمون کور دندمون نرم همین هم که داده اند زیادی بوده
  • امیر عبادی فرد IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام دوستان اگر کسی اطلاع دارد راه نمایی کند ایا برای کسانی که پیامک امده 28000 تومان را نمی دهند یا مبلغ کل یارانه .و اینکه کسانی که 28 هزار تومان را نگرفته اند باید بروند عدم انصراف بزنند من که گیج شده ام
  • سيد مصطفي IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    باسلام.بابا به خدا به پير به پيغمبر ما مرفه نيستيم.باباي من از دار دنيا فقط يه مغازه داره (اونم جايي كه كلا 50ميليون بيشتر نميخرنش) كه توش 4تا چيپس و پفك ميفروشه.من نميدونم اين آقايون با چه دليل و سندي اين پيامكهارو ميفرستن.يارو ميلياردره اما چون همه ي سنداش به اسم خانم بچه هاشه ، فقيره. ما كه كلا فقط يه مغازه فكسنيه كم ارزش داريم مرفهيم. خيلي جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر عبادی فرد IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام دوستان من پیامک دریافت نکردم ولی 28 هزار تومان برایم واریز نشد ولی به سایت رفاهی رفتم و عدم انصراف را زدم دوستانی که می گویند گزینه عدم انصراف وجود ندارد اشتباه می کنند این گزینه وجود دارد مرحله به مرحله جلو بروید گزینه عدم انصراف می اید
  • کارمند IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    با سلام جزء خوشه 3 بودم. پیامک انصراف دریافت نکرده ام .کارمند 20سال سابقه هستم. خودرویی نداریم.ولی 28 هزار تومان مابه التفاوت به حسابم واریز نشد. در حالی که برای تمامی همکارانم حتی معاون و رئیس اداره ما این مبلغ واریز شده است.در روز قیامت از حق خانواده ام نمی گذرم. لطفآ به مسئولین اطلاع رسانی فرمائید.
  • محمدرضا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    1 0
    سلام 28 هزار تومان برايم واريز نشده حقوقم 560هزار تومان مي باشد 257 هزار تومان قسط دارم .اما براي برادرم كه شركت نفتي مي باشد با حقوق ميليوني به حسابش واريز گرديده آيا اين عدالت است؟
  • روزی خور بی منت خدا IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    با تسلیت ایام فاطمیه -ملاک غنی و فقیر چیست؟یک خانه ویلایی در شمال شهر از نظر قیمت با یک محله درجنوب شهر برابری می کند.و یا 100متر آیارتمان در مرکز شهر قیمتی کمتر از10مترخانه در بالای شهر دارد.پس چطور فردی با خانه ویلایی 500متری وچند خودرو و سایر اموال و درآمدهای بالای غیر قابل محاسبه مابه التفاوت 28000 تومانی را دریافت می کند ولی شخصی صادقانه با زحمت وتلاش چندین ساله و دوری از تجملات و صرفه جویی توانسته برای تامین آتیه زندگی خانواده خود دو آپارتمان کوچک تهیه نمایدو فقدان ماشین از دریافت مابه التفاوت یارانه محروم میباشد.تو را به خدا جلوی این بی عدالتی ها را سریعتر بگیرید و با اعتقادات مردم بازی نکنید.یا علی
  • sadegh IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    چرا اینقدر تورم زیاد شده عید خیلی ها نتونستند گوشت و مرغ بخرند
  • بدون نام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    0 0
    با سلام.بنده در خوشه سه بودم وحالا با یک اس ام اس شدم مرفه تعداد شش نفر ....در نقطه پایین شهر ساکن هستم ولی آنهای که در بالا شهر هستند ...مرفه نیستند..بون هیچ دلیل غیره
  • امین ج م IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    0 0
    نمی دانم از کجا مرفه چرتکه ر فتن
  • محمدرضا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    0 0
    تجسس در زندگی مردم
  • علي IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    0 0
    من اصولا با عنوان "يارانه"مشكل دارم. يارانه در لغت به معناي "وسيله اي براي كمك و دست گيري اشخاص" است؛ حالا اين دولت قشنگ ما اموال خودمون رو،بيت المالمون رو ازمون گرفته بعد خرده خرده و با هزار ناز و منت اونم يك\صدهزارمشو داره بمون ميده كه واقعا جاي شكر و تقدير داره!!!
  • بدبخت انصراف داده IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    0 0
    اگه كسي به اشتباه انصراف داده باشه حال پشيمان شده باشه بايد چيكار كنه تا بتونه دوباره يارانه رو از حسابش برداشت كنه
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    0 0
    به نام خدا واقعا تدبیر وکار کارشناسی دولت مثال زدنی وبی نظیر وقابل تقدیر است چون یک خانواده بی سرپرست دریکی از شهرهای خراسان رضوی را که با کمک موسسه ایتام ماهیانه حدود هفتاد هزار تومان برای 4نفر دریافت می کنند رااز طبقه مرفه تشخیص داده است باید به این همه کاردانی آفرین گفت !!!!
  • کورش IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    معیار مرفه بودن چیست که پدر بن با 410هزار تومان حقوق بازنشستگی پیامک دریافت کرده ولی افراد بسیار زیادی با املاک فراوان که میشناسم مستضعف تشخیص داده شده اند!!!!
  • علیرضا IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    0 0
    نام: علیرضا با سلام با توجه به اینکه بعد از دریافت پیامک از انصراف یارانه ما قصد داشتیم اعلام کنیم که به یارانه نیاز داریم و انصراف خود را از عدم پرداخت اعلام کنیم و لی به دلیل اینکه سایت رفاهی بسیار نامفهوم و گنگ بود ما جز انصرافی ها قرار گرفتیم حال چه کنیم که یارانه مان قطع شده و ما می خواهیم؟ کارمند مستاجر و