فارس نوشت: ‌

مدیرعامل ‌صندوق تأمین اجتماعی ابراز ‌امیدواری کرد ‌موضوع استیضاح وزیر تعاون‌،‌ کار و رفاه اجتماعی به ‌خیر و خوشی تمام شود.
سعید مرتضوی به جلساتش با احمد توکلی و علیرضا زاکانی اشاره کرد و با بیان اینکه ‌همه باید در جهت وفاق ملی حرکت کنیم، اظهار داشت: اگر بنده و آقای زاکانی و آقای توکلی و همچنین مجلس و دولت و قوه قضاییه "ید واحد" بوده و همیار هم باشیم، می‌توانیم یک باری را به منزل برسانیم.
وی ضمن اظهار امیدواری برای تداوم ‌این جلسات، ‌‌به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حل اختلافات قوا و مسئولان و ایجاد همدلی و وفاق بین آنها اشاره کرد و ادامه داد: آرزو دارم اگر من با هر کسی اختلاف دارم، آنقدر این جلسات ادامه داشته باشد که ذره‌ای از این اختلافات باقی نماند.
مدیرعامل ‌صندوق تأمین اجتماعی، مجلس را ‌از ارکان اصلی نظام دانست و افزود: امیدوارم اگر هر کدام از نمایندگان مجلس ذهنیتی درباره من دارد، بتوانم جلسات متعدد با آنها داشته باشم که اگر سوءتفاهمی وجود دارد، آنرا رفع کنم و اگر آنها برنامه‌ای برای ارتقای مجموعه ما دارند، ‌از برنامه آنها بهره بگیرم تا تفاهم و همدلی افزایش یابد.
مرتضوی در پایان گفت: ‌امیدوارم ‌موضوع استیضاح وزیر تعاون‌،‌ کار و رفاه اجتماعی به ‌خیر و خوشی تمام شود تا این وزیر فرزانه بتواند در خدمت دولت و نظام ادامه فعالیت دهد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید NL ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    27 2
    شما که اینهمه شاکی داری، چه جوری میخوای به همین مردم خدمت کنی؟
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    41 1
    از اين مجلس آبي گرم نميشه
  • حمید IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    54 0
    اقای مرتضوی به جای نماینده ها بیا با مردم درباره پرونده کهریزک صحبت کن شاید مردم ببخشنت
  • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    27 2
    این وزیر جهنم را برای خود خرید.
  • ebrahim IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    25 0
    ای بدم میاد از هرچی ادم مزوره
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    6 0
    با این همه تخلفی که بهشون متهم شدی، درست یا غلط! چطور از خدمت به مردم حرف ميزني؟
  • کاوه IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    5 0
    مگه تو کشور با این همه مدیر تحصیل کرده با سوابق مدیریتی درخشان و تحصیلات مرتبط با بیمه پیدا نمیشه یا خدای نکرده قحط الرجاله. آقا جان. مردم و بسیاری از مسئولین و حتی همکاران قبلی ایشان در قوه قضائیه از عملکرد ایشان و آن سوابق .... گلایه مندند .که بعضی عملکردهای ایشان مثل برخورد با خبرنگاران و مطبوعات و دادگاههای سیاسی و کهریزک و ...... واقعا بیاد ماندنی و تاریخی و پاک نشدنی است از حافظه این مردم .پس اینهمه اصرار از طرف دولتی ها برای چیست؟غیر از کشمکش با مجلس و لجاجت