به گزارش خبرآنلاین، مالکان SU7 تصاویری از ترازنبودن پنلها در نزدیکی چراغهای جلو منتشر کردند. تحقیقات شیائومی دلایل مختلفی را شناسایی کرده است؛ ازجمله فقدان استحکام کافی سپرهای تولیدی در نسخههای اولیه و فاصلهی مونتاژی نامنظم و انبساط مواد ناشی از گرما.
به نقل از زومیت، شیائومی میگوید که نسخهی اولترا با استفاده از مواد اولیهی باکیفیتتر، تحتتأثیر مشکلات قرار نگرفته است.
شیائومی برای رفع ایراد، برنامهی تعمیر رایگان را ازطریق پشتیبانی تلفنی ویژه و اپلیکیشن خود ارائه میدهد. اکثر تعمیرات حدود یک ساعت زمان میبرد و برخی مالکان واجدشرایط دریافت خدمات در محل تیمهای سیار هستند.
شیائومی دستورالعملهای ایمنی برای مالکان SU7 در مواجهه با شرایط آبوهوایی شدید صادر کرده است و به رانندگان توصیه میکند که هنگام تگرگ یا باران شدید، با روشنکردن چراغهای خطر در مکانی امن توقف و از پناهگرفتن زیر درختان خودداری کنند.
در ماههای اخیر، شیائومی با مشکلات پیدرپی مواجه بوده است. لی جون، مدیرعامل شرکت، این دوران را «سختترین دوره در تاریخ ۱۵ سالهی شیائومی» خواند.
۵۸۵۸
نظر شما