سامانه «اشارک» برای پاسخگویی به ناشنوایان قزوین راه‌اندازی شد

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی چندرسانه‌ای ویژه ناشنوایان «اشارک» به منظور تسهیل ارتباط دو سویه با ناشنوایان تحت پوشش بیمه سلامت ایران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ پیمان قجربیگی، مدیرکل بیمه سلامت قزوین درخصوص راه اندازی سامانه پاسخگویی چند رسانه‌ای به ناشنوایان با عنوان «اشارک»، اظهارکرد: این سامانه با هدف خدمت رسانی بهترسازمان بیمه سلامت ایران به اقشار مختلف جامعه و بهره گیری از سامانه‌های فناورانه توانبخشی، ارتباط دو سویه موثر با افراد ناشنوا و کم شنوای تحت پوشش این سازمان را فراهم کرده است.

وی افزود: بر این اساس ضمن توسعه درگاه چت برخط تقویت شده با هوش مصنوعی، درگاه جدید تماس تصویری نیز راه اندازی شده است.

 مدیرکل بیمه سلامت قزوین خاطرنشان کرد: کارشناسان پاسخگو و مسلط به زبان اشاره، پاسخگوی سوالات ناشنوایان و کم شنوایان از طریق تماس تصویری و چند رسانه‌ای خواهند بود.

قجربیگی ادامه داد: این سامانه دارای بخش های متنوعی از جمله سوالات متداول، گفت‌وگوی نوشتاری برخط، تماس صوتی برای همراهان فرد ناشنوا یا کم شنوا و تماس تصویری است.

 مدیرکل بیمه سلامت قزوین اظهارکرد: افراد ناشنوا یا کم شنوا می‌توانند با لمس گزینه مربوط به ناشنوایان در گوشه سمت راست پایین، در سایت سازمان بیمه سلامت ایران وارد این سامانه شده و از خدمات آن جهت ارتباط به کارشناسان بهره‌مند شوند.   

48                                       

کد خبر 2064499

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار